شرایط خرید خانه در دبی 2021

شرایط خرید خانه در دبی 2021

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

خرید خانه در دبی

امارات متحده عربی به عنوان کشوری که توانست در مدت زمان کوتاه، پیشرفتی بسیار چشمگیر را رقم زند، امروزه در لیست مقاصد بسیاری از توریستان و مهاجران از سراسر دنیا قرار دارد. وضعیت اقتصادی مناسب این کشور، وجود مهاجران بسیار در آن، آمار بسیار کم جرم و جنایت و … همه و همه از نکات مثبت کشور امارات هستند. دبی به عنوان یکی از زیباترین شهرهای این کشور که تخمین زده می‌شود تا سال 2050 به بهترین شهر دنیا تبدیل شود؛ هر ساله میزبان گردشگران بسیاری است. همچنین زیبایی چشمگیر این شهر و امکانات رفاهی قابل توجه آن، باعث شده برخی تصمیم بگیرند از طریق خرید خانه در آن، اقامت کشور امارات را کسب کنند. در هنگام خرید خانه نکاتی وجود دارد که حتماً باید بررسی شوند و همچنین خرید خانه در دبی دارای قوانین و شرایطی است که بهتر است افرادی که قصد انجام آن را دارند در مورد آن آگاه شوند.

شرایط خرید خانه در دبی 2021

خرید خانه

فرقی نمی‌کند دبی یا ابوظبی، بارسلون یا توکیو، در هر صورت خرید خانه به خصوص در خارج از کشور، مسئله‌ای مهم است چرا که ممکن است برخی تمام سرمایه زندگی خود را برای آن صرف کنند. از این رو بهتر است افراد در هنگام خرید خانه به نکاتی که در ادامه آورده می‌شوند توجه ورزند.

  • تطابق ارزش حقیقی خانه با قیمت آن

این مسئله بسیار مهم است که در صورت ناآگاهی، قیمتی چندین برابر ارزش حقیقی یک خانه را صرف خرید آن نکنید؛ این مسئله در مورد خرید خانه در خارج از کشور اهمیت بیشتری دارد چرا که معمولاً خریدار نمی‌تواند آن طور که باید برای چک کردن خانه وقت بگذارد. بهتر است که چشم بسته وارد معامله‌ای نشوید و حتماً از متخصصین، مشاورین املاک و افراد محلی در مورد آن خانه و ارزش واقعی آن مشورت بگیرید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


  • چک کردن خانه

اگر قصد خرید خانه‌ای به طور غیرمستقیم دارید حتماً فردی را بیابید که از جانب شما صحت آن را چک کند. چرا که افراد کلاه بردار در تمامی کشورها و با هر نژاد و لباسی وجود دارند. مطمئن شوید که یک وکیل خبره و کار بلد و همچنین دلسوز به پای معامله فرستاده‌اید که تمایل دارد از وقوع هر گونه ضرر و نارضایتی جلوگیری کند.

  • تطابق خانه با نیازها

بسیارند کسانی که قصد اخذ اقامت خود را از طریق خرید ملک عملی کنند؛ در واقع اغلب افراد به قصد خرید خانه‌ای به کشوری خارجی مراجعه می‌کنند که در آن کشور، گرفتن اقامت از طریق خرید ملک میسر است و به همین قصد امر خرید را انجام می‌دهند. انواع ویزاها و اقامت‌هایی که کشورها به فرد خریدار اعطا می‌کنند متفاوت است. به عنوان مثال در کشور امارات انواع ویزاها وجود دارند که بر اساس قیمت خانه دریافت آن برای صاحب‌ آنها ممکن می‌شود؛ پس هنگام خرید خانه به این مسئله اهتمام بورزید و از متخصصین و وکلای مجرب شرح کامل شرایط را بخواهید و بر اساس آن اقدام به خرید خانه در دبی و یا هر شهر دیگری که در نظر دارید، کنید.

شرایط خرید خانه در دبی

از سال 2020 که طبق قانونی تحت عنوان Freehold 2020 خرید خانه و ملک در کشور امارات توسط اتباع خارجی آزاد شد، افراد بسیاری اقدام به خرید خانه در دبی و گرفتن اقامت امارات کرده‌اند. خرید خانه در دبی نیز همانند همه جای دنیا، دارای شرایط و قوانینی است که در ادامه شرح داده شده‌اند.

خرید خانه در دبی

  • ارزش خانه

گفته می‌شود امارات نیز همانند ایران دارای خانه‌های گران قیمت و ارزان قیمت هست آن هم با توجه به محله‌ی آن. خانه‌های موجود در دبی غالباً به شکل آپارتمان و یا ویلایی هستند. کم‌ترین قیمتی که فردی می‌تواند برای خرید خانه در دبی و در کل، امارات صرف کند ۱ میلیون درهم امارات است. خرید یک خانه و امکانات رفاهی مناسب جهت داشتن یک زندگی بدون دردسر حداقل برای صاحبش ۱ میلیون درهم امارات آب می‌خورد.

نکته مهم دیگر در مورد ارزش خانه این است که برای اتباع خارجی، ارزش خالص خانه در هنگام خرید باید از یک میلیون درهم شروع شود. به این معنی که رقم ذکر شده در سند خانه سبب اجازه برای اخذ اقامت می‌شود نه ارزش روز خانه!

  • وضعیت خانه

قطعاً نمی‌توان هر خانه‌ای را در امارات و یا دبی خریداری نمود چرا که قوانینی هر چند کم در این باره بر سر راه شما قرار خواهند گرفت.

اولین نکته در مورد خرید خانه در دبی و در کل امارات این است که شما نمی‌توانید دست بر روی خانه‌ای بگذارید که دارای مالکیت مطلق است. خرید چنین دست ‌خانه‌هایی برای تابعین کشور امارات و کشورهای حاشیه‌ی خلیج ممکن است و خرید آن توسط تابعین خارجی، ممکن نیست.

دومین نکته، داشتن گواهی پایان کار خانه است. این بدین معنی است که برای اتباع خارجی، خرید یک خانه پیش فروش شده ممکن نیست و آنها باید خانه‌ای آماده‌ی استفاده را خریداری کنند.

سومین نکته، متراژ خانه و ابعاد آن است. این که قصد مهاجرت با خانواده دارید یا به تنهایی می‌خواهید ایران را به مقصد امارات-دبی ترک کنید بسیار مهم است. چرا که به هر حال پیش از کسب اقامت شما قصد دارید در آن خانه زندگی کنید. اگر خانه‌ای بسیار کوچک تهیه کرده باشید که امکان زندگی با خانواده در آن فراهم نیست ممکن است بسیار به مشکل بربخورید چرا که ماندن شما در شهر دبی تنها تا زمانی که مالکیت آن خانه را داشته باشید ممکن است همچنین که اگر ویزای شما از طریق خانه‌ای گرفته شده باشد، امکان اجاره دادن و یا رهن آن خانه را ندارید؛ پس توصیه می‌شود حتماً با چشمانی باز و در نظر گرفتن تمامی نکات و جوانب اقدام به خرید خانه کنید.

در مطلبی که خواندید شرایط خرید خانه در دبی برای شما شرح داده شد اما واقعیت این است که اقدام به خرید خانه در یک کشور دیگر امری نیست که فردی بتواند تنهایی از پس آن بر بیاید؛ در اینجا وجود یک آژانس خرید و فروش خانه حس می‌شود که در کل مسیر شما را همراهی کرده تا فرآنید خرید خانه با موفقیت هر چه بیشتر انجام شود.

جینگو بینگو

جینگو بینگو یک مجموعه فعال و موفق در زمینه خرید و فروش خانه است. حوزه فعالیت جینگو بینگو تهران، شهرستان‌ها و کشورهای خارجی را شامل می‌شود. وکلا و متخصصین مجرب جینگو بینگو می‌توانند افراد را در امر خرید و فروش خانه در کشورهای امارات متحده عربی، آلمان، کانادا، اسپانیا، ترکیه، اتریش، پرتغال، ایتالیا، فرانسه، قبرس شمالی و… یاری نمایند. حوزه فعالیت جینگو بینگو در شهر تهران در مناطق تجریش، نیاوران، ولنجک، زعفرانیه، باغ فردوس، فرمانیه و … صورت می‌پذیرد. علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی https://jingobingo.com/ مراجعه کنند.

خرید خانه در دبی



 الی گشت    

                تور کیش