معرفی 10 سمپل عطر معروف و پرفروش

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

اگر دوست دارید در دنیای عطرها جستجو کنید و برای هر مناسبتی عطری متفاوت را تجربه کنید و یا کلکسیونی از انواع اقسام رایحه متفاوت و شگفت انگیز عطرها جمع آوری کنید، سمپل عطر بهترین انتخاب برای شماست.

تنوع در بازار عطر، انتخاب از میان هزاران عطر و ادکلن مختلف با رایحه های متفاوت را کمی سخت کرده؛ کارخانجات عطر چنان تبحری در خلق رایحه های شگفت انگیز از خود نشان داده اند که حتی عطربازان حرفه ای هم در زمان خرید عطر ادکلن با این چالش که از میان این همه شگفتی رایحه ها کدام را انتخاب کنند روبرو می شوند. بنابراین توصیه ای که به آنها می کنیم این است که اگر می خواهید از میان انواع ادوپرفیوم، ادوتویلت، عطری بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید و تنوع میان آنها اجازه یک تصمیم گیری قاطع را به شما نمی دهد استفاده از هر عطری را برای اولین بار از سمپل آن شروع کنید.

سمپل عطر چیست؟

سمپل عطر، نمونه کوچکی از عطر اصلی در حجم های 1 تا 3 میلی لیتری است که توسط شرکت های سازنده به منظور تست عطر تهیه و توزیع می شود. فرض کنید مثلاً یک میلی لیتر از مایع عطر درون شیشه اصل 100 میلی لیتری عطر را داخل یک شیشه 1 میلی لیتری ریخته و آن را بفروش برسانند.

سمپل عطر مناسب چه کسانی است؟

ما استفاده از سمپل عطرها را به کسانی توصیه می کنیم که از خرید عطر مطمئن نیستند و ترجیح می دهند ابتدا آن را تست کنند. این افراد می توانند، با خرید سمپل عطری که بوی آن را می پسندند، چند روز آن را امتحان کنند و با اطمینان خاطر از انتخاب خود شیشه عطر اصلی را خریداری کنند. اما دسته دیگری هم هستند که تنوع زیاد رایحه ها را دوست دارند و ترجیح می دهند هر روز یک عطر خاص از یک برند خاص را تجربه کنند؛ اگر سری به اتاق شخصی این افراد بزنید می بینید که اغلب کلکسیون کاملی از انواع و اقسام عطرها دارند و هر روز از یکی از آنها استفاده می کنند. ممکن هم است که عاشق یک عطر خاص باشیم، اما آن عطر به قدری گران است که خرید 100 میل آن برایمان خیلی گران تمام می شود. سمپل عطر برای این شرایط هم انتخاب مناسبی است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


در چه شرایطی سمپل عطر را خریداری کنید؟

فرض کنید وارد مهمانی دوستانه ای شده اید و تا آخر مهمانی، رایحه دلپذیر یکی از دوستان شما تا آخر مهمانی شما را مسحور خود کند؛ حتماً تمایل پیدا می کنید نام عطر دوستتان را از او بپرسید و آن را برای خود تهیه کنید؛ اما بعد از خرید عطر و امتحان آن بر روی پوست خود، شاید با بوی متفاوتی مواجه شوید و کمی توی ذوقتان بخورد؛ بله، یک نکته مهم را فراموش کرده اید؛ هر عطر بر روی پوست هر فردی واکنش متفاوتی دارد و رایحه متفاوتی ایجاد می کند. برخی توصیه می کنند از کاغذ های تستر عطر یا اسپری عطر روی درب شیشه ای عطر استفاده کنید؛ اما باید این نکته را بگویم که بوی عطر روی پوست با روی کاغذ تستر و یا درب عطر هم متفاوت است. بنابراین به شما توصیه می کنم، قبل از صرف هزینه سنگین مثلاً یک عطر 100 میلی لیتری، ابتدا سمپل آن را تهیه کنید. آن را بر روی پوست خود تست کنید و زمانیکه از رایحه ای که به مشامتان رسید رضایت کامل داشتید عطر را تهیه کنید.

خرید سمپل عطر و صرفه جویی در هزینه

باید به این نکته توجه داشته باشیم که عطرها هم طول عمر مفید دارند و اگر زمان مصرف آنها بگذرد کیفیت و ماندگاری خود را از دست می دهند؛ پس اگر از یک شیشه عطر کمتر استفاده می کنید و یا مجموعه ای از انواع شیشه های عطر لوکس دارید که همگی در حال خاک خورن هستند؛ پیشنهاد ما به شما خرید سمپل عطر است.

معرفی 10 سمپل عطر معروف و پرفروش

سمپل عطر زنانه

1.جیونچی آنجئو دمون له سکرت (جیوانچی آنژو اترنج لی سیکرت)

عطری متفاوت و ماندگار از برند جیونچی

2.آمواج اپیک زنانه (آمواژ ایپیک)

محصول برند آمواج با نام اپیک که همراه با نسخه مردانه در رنگ شیشه یکسان و رنگ جعبه متفاوت عرضه شد.

3.جسوس دل پوزو هالووین کیس (جیزز دل پوزو هالوین پشن)

عطری رمانتیک و هوس‌انگیز از برند جسوس دل پوزو

4.جسوس دل پوزو هالووین فور (جیزز دل پوزو هالوین فه ور)

عطر مدرن و شادابی برای دختران جوان از برند جسوس دل پوزو

5.والنتینو والنتینا پینک (صورتی)

 ادکلن والنتینا پینک توسط برند والنتینو برای استفاده بانوان عرضه شد.

سمپل عطر مردانه

  1. اگنر بلک مردانه (ایگنر مشکی)

عطری سبک، گرم و جذاب از برند اگنر

  1. گرلن لهوم آیدیل (گرلین ال هوم آیدیل)

عطری با رایحه گرم برای روزهای سرد پاییز و زمستان از برند گرلن

  1. اگنرنامبر وان اینتنس ( ایگنر )

عطری با رایحه چوبی ادویه ای، با بوی غالب عود توصیه زمستانی

  1. بالدسارینی نوتیک اسپریت

محصولی خنک با رایحه های استوایی و ادویه جات از برند بالدسارینی

  1. پورشه دیزاین اسپرت لئو

عطری با رایحه مرکبات از برند پورشه دیزاین

سخن آخر

طی سالهای اخیر اکثر برند های مطرح عطر مانند جیونچی، آمواج، جسوس دل پوزو، کارتیر، ریحانا، هرمس و … محبوب ترین و پرفروش ترین سمپل های عطر را در طیف بسیار گسترده ای در فروشگاه های عطر و ادکلن در سراسر دنیا عرضه کرده اند. همین نکته کافیست تا متوجه شویم سمپل عطر چقدر در دنیا طرفدار دارد. اما متاسفانه، تقاضای بالا باعث ایجاد بستر سوء استفاده برای سازندگان عطر های تقلبی شده که با جایگزینی ترکیبات شیمیایی با ترکیبات اصلی، رایحه ای مشابه، اما بی کیفیت و با ماندگاری پایین تولید کرده اند. این عطرهای تقلبی، اکثراً باعث ایجاد حسایت های پوستی و تنفسی می شوند؛ بنابراین استفاده از آنها را به هیچ وجه توصیه نمی کنیم.

و اما حرف آخر، اکنون که به صورت کامل با مفهوم “سمپل عطر چیست؟” آشنا شدیم و چند مورد از محبوب ترین ها را به شما معرفی کردیم، باید این را هم بدانیم که برای تهیه سمپل عطرهای معتبر زنانه و مردانه بهتر است به فروشگاه های معتبر عطر و ادکلن که سابقه طولانی در این بازار دارند مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن عطرافشان، انواع سمپل عطرهای زنانه و مردانه اصل را از همه برندهای معتبر و روز دنیا جمع آوری و برای شما فراهم کرده است. با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی می‌توانید سمپل عطر اورجینال مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)