پارک جنگلی النگدره
پارک جنگلی النگدره

پارک جنگلی النگدره گرگان ، گلستان | Alangdareh Park

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

پارک جنگلی النگدره

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ توریست شما را با پارک جنگلی النگدره گرگان در استان گلستان آشنا خواهیم کرد . با ما همراه باشید.

جنگل اَلَنگدره (Alangdarre) یکی از هفت منطقه‌ی نمونه‌ی گردشگری کشور است که در فاصله‌ی پنج کیلومتری جنوب غرب گرگان قرار دارد.

این جنگل زیبا که با درخت‌هایی همچون انجیلی و ممرز، توسکا، لرگ، افرا، بلوط، بید، شیردار و خردمندی پوشیده شده، یک رودخانه و چندین چشمه‌ی زیبا نیز دارد و تقریباً در تمام فصول سال پذیرای گردشگران و طبیعت‌دوستان زیادی است. در بهار و تابستان هوای خنک و مطبوع جنگل، در پاییز رنگ‌آمیزی زیبای درختان و در زمستان پوشش چشم‌نواز برف و همچنین برف‌بازی، طبیعت‌دوستان را به سمت خود فرامی‌خواند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


پارک جنگلی النگدره

پارک جنگلی النگدره

این جنگل ۱۰ درجه از شهر خنک تر است برای همین در اوج گرمای تابستان خیلی از مردم راهی این جنگل می شوند تا ساعاتی را در طبیعت خنک آن بگذرانند. پوشش گیاهی متنوعی سراسر جنگل را فراگرفته، درختانی مثل افرا، بلوط، بید و توسکا که محیطی جذاب را برای آن رقم زده اند و چشم اندازها را خیره کننده و تماشایی کرده اند.امکانات موجود در پارک النگدره شامل برق رسانی ، سرویس های بهداشتی ، جاده آسفالته ، نمازخانه ، پارک کودک ، زمین ورزش ، ساختمان های نگهبانی ، منطقه کمپینگ و پیک نیک است.

پارک جنگلی النگدره

جاده در احاطه ی درختان سربفلک کشیده و رنگارنگ است و یکی از لذت بخش ترین قسمت های سفرتان وقتی است که با ماشین در این مسیر در حال حرکت هستید و به دنبال جایی مناسب برای گشت و گذار و یا نشستن می گردید. حتی در میان طبیعت این جنگل می توانید تاریخ را هم تماشا کنید چون در قسمتی از جنگل بخشی وجود دارد که به گفته ی کارشناسان قدمت آن به بیش از ۱۵۰۰ سال پیش برمی گردد.

پارک جنگلی النگدره

اگر مسافر شهر گرگان شدید پیشنهاد می کنیم که فضای بکر و طبیعت زیبای جنگل النگدره را از دست ندهید، اگر از کنار طبیعت زیبای این جنگل به سادگی عبور کنید یکی از فرصت های خوب زندگیتان را برای دیدن زیبایی های آفرینش از دست داده اید، زیرا این جنگل بکر و دیدنی جزو بهترین مناطق گردشگری شمال کشور به حساب می آید که در هر فصلی از سال زیباست  و شگفتی های خاص خودش را دارد و به عنوان یکی از ۷ منطقه نمونه گردشگری کشور انتخاب و معرفی شده است.

پارک جنگلی النگدره

پارک جنگلی النگدره

برای اقامت در النگدره مکان خاصی وجود ندارد و شما تنها می توانید از منطقه کمپینگ این پارک برای شب مانی استفاده کنید. البته اگر دوست دارید حتما در مهمانخانه یا هتلی اقامت داشته باشید می توانید از مکان های اقامتی خود گرگان نیز بهره بگیرید.

پارک جنگلی النگدره

مسیر دسترسی

آدرس: استان گلستان، 5 کیلومتری جنوب غربی شهر گرگان، پارک جنگلی النگدره

برای رسیدن به این پارک جنگلی زیبا ابتدا باید به استان گلستان، شهر گرگان بروید و سپس از طریق بلوار ناهارخوران، فرعی پارک جنگلی النگدره خود را به این منطقه برسانید.

پارک جنگلی النگدره



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)