یک سرمایه گذاری پر سود

یک سرمایه گذاری پر سود

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بسیاری از مردم سرمایه های سپرده ای زیادی در بانک ها دارند و نمیدانند که چگونه از این پول استفاده کنند و یک سرمایه‌گذاری عالی داشته باشند، امروزه با کسترش ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری در این قسمت‌ها بسیار سود ده بوده و افراد زیادی از همین راه سود زیادی بدست اوردند.

بیت کوین یک ارز دیجیتالی است که در ژانویه 2009 پس از سقوط بازار مسکن ایجاد شد.

بیت کوین ایده ای است که در یک مقاله سفید  توسط ساتوشی نوماکوتو بیان شد.

هویت شخص یا افرادی که این فناوری را ایجاد کرده اند هنوز یک رمز و راز است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بیت کوین نوید معامله های کمتری را نسبت به سازوکارهای پرداخت آنلاین بصورت سنتی ارائه می دهد و برخلاف ارزهای صادرشده توسط دولت ، توسط یک مرجع غیرمتمرکز اداره می شود.

هیچ بیت کوین فیزیکی وجود ندارد ، فقط تعادل موجود در یک دفتر عمومی است که همه به آن دسترسی شفاف دارند ، که  همراه با تمام معاملات بیت کوین , با مقدار زیادی قدرت محاسباتی تأیید می شود.

 بیت کوین توسط هیچ بانک یا دولتی صادر نمی شود یا از آن پشتیبانی نمی شود و همچنین بیت کوین های فردی به عنوان یک کالا ارزش ندارند.

 علی رغم اینکه جریمه قانونی برای آن نیست ، بیت کوین محبوبیت بالایی دارد و باعث راه اندازی صدها ارز مجازی دیگر شده است که به   گفته می شود.(Alt coins) کلی به آنها آلت کوین

بیت کوین در سال 2009 راه اندازی شد و در حال حاضر بزرگترین ارز رمزنگاری شده در بازار است.

برخلاف ارز فیات ، بیت کوین با استفاده از سیستم دفتر مرکزی غیرمتمرکز معروف به بلاکچین, ایجاد ، توزیع ، معامله و ذخیره می شود.

تاریخچه بیت کوین به عنوان ذخیره ارزش متلاطم بوده است. ارز رمزنگاری شده در سال 2017 تا حدود 20 هزار دلار افزایش یافت ، اما از دو سال بعد ، معاملات ارز با کمتر از نیمی از آن انجام می شود.

 بیت کوین به عنوان اولین ارز رمزنگاری شده برای محبوبیت و موفقیت گسترده ، تعداد زیادی پروژه دیگر را در فضای بلاکچین الهام گرفته است.

یک سرمایه گذاری پر سود

 تعریف بیت کوین:

بیت کوین مجموعه ای از رایانه ها یا گره ها است که همگی کد بیت کوین را اجرا می کنند و بلاک چین آن را ذخیره می کند . یک بلاکچین را می توان مجموعه ای از بلوک ها دانست. در هر بلوک مجموعه ای از معاملات وجود دارد. از آنجا که تمام این رایانه های دارای زنجیره بلوک دارای لیست یکسانی از بلوک ها و تراکنش ها هستند و به طور شفاف پر شدن این بلوک های جدید را با معاملات جدید بیت کوین مشاهده می کنند ، هیچ کس نمی تواند سیستم را فریب دهد.

 هر کسی ، چه “گره” بیت کوین را اجرا کند یا نکند ، می تواند این معاملات را به صورت زنده مشاهده کند.

همانطور که گفته شد,بیت کوین نوعی  ارز رمزنگاری شده است و ترازهای توکن های بیت کوین با استفاده از “کلیدهای” عمومی و خصوصی که رشته های طولانی اعداد و حروف هستند

و از طریق رمزگذاری ریاضی به هم پیوند خورده اند ، حفظ می شود.

الگوریتمی که برای ایجاد آنها استفاده شده است, کلید عمومی (قابل مقایسه با شماره حساب بانکی) به عنوان آدرسی است که به جهان منتشر می شود و دیگران بیت کوین برای آن ارسال کنند. منظور از کلید خصوصی (قابل مقایسه با پین خودپرداز) یک رمز محافظت شده است و فقط برای اجازه انتقال بیت کوین استفاده می شود.

کلیدهای بیت کوین را نباید با کیف پول بیت کوین اشتباه گرفت ، این یک دستگاه فیزیکی یا دیجیتالی است که تجارت بیت کوین را آسان می کند و به کاربران امکان می دهد مالکیت سکه ها را ردیابی کنند.

اصطلاح “کیف پول” کمی گمراه کننده است ، زیرا ماهیت غیرمتمرکز بیت کوین به این معنی است که هرگز “در” کیف پول ذخیره نمی شود بلکه به صورت غیرمتمرکز بر روی بلاکچین قرار دارد.

یک سرمایه گذاری پر سود

بیت کوین چگونه کار می کند؟

افراد و شرکتهای مستقلی که قدرت محاسباتی حاکم را دارند و در شبکه بیت کوین شرکت می کنند ، از گره ها یا استخراج کنندگان تشکیل شده اند.

 انگیزه ” ماینرها ” یا افرادی که معاملات روی بلاکچین را پردازش می کنند ، پاداش (انتشار بیت کوین جدید) و هزینه معاملات پرداخت شده در بیت کوین است.

 می توان این ماینرها را مرجعی غیرمتمرکز دانست که اعتبار شبکه بیت کوین را اعمال می کند. بیت کوین جدید با نرخ ثابت ، اما به صورت دوره ای در حال کاهش است ، به طوری که کل عرضه بیت کوین به 21 میلیون می رسد.

 از جولای سال 2020 ، تقریباً 3 میلیون بیت کوین وجود دارد که هنوز استخراج نشده است.

سرمایه گذاری در بیت کوین با هر کسری که باشد ، برای ریسک پذیری نیست. بیت کوین رقیب ارز دولتی است و ممکن است برای معاملات بازار سیاه ، پولشویی ، فعالیت های غیرقانونی یا فرار مالیاتی استفاده شود.

 در نتیجه ، دولت ها ممکن است به دنبال تنظیم ، محدود کردن یا ممنوعیت استفاده و فروش بیت کوین باشند و برخی از آنها قبلاً این کار را کرده اند.

 دیگران با قوانین مختلفی روبرو می شوند. به عنوان مثال ، در سال 2015 ، وزارت خدمات مالی امور خارجه نیویورک آیین نامه ای را نهایی کرد که طبق آن شرکت هایی که با خرید ، فروش ، انتقال یا ذخیره سازی بیت کوین کار می کنند ، باید هویت مشتریان را ثبت کنند ، یک مدیر انطباق داشته باشند و ذخایر سرمایه خود را حفظ کنند. معاملات به ارزش 10،000 دلار یا بیشتر باید ثبت و گزارش شوند.

چرا ساتوشی ناشناس است؟

چند نکته برای مخفی نگه داشتن مخترع بیت کوین برای هویت خود وجود دارد.

 یکی حریم خصوصی است. همانطور که بیت کوین به محبوبیت بیشتری دست یافته است – که به نوعی پدیده جهانی تبدیل می شود, ساتوشی ناکاموتو احتمالاً مورد توجه بسیاری از رسانه ها و دولت ها قرار خواهد گرفت.

اگر بیت کوین تصویب گسترده ای می شد ، این سیستم می توانست از ارزهای فیات حاکم کشورها پیشی بگیرد(البته در آینده ای نزدیک ,شاهد برتری بیت کوین بر ارزهای دولتی خواهیم بود.)

 این تهدید برای ارز موجود می تواند دولت ها را ترغیب کند که بخواهند علیه خالق بیت کوین اقدامات قانونی انجام دهند.

یک سرمایه گذاری پر سود

 به این ترتیب ، بیت کوین (و هر ارز رمزنگاری شده ای که از طریق روندی مشابه تولید می شود) متفاوت از ارز فیات عمل می کند.

در سیستم های بانکی متمرکز ، ارز با نرخ متناسب با رشد کالاها در جهت حفظ ثبات قیمت آزاد می شود ، در حالی که یک سیستم غیرمتمرکز مانند بیت کوین نرخ انتشار را زودتر از موعد و طبق الگوریتمی تنظیم می کند.

استخراج بیت کوین

استخراج بیت کوین  فرایندی است که بیت کوین در آن منتشر می شود. به طور کلی ، استخراج نیاز به حل معماهای دشوار محاسباتی دارد تا بتواند یک بلاک جدید را که به زنجیره بلوک اضافه می شود ، کشف کند.

 در مشارکت در زنجیره بلوک ، استخراج سوابق معاملات را در سراسر شبکه اضافه و تأیید می کند. برای اضافه کردن بلوک به بلاکچین ، ماینرها پاداش در قالب چند بیت کوین دریافت می کنند. پاداش هر 210،000 بلوک نصف می شود.

 پاداش بلوک, 50 بیت کوین جدید در سال 2009 بود و در حال حاضر 12.5 است. در 11 مه سال 2020 ، پاداش هر کشف بلوک به 6.25 بیت کوین کاهش داد.(که الان استخراج بیت کوین به صرفه نیست)

 از سخت افزارهای مختلفی می توان برای استخراج بیت کوین استفاده کرد اما برخی از آنها پاداش بالاتری نسبت به بقیه می دهند.

تراشه های رایانه ای خاص به نام:

 و Application-Specific Integrated Circuits

 واحدهای پردازش پیشرفته تری مانند:

Graphic Processing Units (GPU)

می توانند سود بیشتری بدهند. این پردازنده های استخراج دقیق به

. عنوان “دکل های استخراج” شناخته می شوند

صرافی مطمئن برای مبادلات بیت کوین و ارزهای مجازی:

بایننس،یک ارز رمزنگاری شده است که بستری را برای تجارت ارزهای رمزپایه مختلف فراهم می کند.

 از ژانویه 2018 ، از نظر حجم معاملات, بزرگترین صرافی ارز رمزنگاری شده در جهان است.

   کریپتوکارنسی در جولای سال 2017 بایننس، از طریق عرضه‌ی اولیه ، توانست ۱۵ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کند.

لیست رتبه‌بندی شرکت بایننس به لحاظ حجم معاملات رتبه‌ی دوم را در میان بزرگ‌ترین صرافی‌های کریپتو کسب کرده است و ترید در بایننس از محبوبیت بالایی برخوردار است.

بایننس،یک صرافی کریپتو به کریپتو است. به این معنا که کاربران فقط می‌توانند از آن برای معاملات ارزهای دیجیتال استفاده کنند. اگر شما در حال حاضر ارز دیجیتالی در اختیار ندارید، قبل از شروع معامله در بایننس، لازم است تا این کار را انجام دهید.

 پس از آنکه کریپتوکارنسی‌های خود را خریداری کردید، اکنون می‌توانید از آن برای معامله با بیش از ۲۰۰ کوین و توکن مختلف در صرافی استفاده کنید.

این پلتفرم آنلاین به دلیل طیف گسترده‌ی کوین‌های موجود در آن، سرعت بالای معاملات، میزان کارمزد کم و کاربرپسند بودنش برای مبتدیانی که قصد دارند اولین قدم خود را در فضای ارزهای دیجیتال بردارند، بسیار مناسب است.

برای انجام این کار، پس از خرید ارز دیجیتال باید به وبسایت بایننس مراجعه کنید.https://hamedemadi.ir/binance/

توجه: با توجه به قوانین این سایت، شما باید در ابتدا بررسی کنید که آیا کشورتان در لیست تحریم‌های تجاری یا اقتصادی قرار دارد یا خیر؟

 چراکه اگر با آگاهی از این موضوع عضو شوید، این حق را دارد که در صورت مشاهده‌ی عدم رعایت شرایط توسط کاربران، هر حسابی را لغو یا مسدود کند.

 از آنجایی که کشور ما نیز در لیست تحریم‌ها قرار دارد، شما باید اکانتی با مشخصات و آی‌پی غیر ایرانی ایجاد شود.

مراحل ثبت نام در بایننس اطلاعات زیر را وارد کنید، سپس گزینه‌ی agree to Binance’s Terms Of Use را انتخاب و بر روی دکمه‌ی کلیک کنید Register

 (Binance) ترید در بایننس

پس از آن باید اثبات کنید که ربات نیستید و از شما می‌خواهد تا معمای امنیتی را حل کنید. برای انجام این کار باید دکمه‌ی آن را با موس بگیرید و به سمت راست بکشید تا فرمتان ثبت شود.

 (Binance) ترید در بایننس

سپس لینک تائید عضویت به آدرس ایمیلتان ارسال می‌شود که پس از کلیک بر روی این لینک، حساب کاربری شما فعال خواهد شد.

ترید در بایننس

پس از طی مراحل ثبت‌نام، فراموش نکنید که اقدامات امنیتی حساب خود را از همان ابتدا تکمیل کنید، بدین‌صورت که وقتی برای اولین بار وارد حساب کاربری‌تان می‌شوید، از شما سؤال می‌شود که از چه طریق می خواهید کد امنیتی را دریافت کنید را دریافت کنید؟

یک احراز هویت دو عاملی است که برای امنیت بیشتر، ورود به‌حساب کاربری را به دو مرحله تبدیل می‌کند تا اگر کسی به رمز عبور و نام کاربری شما دسترسی یافت، نتواند وارد حساب کاربری‌تان شود .

برای مثال:

 google authenticator اگر گزینه‌ی

را فعال کنید، هرزمانی که بخواهید وارد حساب کاربریتان دربایننس شوید، پس از واردکردن رمز عبور و نام کاربری، از شما می‌خواهد تا کد امنیتی که برای شما در اپلیکیشن,فرستاده شده است را وارد کنید

 پس باید به موبایلتان دسترسی داشته باشید و آن کد را در قسمت مربوطه سایت وارد کنید

برای اموزش های بیشتر در این باره میتوانید به سایت حامد عمادی مراجعه کنید و صفر تا صد این مسیر را اموزش ببینید.



 الی گشت    

                تور کیش