روستای هیوه چی بالا ، گنبد کاووس | Hivehchi-ye Bala

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

روستای هیوه چی بالا

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با روستای هیوه چی بالا آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این روستای زیبا در گنبد کاووس استان گلستان با ما باشید.

استان گلستان سومین استان سرسبز و زیبای شمال کشور است که با طبیعت دلفریب خود به عنوان یکی از مهمترین قطب‌های گردشگری ایران به شمار می‌رود. استانی که در تمامی ایام سال میزبان مسافران زیادی از داخل و خارج کشور است و هیچگاه به مقصدی تکراری برای بازدیدکنندگانش تبدیل نمی‌شود. یکی از جاذبه های طبیعی بسیار زیبای این استان روستای هیوه چی بالا است.

روستای هیوه چی بالا (Hivehchi-ye Bala) در فاصله ۱۷ کیلومتری در سمت جنوب غربی گنبد کاووس و در مسیر جاده گنبد به آق قلا قرار دارد. این روستای بکر و بی‌نظیر یکی از جاذبه‌های بسیار زیبای گنبد کاووس است که گردشگران را به این منطقه می‌کشاند. طبیعت این روستا بسیار زیبا و دیدنی است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


اگر می خواهید کمپ در طبیعت را تجربه کنید می توانید به روستای هیوه چی سفر کنید. این روستا در فصول مختلف سال، رنگ و جذابیت متفاوتی را به خود می گیرد و برای چشمان شما شگفتی های مختلفی را آماده می کند. اطراف روستای هیوه چی مکان بسیار مناسبی برای کمپ زدن و شب را به صبح تبدیل کردن است. بی شک اگر این روستا را از نزدیک تجربه کنید، در زیر آسمان بی انتهای دشت می توانید آرامش پیدا کنید.

اگر به سراغ این روستای زیبا بروید خواهید دید که در میان کوه های سر به فلک کشیده ای قرار گرفته که ابهتش را چندین برابر ساخته است. اگر به شهرستان گنبد کاووس رفتید، این روستای زیبا و بهشتی را از دست ندهید.

روستای هیوه چی بالا
روستای هیوه چی بالا

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨