سفر به نمک آبرود
سفر به نمک آبرود

سفر به نمک آبرود و معرفی تفریحات آن ، مازندران | Namakabrud

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

سفر به نمک آبرود

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با سفر به نمک آبرود آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با تفریحات نمک آبرود در ادامه با ما همراه باشید.

نمک‌آبرود شهرکی گردشگری و ویلایی در استان مازندران ایران است. این شهرک دارای دو خط تله‌کابینی به نام تله‌کابین نمک‌آبرود است. شهرک نمک آبرود بین راه چالوس به تنکابن در ۱۲ کیلومتری چالوس قرار دارد. این شهرک به دلیل جاذبه‌ها و تفریح‌های زیادش مثل بلندترین تله کابین ایران جزو پرمسافرترین شهرک‌های شمال است. برای آشنایی با جاذبه های نمک آبرود با ما باشید.

به طور کلی نمک آبرود به دو بخش تقسیم می شود:

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بخش مسکونی: در ۸ محله ساخته شده و تا یکصد هزار نفر را می تواند پاسخگو باشد. معابر ورودی به آن از سایر نقاط شهرک جدا شده است.

بخش توریستی: مجموعه ای از امکانات تفریحی و رفاهی است که می تواند پاسخگوی نیاز مسافران از راه های دور و نزدیک باشد و هیجان و شادی را برای شان به ارمغان آورد.

سفر به نمک آبرود
سفر به نمک آبرود

اگر می‌خواهید طبیعتی بکر و تفریحات سالم، جذاب و هیجان‌انگیز را در کنار هم تجربه کنید؛ این مجموعه تفریحی را که می‌تواند حتی یک روز کامل هم شما را سرگرم کند، از دست ندهید. این مجموعه تفریحی بی نظیر یکی از بهترین پارک‌های جنگلی با تنوع گیاهی غنی از جمله توسکا، افرا و ملج و حتی شمشادهایی با عمر ۷۰۰ سال را از خود جای داده است.

سفر به نمک آبرود
سفر به نمک آبرود

تفریحات نمک آبرود

در ادامه تفریحات هیجان انگیز این شهرک توریستی را به شما معرفی خواهیم کرد که باید حتما در سفر به نمک آبرود آنها را در برنامه خود قرار دهید.

تله کابین 

یکی از تفریحات جذاب این مجموعه تفریحی، تله‌کابین آن است که یکی از بهترین و ایمن‌ترین خطوط تله‌کابین کشور بوده و تاکنون هیچ سانحه‌ای در آن اتفاق نیفتاده و حتی در صورت قطع برق، یک ژتراتور و یک موتور برق وارد مدار می‌شود تا عملیات تخلیه خط با ایمنی کامل انجام شود.

قطعا تماشای منظره وسیع جنگل و دریا از ارتفاع زیاد، خاطره‌ای فراموش نشدنی برای شما رقم خواهد زد. مجموعه نمک آبرود دارای دو خط تله‌کابین است که مسافران را به بالای دو کوه مرتفع دیوحمام و مدوین انتقال می‌دهند.

قیمت بلیط تله کابین نمک آبرود: به ازای هر نفر 25000 تومان برای اتباع ایرانی و 35000 تومان برای اتباع خارجی

سفر به نمک آبرود
سفر به نمک آبرود

سورتمه 

سورتمه‌‌ نمک‌آبرود، اولین سورتمه ایران است و از بین جنگل می‌گذرد. سورتمه‌ای که بیشترین سرعتش ۲۵ کیلومتر در ساعت است. اگر تفریح پرهیجان دوست دارید،‌ در طول مسیر خود از لابه لای درختان زیبا و مناظر چشم نواز عبور کنید و از دیدن آنها لذت ببرید.

قیمت بلیط سورتمه نمک آبرود: به ازای هر نفر 25000 تومان

سفر به نمک آبرود
سفر به نمک آبرود

پل معلق نمک آبرود

در کنار زیپ لاین و تجربه هیجان آن می توانید سبکی متفاوت از تفریح را نیز تجربه کنید و آن قدم زدن بر روی پل معلق نمک آبرود است که از طناب و چوب ساخته شده و شما را به چالش مقابله با ترس از ارتفاع دعوت می کند. شاید این پل ها را بیشتر در فیلم ها یا کارتون ها دیده باشید؛ اما این بار در نمک آبرود و با ایمنی کامل می توانید قدم زدن بر روی آن و عبور از ارتفاع را تجربه کنید.

قیمت بلیط پل معلق نمک آبرود: به ازای هر نفر 25000 تومان

سفر به نمک آبرود
سفر به نمک آبرود

کارتینگ نمک آبرود

رانندگی‌ برای خیلی‌ها تجربه‌ای‌ست پر از هیجان. ماشین چهار چرخ یکی از امکانات نمک‌آبرود است. پیست کارتینگ ههم برای نوجوان‌هاست و هم بزرگسالان. اگر تا به حال رانندگی نکرده اید هم می توانید از این فعالیت لذت ببرید فقط کافیست یک دوره آموزشی ویدیویی 4 دقیقه ای را بگذرانید. این پیست استاندارد و تاییدیه‌های لازم را دارد و برای گروه های سنی مختلف امکانات متفاوتی را در نظر گرفته است.

قیمت بلیط کارتینگ نمک آبرود: برای 6 دقیقه رانندگی 30000 تومان

سفر به نمک آبرود
سفر به نمک آبرود

زيپ لاين 

اگر سوار بر تله کابین شوید و خودتان را به ارتفاعات برسانید می توانید در آنجا از تفریحی فراموش نشدنی و پر هیجان به نام زیپ لاین نیز استفاده کنید. زیپ لاین یک سرگرمی هیجان انگیز است که امروزه طرفداران بسیاری به ویژه در میان جوانان دارد. از این تفریح به عنوان یک ورزش جدید یاد می شود که خاستگاه آن به وسیله حمل و نقل در بعضی کوه های آمریکای مرکزی و جنوبی باز می گردد.

قیمت بلیط زیپ لاین نمک آبرود: به ازای هر نفر 25000 تومان

سفر به نمک آبرود
سفر به نمک آبرود

تفرجگاه ساحلی 

یکی از ویژگی های جالب توجه شهرهای شمالی، همسایگی آنان با دریای خزر و بهره مندی از سواحلی چشم نواز و زیباست و نمک آبرود نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در حاشیه شمالی شهرک توریستی نمک آبرود و در شمال جاده چالوس – تنکابن منطقه ای پوشیده از درختان شمشاد به چشم می خورد که در کنار ساحل واقع شده و با داشتن محیطی آرام و زیبا و امکانات متنوع خاطرات خوشی را به شما هدیه می کند.

تفریحات آبی و ساحلی بی شماری در این تفرجگاه وجود دارد که فوق العاده هیجان انگیز هستند. همچنین امکان اقامت شبانه روزی در این تفرجگاه وجود دارد.

سفر به نمک آبرود

نمک آبرود تفریحات بی شماری دارد که از دیگر تفریحات آن می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • پینت بال نمک آبرود
  • پیست موتور چهارچرخ نمک آبرود
  • پیست دوچرخه سواری نمک آبرود
  • شهربازی نمک آبرود
  • باشگاه تیراندازی نمک آبرود
  • نمایشگاه حیوانات تاکسیدرمی
  • مجموعه پروازی نمک آبرود
  • سینماهای چند بعدی نمک آبرود
  • مجموعه تفریحی آکوالیون (نمایش شیر دریایی)
  • پارک‌های جنگلی

سفر به نمک آبرود

اگر می خواهید در این شهرک توریستی اقامت داشته باشید نگران هزینه آن نباشید زیرا هتل ها، ویلاها و اقامتگاه های متعددی با طیف وسیعی از قیمت ها پیش روی شما خواهد بود و می توانید بهترین مکان را مناسب با بودجه خود انتخاب کنید.

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:

 



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨