بهترین هتل ‌های مسکو و سن ‌پترزبورگ

بهترین هتل ‌های مسکو و سن ‌پترزبورگ

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

در این مقاله از مجله سفر و گردشگری تاپ توریست بهترین هتل های مسکو و سن پترزبورگ را به شما معرفی خواهیم کرد. پس اگر قصد سفر به کشور روسیه را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید

احتمالا شما هم با شنیدن نام مسکو و به‌ طورکل روسیه، گنبدهای رنگی و پیچی‌شکل زیبایی در ذهن‌تان شکل می‌گیرد. درحقیقت این گنبدها جزئی از ساختمان کلیسای سنت‌باسیل هستند که با 450 سال قدمت، نماد کشور روسیه محسوب می‌شود. مسکو پهناورترین سرزمین میان قاره‌ها است که به‌دلیل جاذبه‌های تاریخی، هنری، فرهنگی و زیبایی‌های بصری فراوان، هر سال گردشگران زیادی را از سراسر جهان با آغوش باز می‌پذیرد. این شهر زیبا با بیش از 1000 موزه، سالن تئاتر، سالن کنسرت بزرگ، نمایشگاه و مراکز تفریحی، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برایتان به‌ارمغان می‌آورد. کاخ‌های کرملین، گالری ترتیاکوف، تئاتر بولشوی، میدان مانژ و آسمان‌نمای مسکو فقط بخشی از جاذبه‌های بی‌نظیر این شهر به‌شمار می‌روند. با رزرو هتل مسکو (https://www.alibaba.ir/hotel/ru-moscow) از علی بابا تجربه سفر به این شهر تاریخی را خاطره ‌انگیز کنید.

بهترین هتل ‌های مسکو و سن ‌پترزبورگ

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بهترین هتل ‌های مسکو

هتل‌های کوچک و بزرگ زیادی در شهر مسکو به‌دلیل قرارگرفتن این شهر در مرکز توجه بیشتر جهانگردان و پذیرایی از سالانه هزاران گردشگر داخلی و خارجی وجود دارد که برای مسافران با بودجه‌ و سلیقه‌های مختلف مناسب است. درادامه به بررسی برخی از برترین هتل‌های شهر مسکو می‌پردازیم. با رزرو هتل مسکو از علی بابا می‌توانید تصاویر هتل موردنظرتان را ببینید و از امکانات اتاق خود باخبر شوید.

هتل متروپل مسکو

هتل پنج ستاره متروپل در بهترین نقطه ازنظر دسترسی به نقاط دیدنی مهم مسکو واقع شده و بنای این هتل زیبا از ساختمان‌های قدیمی مسکو و جزئی از تاریخ این شهر محسوب می‌شود. باوجود قدمت زیاد و حفظ ظاهر سنتی و قدیمی هتل، داخل هتل و اتاق‌ها با سبکی مدرن بازسازی و طراحی شده ‌است. هتل متروپل با قرارگرفتن کنار ساختمان دیدنی تئاتر بولشوی و فاصله حدود سه دقیقه‌ای با کاخ کرملین و میدان سرخ، امکان تردد آسان شما به این نقاط دیدنی و معروف شهر مسکو را فراهم می‌کند. سالن ماساژ، سونا، اینترنت بی‌سیم رایگان، باشگاه ورزشی، مرکز تجاری، فروشگاه، اتاق‌های عایق صدا و… همراه امکانات عالی در هر اتاق، تصمیم شما را برای انتخاب هتل متروپل راحت می‌کند. برای اقامت در این هتل باید به‌طورمتوسط بودجه هر شب 135 دلار را درنظر بگیرید. با رزرو هتل مسکو از علی بابا هزینه‌های خود را برای سفر به مسکو کاهش دهید.

هتل هالیدی ‌این

هتل چهار ستاره هالیدی‌این با 523 اتاق، مرکز ماساژ، سالن بدنسازی، زمین گلف، استخر، سونا و جکوزی، سالن بیلیارد و… بدون شک به‌عنوان یکی از بهترین و مجهزترین هتل‌های شهر مسکو شناخته می‌شود. این هتل با طراحی بی‌نظیر و زیبا چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. هتل هالیدی‌این دو رستوران دارد که در یکی غذاهای روسی و در دیگری غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود. اگر شما هم قصد بازدید از ایستگاه‌های متروی معروف و هنری مسکو را دارید، هتل هالیدی‌این با قرارگیری کنار ایستگاه مترو انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. با رزرو هتل مسکو از علی بابا از ویژگی‌های هتل انتخابی خود قبل از سفر مطلع شوید. در سفر به مسکو روسیه چه غذاهایی بخوریم؟

هتل چخوف

هتل پنج ستاره بسیار لوکس چخوف کنار تئاتر لنکوم یکی از بهترین هتل‌های لوکس و مجلل مسکو به‌شمار می‌رود. هتل چخوف فاصله بسیار کمی با بسیاری از اماکن تاریخی و دیدنی شهر نظیر استادیوم المپیک، میدان سرخ، خیابان معروف آربات، خانه تاریخی ویکتورواسنتسوف، کاخ کرملین و… دارد. اگر تفریح و گشت‌و‌گذار گروهی را دوست دارید، تورهای تفریحی و تور پیاده‌روی هتل چخوف را ازدست ندهید. با رزرو هتل مسکو از علی بابا تجربه دل‌پذیری از سفر به روسیه برای خود بسازید.

بهترین هتل ‌های مسکو و سن ‌پترزبورگ

سن‌ پترزبورگ

سن‌پترزبورگ دومین شهر بزرگ روسیه پس از مسکو، با تاریخی پرفرازونشیب، جاذبه‌های توریستی فراوانی را درخود جای داده‌ است. دیدنی‌های منحصربه‌فرد این شهر، همه‌ساله گردشگران زیادی را از خارج و داخل کشور روسیه به خود جذب می‌کند. اگر اهل گردشگری و تماشای اماکن جذاب و دیدنی کشورهای مختلف هستید، سفر به سن‌پترزبورگ را ازدست ندهید. کاخ پترهوف، کاخ موزه آرمیتاژ، کلیسای سنت‌ایزاک، قلعه پیتر و پائول، کاخ کاترین و… از دیدنی‌های جذاب و تاریخی شهر است که مقاومت برابر سفر به سن‌پترزبورگ را برای هر گردشگری غیرممکن می‌سازد. با رزرو هتل مسکو از علی بابا سفری متفاوت به روسیه را تجربه کنید.

بهترین هتل‌ های سن ‌پترزبورگ

برای لذت از سفر خود به سن‌پترزبورگ و تفریح و تماشای مناظر و بناهای تاریخی و باشکوه این شهر به اقامت در هتلی مناسب با امکانات کافی احتیاج خواهید داشت. برای یک انتخاب خوب و مناسب با رزرو هتل مسکو از علی بابا مکان اقامت موردنظر خود را به‌راحتی پیدا کنید. درادامه قصد معرفی چند هتل از بهترین هتل‌های سن‌پترزبورگ را داریم.

هتل آستوریا

هتل پنج ستاره آستوریا با 169 اتاق در هفت طبقه یکی از مشهورترین هتل‌های سن‌پترزیورگ است. این هتل بسیار زیبا و فاخر با کلیسای سنت‌ایزاک و موزه هرمیتاژ فاصله کمی دارد. این هتل لوکس با اتاق‌هایی که با عتیقه‌جات تزئین شده‌اند و کتابخانه مطابق با سلیقه‌های متفاوت، رستوران ایتالیایی و… می‌تواند در صدر لیست هتل‌های انتخابی شما قرار گیرد. شما می‌توانید با رزرو هتل مسکو از علی بابا و اطلاع کامل از همه ویژگی‌های هتل و اتاق موردنظر خود پیش از سفر، هتل مناسب خود را پیدا کنید.

هتل آزیموت

هتل چهار ستاره آزیموت واقع ‌در حاشیه رودخانه فونتانکا مکانی نزدیک به مرکز شهر است که بلندترین ساختمان این محله تاریخی محسوب‌‌ می‌شود. اگر قبل از سفر امکان تبدیل ارز را نداشته‌اید، در هتل آزیموت به‌راحتی این کار را انجام دهید. این هتل علاوه‌بر امکانات مختلف مانند فروشگاه، مینی‌بار رایگان، باشگاه بدنسازی، رستوران، ترانسفر فرودگاهی و… ازلحاظ جغرافیایی به مکان‌های دیدنی ازجمله موزه راه‌آهن، کلیسای جامع ترینیتی نزدیک است و تردد را برای شما راحت می‌کند. با رزرو هتل مسکو از علی بابا اتاق مطابق با سلیقه و متناسب با شرایط خود را انتخاب کنید.



 الی گشت    

                تور کیش