مرکز خرید مروارید گوهرشاد
مرکز خرید مروارید گوهرشاد

مرکز خرید مروارید گوهرشاد مشهد

"اجاره
رزرو تور
تور تابستان 1403
 

مرکز خرید مروارید گوهرشاد

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با مرکز خرید مروارید گوهرشاد مشهد (برج مروارید) آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

مجتمع تجاری مروارید گوهرشاد مشهد بی شک یکی از بهترین مراکز خرید مشهد با دارا بودن انواع اجناس برند داخلی و خارجی می باشد که بیشتر با سبک معماری اسلامی – ایرانی اش در بین زوارین امام هشتم ( ع) به شهرت رسیده است. اولین شهربازی بازی مشاغل کودکان شرق کشور هم در همین مکان فعالیت می کند که با کپی برداری از شهر مشاغل کیدزانیا در سنگاپور ، خردسالان در آن می توانند شغل مورد علاقه خود را عملی تست کنند.

مرکز خرید مروارید گوهرشاد

پروژه مجتمع تجاری اداری مروارید گوهرشاد در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع شامل ۳۹۰۰ متر زیربنا احداث و در ۲۲ طبقه ساخته شده است که دارای ۱۰۵ واحد می‌باشد. در طبقات یک تا سه مرکز خرید مروارید مشهد به انواع مغازه‌های عرضه پوشاک، زیورآلات، تجهیزات الکترونیکی، وسایل دکوری و اسباب‌بازی کودکان دسترسی خواهید داشت.

مرکز خرید مروارید گوهرشاد

رستوران VIP

اگر به معماری اصیل ایرانی اسلامی علاقه‌مند هستید، حتما سری به این رستوران لاکچری بزنید. این رستوران که در آخرین طبقه برج مروارید گوهرشاد قرار گرفته است، فرصتی برای لذت‌بردن از طعم غذاهای خوشمزه را در اختیارتان می‌گذارد.

شهربازی مروارید گوهرشاد

شهربازی مروارید گوهرشاد یکی از دلایل محبوبیت این مرکز خرید است. طبقات چهارم و پنجم مروارید گوهرشاد یکی از جذاب‌ترین مکان‌های این ساختمان است!

در این شهربازی می‌توانید اولین و بزرگ‌ترین ترامپولین پارک ایران را مشاهده کنید. والیبال ترامپولین، بستکبال ترامپولین، فری‌جامپینگ، صخره‌نوردی و .. از بازی‌های مهیج و جذاب این شهربازی هستند. برای کسانی که عاشق تکنولوژی و بازی‌های کامپیوتری هستند نیز تجربه بازی‌های واقعیت مجازی یا (VR) می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد.

مرکز خرید مروارید گوهرشاد

شهر مشاغل کودکان

شهر مشاغل کودکان یکی دیگر از بخش‌های مجتمع مروارید گوهرشاد است که محیطی آموزشی را برای کودکان و والدین فراهم می‌کند و به کودکان ۴ تا ۱۲ سال امکان تجربه مشاغلی که در آینده با آن‌ها مواجه خواهند شد را می‌دهد.

با مراجعه به این بخش می‌توانید فرزندان خود را در دنیای واقعی مشاغل مختلف قرار دهید و علاوه بر تجربه‌های منحصربه‌فرد برای آن‌ها، درآمد هم کسب خواهید کرد! مشاغلی مانند آتش‌نشان، دکتر، افسر پلیس و … به شکلی ساده و کودکانه طراحی شده و تجهیز آن‌ها به‌وسیله ابزارها و لوازمی با دو سوم اندازه واقعی باعث شده تا کودکان از این تجربه لذت بسیاری ببرند.

مرکز خرید مروارید گوهرشاد

دسترسی

آدرس: استان خراسان رضوی، مشهد، بلوار جانباز، بین جانباز 5 و 7، برج مروارید گوهرشاد

تلفن تماس: 05137603400

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)