مناطق ارزان تهران

اجاره خانه روزانه در مناطق ارزان تهران

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

اجاره خانه روزانه در تهران در تهران بیش از دیگر شهر ها رواج دارد. به این دلیل که بیش از 30 درصد افراد ساکن تهران مستاجر بوده و خانه ای به نام خودشان ندارند. با توجه به گرانی نهای پیش آمده همه ی افراد در تلاشند تا خانه ای با قیمت مناسب در یکی از محله های خوب و ارزان پایتخت اجاره کنند. اجاره خانه روزانه در تهران میتواند از طریق سایت ها و نرم افزارهایی که امروزه باب شده اند صوورت بگیرد و همین موضوع این مسئله را بسیار ساده کرده است. تهران مبله نیز یکی از سایت هایی است که میتوان از طریق آن به اجاره خانه روزانه در تهران در مناطق ارزان و با قیمت های مناسب پرداخت.

تهران به دلیل امکانات رفاهی و تفریحی متعددی که دارد محل بسیار خوبی برای زندگی در میان تمام شهر های دیگر ایران شناخته میشود. امکانات رفاهی، بهداشتی، آموزشی و تفریحی این شهر باعث شده تهران همه ساله مقصد مهاجرت تعداد زیادی از مردم ایران قرار بگیرد. . این مهاجرتهای متعدد سبب افزایش متقاضیان رهن و اجاره مسکن در پایتخت شده است. از همین رو تهران مبله سعی دارد در این مطلب به معرفی محله های ارزان تهران برای اجاره خانه روزانه در تهران بپردازد.

مناطق ارزان تهران

مناطق ارزان تهران

همانطور که گفته شد تهران دارای 22 منطقه است  که هرکدام از این مناطق مزایای خاص خودشان را دارند. به طور کلی میتوان گفت به جز منطقه های غربی و شمالی تهران قیمت اجاره مسکن در بقیه مناطق متوسط و کم است.هرچند که در مناطق غربی و شمالی نیز خانه هایی با قیمت های بسیار ارزان و مناسب پیدا میشوند.  ارزان ترین قیمت اجاره مسکن را میتوان در جنوب تهران یافت چرا که محله های جنوب تهران کمتر بافت نوساز داشته و بافت کهن و قدیمی خود را حفظ کرده اند. از همین رو با قیمت پایین تری اجاره داده میشوند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


  • محله های جنوب تهران شامل مناطق 15-16-17-18-19-20هستند. این محله ها را میتوانن ارزان ترین محله های پایتخت دانست. محله های جنوب تهران شامل محله های افسریه، شوش، شهرک مسعودیه، شهرک بروجردی و کیانشهر، آذری، امامزاده حسن، زمزم و باغ خزانه، شهرک فردوس، شهرک ولیعصر، شادآباد و خلیج فارس، شهرک شریعتی،خانی آباد نو،عبدل آباد،نعمت آباد و محله اسفندیاری، ی دولت آباد، محله جوانمرد قصاب، محله اقدسیه و محله نفر آباد میشود. میانگین اجاره ها در این مناطق از تهران بسیار پایین بوده و برای بسیاری از افراد که قصد پرداخت هزینه های بالا را ندارند بهترین گزینه اند.
  • محله های مرکزی تهران را مناطق 6-7-9-10-11-12 تشکیل داده اند. این مناطق شامل محله های میدان ولیعصر، میدان جهاد، کریمخان، ایرانشهر و امیر آباد، عباس آباد، نظام آباد، سهروردی، حشمتیه، های استاد معین ، مهرآباد، بریانک، سلسبیل، کارون و کمیل اشاره کرد. مناطق مرکزی پایتخت از مزیت دسترسی به دانشگاه ها و اداره جات مهم تهران برخوردارند و از این رو برای دانشجویان و شاغلینن بسیار مناسبند.

اما همانطور که گفته شد به جز این مناطق خانه های در دیگر مناطق تهران نیز برای اجاره وجود دارند که از نظر قیمت بسیار مناسبند. این خانه ها را میتوانید از طریق سایت تهران مبله جستجو و بررسی کنید. مزیت این خانه ها این است که با امکانات کامل زندگی ارائه داده میشوند و برای کسانی که به تازگی به تهران آمده اند و یا نمیخواهند به طور کامل به این شهر نقل مکان کنند بسیار مناسب است. چرا که تمام وسایل مورد نیاز زندگی ر این خانه ها یافت میشود. از جمله هانه ها با قیمت مناسب میتوان به آپارتمان مبله تهرانپارس اشاره کرد. این آپارتمان مبله در شرق تهران واقع شده است و از نظر دسترسی به سایر نقاط تهران بسیار مناسب است. آپارتمان مبله تهرانپارس همچنین دارای پارکینگ اختصاصی و نگهبان 24 ساعته بوده تا امنیت و آسایش شمارا فراهم کند.

یکی دیگر از آپارتمانهایی که توسط تیم تهران مبله ارائه میشود؛ آپارتمان مبله ستارخان است. این آپارتمان هم از مزیت استقرار در غرب تهران برخوردار بوده و هم از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. غرب تهران را میتوان بهترین منطقه تهران برای زندگی دانست چرا که امکانات رفاهی و تفریحی بسیار مناسبی دارد. آپارتمان مبله ستارخان نیز در یکی از بهترین مناطق غرب تهران واقع شده و از همین رو میتوان آن را یکی از موارد برای اجاره خانه روزانه در تهران دانست.

سخن پایانی:

پیدا کردن آپارتمان مناسب برای اجاره در تهران کار چنئان ساده ای نیست. هر چند که با پیشرفت نرم افزار و ها و سایت هایی که در این زمینه فعالیت میکنند این کار بسیار ساده تر شده است. اما نباید فراموش کنید که باید تنها به سایتهای معتبر اعتماد کنید. سایتهایی مثل سایت تهران مبله که اعتبارشان را از سابقه فعالیتشان میتوان دریافت. به علاوه این سایت ها باید به گونه ای طراحی شده باشند که بتوانید تمام خصوصیات آپارتمان مورد نطرتان را به همراه تصاویر این آپارتمان در سایت ببینید. در سایت تهران مبله تمامی جزئیات و امکانات همه ی آپارتمانها به علاوه ی قیمت های به روزشان درج شده تا شما را در انتخاب آپارتمان مناسب برای اجاره راهنمایی کند. لازم به ذکر است که تمامی آپارتمانهایی که توسط این تیم ارائه میشوند دارای پارکینگ و نگهبان 24 ساعته هستند تا امنیت و آسایش شما در طول اقامت و زندگی تامین شود. یادتان باشد پیش از اجاره هر آپارتمانی از خصوصیات منطقه ای که آپ آپارتمان در آن قرار گرفته و همینطور از امکانت رفاهی و تفریحی ازراف آپارتمان به خوبی مطلع باشید تا بهترین انتخاب را اشته باشید. میتوانید لوکیش دقیق آپارتمانهای تهران مبله را از طریق سایت ببنید تا به تمامی مراکز خرید و مراکز تفریحی اطراف آپارتمانتان مشرف باشید.



 الی گشت    

                تور کیش