مجتمع تجاری آرمیتاژ گلشن
مجتمع تجاری آرمیتاژ گلشن

برج تجاری آرمیتاژ گلشن ، مشهد | Armitazh Golshan Tower

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مجتمع تجاری آرمیتاژ گلشن

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ توریست درباره مجتمع تجاری و اداری آرمیتاژ گلشن در شهر مشهد مقدس سخن خواهیم گفت . در ادامه مطلب همراه ما باشید.

آرمیتاژ گلشن برجی سی و چهار طبقه با نمایی فوق العاده و معماری بسیار باشکوه، بلندترین برج حال حاضر در مشهد است که در نبش خیابان هفت تیر، خیابان گلشن مشهد قرار دارد. اینجا همه چیز در نهایت نظم و زیبایی است.

این برج از طبقه منفی یک تا طبقه چهارمش تجاری است و انواع برندهای داخلی و جهانی و محصولات مورد نیازتان را از پوشاک، عطر، ساعت، محصولات چرمی و طلا گرفته تا لوازم خانگی، برقی و حتی کالای خواب را ارائه می دهد و بقیه طبقات هم شامل بخش های اداری، موزه ها و گالری ها و … است. در میان انبوهی از کالاهای با کیفیت ارائه شده از انواع برندهای مطرح، قطعا شما هم برای خرید وسوسه خواهید شد. تنوع و کیفیت آنقدر در این مجموعه بالاست که قطعا زمان زیادی را از شما خواهد گرفت.

مجتمع تجاری آرمیتاژ گلشن

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


اگر گشت و گذار در بین واحد های تجاری انرژیتان را کم کرده وکمی احساس خستگی می کنید، چشم بچرخانید و یک کافی شاپ خوب پیدا کنید اما اگر احساس گرسنگی می کنید یک فودکورت استثنایی با منویی از انواع غذاهای بین المللی و برندهای متفاوت آماده پذیرایی از شماست که روف گاردن مشرف به آن کاملا دلبری می کند.

مجتمع تجاری آرمیتاژ گلشن

اما اگر هوس یک پذیرایی لاکچری و لوکس به سرتان زده است یک رستوران دیدنی و بین المللی با نمایی شگفت انگیز و یک سرویس دهی وی آی پی در انتظار شماست. حالا که کمی تجدید قوا کرده اید باید بگویم این برج فقط برای خرید یا صرف غذا نیست .اگر حوصله داشته باشید سری به گالری هنری برج بزنید و از دیدن این همه ظرافت و زیبایی در کنار هم لذت ببرید.

مجتمع تجاری آرمیتاژ گلشن

مرکز VIP و کلوپ آرمیتاژ

VIP Center برج آرمیتاژ در طبقه چهارم جهت استفاده مالکین برج اداری پیش بینی شده است. در این مجموعه که به وسعت حدود 1500 متر مربع می باشد

  • رستوران و کافه تریا
  • مجموعه آبی و استخر
  • سوناهای متفاوت (بخار،خشک و یخ) و جکوزی
  • فضاهای SPA تالاسوتراپی
  • استخر با آب دریای گرم
  • سالن یوگا
  • بیلیارد و اسکواش

بدنسازی و VIP Garden جایگاه اختصاصی تشریفات در نظر گرفته شده است.استفاده از VIP Center فقط جهت مالکین آرمیتـــــاژ خواهد بود .

مجموعه Business Center ؛این مجموعه با مساحت حدود2000 متر مربع در قسمتی ازطبقه چهارم و پنجم شامل سالن کنفرانس و غرفه های نمایشگاهی در نظر گرفته شده است.و 4 سالن اختصاصی Meeting room ، بوفه صبحانه ، مرکز مالی و فاینانس ، آژانس های هواپیمایی و مسافرتی صرفا جهت سرویس دهی به برج  در نظر گرفته شده است.

مجتمع تجاری آرمیتاژ گلشن

7 دستگاه آسانسور پانارامیک ولجستیکی ارتباطات عمودی از پارکینگ ها تا طبقات VIP و طبقات اداری را تامین میکند که مستقلا فقط به فضاهای مربوط به برج اداری سرویس خواهد داد.

طبقات اداری از طبقه 6 تا 20 به صورت تیپ و با مساحت 800 متر مربع درهرطبقه شامل 9واحد آپارتمانی اداری 60 تا 90 متر مربع طراحی شده است که به خاطر تجمع فضاهای تاسیساتی در مرکز پلان به راحتی قابل تجمع و تبدیل شدن به فلت های بزرگتر دفتری را دارد. طبقات 20 تا 28 با مساحت حدود 350 متر مربع به واحد های بزرگ تر با پلان های ویژه اختصاص یافته است.

مجتمع تجاری آرمیتاژ گلشن

پارکینگ برج اداری تجاری آرمیتاژ گلشن

پارکینگ‌ های برج علاوه‌ بر این که در ساخت آنها از بهترین امکانات و مصالح استفاده شده است امکاناتی را برای خریداران بوجود می‌ آورند که تاکنون در شرق کشور دیده نشده است و در کشور نیز کم‌ نظیر می‌ باشد. برخی از این امکانات به شرح زیر است:

  • کنترل تصویری تمام نقاط پارکینگ به‌ صورت 24 ساعته
  • عدم امکان پارک خودرو غیر در پارکینگ شما از طریق تجهیزات مکانیکی و الکترونیکی همزمان
  • استقرار کلیه امکانات استاندارد جلوگیری از حوادثی مانند حریق و تصادف و امثالهم
  • برقراری مکانیزم SIGNINIG استاندارد در تمامی پارکینگ
  • ایجاد امکانات دیجیتال کنترل تردد برای تمامی خودروها اعم از مالکان و ساکنان و مراجعه‌ کنندگان و مهمانان و امکان ارائه گزارش تردد برای مالکان.

آدرس برج گلشن

مشهد – نبش هفت تیر ۸ – خیابان گلشن
ساعت کاری در روزهای شنبه تا چهارشنبه ۱۰ تا ۲۲
ساعت کاری در پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیل ۱۰ تا ۲۳



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)