مراکش در یک نگاه
مراکش در یک نگاه

زیباترین جاذبه های گردشگری مراکش در یک نگاه | Morocco

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مراکش در یک نگاه

دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم سراسر از شگفتی است . جنگل ها، بیابان ها، یخ ها و دریاها. این ها همه مناظری هستند که هرکدام به تنهایی سرشار از زیبایی های خیره کننده ای هستند اما در این کره پر از شگفتی مکان هایی وجود دارند که با دیدنشان فکر می کنیم از جهانی دیگر وارد زندگی ما شده اند و متعلق به زمین نیستند.در این مطلب از وب سایت تاپ توریست سعی کرده ایم مراکش را در یک نگاه به نمایش بگذاریم . در ادامه مطلب همراه ما باشید .

مَراکِش یا مغرب (به آمازیغی: Murakuc، موراکوش، ⵎⵓⵔⴰⴽⵓⵛ، به عربی: المغرب)، با نام رسمی پادشاهی مراکش کشوری است در شمال غربی آفریقا. مراکش ساحلی طولانی با اقیانوس اطلس دارد که از شمال به جبل‌الطارق و دریای مدیترانه می‌رسد. کشور مراکش از سوی خاور با کشور الجزایر، از غرب با اقیانوس اطلس، از جنوب با کشور موریتانی و از شمال با دریای مدیترانه همسایه است.

مراکش در یک نگاه
مراکش در یک نگاه

مراکش دارای آب و هوایی معتدل و بارانی است. این کشور در مناطق شمالی تحت تأثیر آب و هوای مدیترانه‌ای و در مناطق غربی و شمال غرب متأثر از آّب و هوای اقیانوس اطلس است.

در مناطق داخلی، مراکش دارای آب و هوای قاره‌ای بوده و در رشته کوه‌های اطلس بارش برف و باران بیشتر می‌شود. مناطق جنوبی دارای آب و هوای گرم و بیابانی است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


مراکش در یک نگاه
مراکش در یک نگاه

مراکش با تلفیقی مدرن از فرهنگ و بیشترین تنوع غذایی بین المللی و همچنین معماری های زیبا سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. مراکش شهری است پر هرج و مرج، که در آن مردم همیشه در حال رفت و آمد هستند.

شهری با فرهنگ خاص خودش، که می تواند سفر خوبی را برایتان رقم بزند. آثار عمده تاریخی این کشور که عبارت‌اند از مساجد، آرامگاه‌های سلاطین و کاخ‌ها در سه شهر تاریخی فاس، مکناس و شهر مراکش واقع هستند. البته در شهرهای کازابلانکا و رباط و شمال کشور مثل طنجه آثار تاریخی و سیاحتی بسیاری وجود دارد.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)