طبیعت بکر منطقه «تخت چان» پلدختر از نگاه دوربین

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

منطقه تخت چان پلدختر

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ توریست شما را با منطقه تخت چان پلدختر آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این منطقه زیبا و دیدنی در شهرستان پلدختر استان لرستان در ادامه با ما همراه باشید.

شهرستان پلدختر در استان لرستان از جمله شهرهای گردشگری است که از جنبه‌های مختلف گردشگری برای علاقمندان دارای جاذبه‌های مختلف است و چه از حیث آثار باستانی و چشم انداز طبیعی قدمت دیرینه ایی دارد که نقشی منحصر به خود گرفته و برگ زرینی از هزاره های تاریخ در گذرگاه اسرار آمیز بشر دارد. در این شهر می توانید از آبشارهای بسیار دیدنی و هیجان انگیز تا مکان های تاریخی را دیدن کنید و از سفرتان به این منطقه نهایت لذت را ببرید.

پلدختر جاذبه های طبیعی بسیار زیبایی دارد از جمله دره خزینه، تنگ هلت و .. دارد که نمونه آنها در جهان بسیار کم است. یکی از این مناطق دیدنی منطقه تختچو پلدختر است. گردشگران زیادی همه ساله برای دیدن این شگفتی های طبیعی زیبا به استان لرستان سفر می کنند و همین زیبایی هاست که باعث شده لرستان بهشت ایران نام بگیرد.

منطقه تخت چان پلدختر
منطقه تخت چان پلدختر

منطقه تخت چان یا تختچو یا یکی از مناطق بکر و شگفت انگیز پلدختر لرستان است. منطقه ای زیبا و دیدنی که کمتر شناخته شده است. در ادامه می توانید ویدئویی زیبا از طبیعت شگفت انگیز این منطقه را ببینید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


منطقه تختچو پلدختر

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨