منطقه ساحلی میرود ، منطقه ای بکر در بابلسر | Babolsar

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

منطقه ساحلی میرود

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با منطقه ساحلی میرود بابلسر آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این منطقه ساحلی زیبا در نزدیکی شهر بابلسر در ادامه با ما باشید.

بابلسر یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران، در شمال ایران، بین دریای مازندران و رشته کوه البرز قرار دارد. این شهر مرکز شهرستان بابلسر است. بابلسر شهری ساحلی با آب و هوایی عالی است که باعث محبوبیت بسیار زیاد آن شده است.

منطقه ساحلی میرود بابلسر، در فاصله‌ی دو کیلومتری از «بهنمیر» از توابع شهرستان بابلسر، منطقه‌ای بکر، سرسبز، جنگلی و برخوردار از چشم‌اندازی زیبا و خیره‌کننده قرار دارد که به «منطقه‌ی گردشگری میرود» شهرت یافته است. این نقطه از خاک کشور در یک چهارراهی قرار گرفته است که به بابل، قائمشهر، کیاکلا و بابلسر متصل می‌شود.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بهنمیر یکی از شهرهایی است که از طریق محله میرود به دریا متصل است و منظره جنگل و دریا در کنار هم هر ساله مسافران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند.شهر زیبا و ساحلی بهنمیر دارای منطقه ای بکر و نوار جنگلی زیبایی در قسمت شمالی خود می‌باشد که در نوع خود منحصر بفرد می‌باشد و هرساله میزبان گردشگران و میهمانان زیادی از سایر نقاط کشور می‌باشد.

منطقه ساحلی میرود
منطقه ساحلی میرود

منطقه نمونه گردشگری “میرود” دارای آلاچیق، سرویس بهداشتی، پارک کودک، نمازخانه، و سکوهای مخصوص نصب چادر و رستوران می باشد. همه ساله در ایام تابستان برای شنای مسافران و استفاده آنها از آبهای ساحل و جلوگیری از بروز هرگونه حوادث، دو طرح دریا برای آقایان و خانم ها با حضور تعدادی غریق نجات در این منطقه گردشگری در نظر گرفته می شود.

همچنین وجود مجتمع هایی در این منطقه با حدود ۶۰۰ ویلا از دیگر امکانات و ظرفیت های موجود در منطقه نمونه گردشگری میرود بهنمیر است. این منطقه که با حمایت شهرداری بهنمیر و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران به یک منطقه نمونه گردشگری تبدیل شده است، روزانه پذیرای گردشگران و مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور است.

آدرس منطقه گردشگری میرود: ایران، استان مازندران، بابلسر، 2 کیلومتری بهنمیر، منطقه گردشگری میرود

هزینه بازدید از منطقه گردشگری میرود: بازید از این منطقه رایگان است.

ساعت بازدید از منطقه گردشگری میرود: همه روزه 24 ساعته

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨