آشنایی با دلفین بی دبی ، امارات | Dubai

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

دلفین بی دبی

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره دلفین بی دبی صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی با این مکان تفریحی در دبی در ادامه با ما همراه باشید.

کشور امارات متحده عربی و به خصوص شهر دبی یکی از مقاصد توریستی و گردشگری بسیار محبوب در جهان است. این شهر با چهره لوکس، ساختمان های بلند و حس و حال لاکچری خود گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. اما دیدنی ها و معماری های باشکوه این کشور فقط مختص به شهر دبی نمی باشد، بلکه این کشور به طور کلی رو به پیشرفت بسیار زیادی است. یکی از جاذبه های تفریحی و دیدنی برای گردشگرانی که امارات و شهر دبی را برای سفر انتخاب می‌کنند، دلفین بی دبی است. در ادامه بیشتر با این جاذبه تفریحی آشنا می شویم.

دلفین بی دبی (Dolphin Bay) یکی از جاذبه های دیدنی دبی است که در آتلانتیس جزیره پالم دبی و در جوار هتل آتلانتیس واقع شده است، دلفین بی بزرگ‌ترین مرکز نگهداری و نمایش زیبای دلفین در جهان و یکی از محبوب‌ترین دیدنی‌های دبی است. باید بدانید که دلفین بی دبی و دلفیناریوم دبی دو مکان متفاوت هستند که ممکن است با هم اشتباه بگیرید. دلفیناریوم دبی در پارک خور و در جوار خور دبی قرار دارد که در مقاله ای جداگانه در مورد آن صحبت کرده ایم.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


هتل آتلانتیس دبی دارای یکی از بهترین تفریح گاه های دلفین دنیا است؛ این تفریحگاه بزرگترین زیستگاه مصنوعی دلفین ها در جهان است که در یکی از بهترین جزایر ساخته شده و بر همین اساس «دلفین بی» یا «خلیج دلفین» (Dolphin Bay) نام گذاری شده است.

دلفین بی دبی
دلفین بی دبی

در مجموعه دلفین بی هرجور تفریح که فکرش را می‌کنید، امکان پذیر و موجود است. این مجموعه در کنار مراکز خرید دبی قرار دارد و دسترسی به آن راحت است. می‌توانید در آب‌های با عمق کم بروید و در کنار دلفین‌ها بایستید و یا بغلشان کنید، کنار دلفین‌ها شنا و غواصی می‌توانید بکنید و یک عکس سلفی و یادگاری که می‌تواند از بهترین عکس‌هایتان باشد بگیرید.

کودکان می‌توانند با سوار شدن بر دلفین‌ها و گرفتن باله‌های آنها با سرعتی بالا شنا کنند و از دلفین سواری واقعی لذت ببرند. البته این تفریح برای 8 سال به بالا در نظر گرفته شده است و باید تا حدودی شنا بلد باشند.

تفریحات دلفین بی

رویال سوئیم (شنای سلطنتی)

با انتخاب رویال سوئیم در یک روز به یاد ماندنی با دلفین ها شنا کنید. شنا در این قسمت با گرفتن پشت دو دلفین و قرار گرفتن فرد در وسط دلفین ها و شنا کردن آنها با سرعت بسیار بالا در امتداد تالاب انجام می شود و دارای هیجان فوق العاده و وصف ناپذیری است. لازم به ذکر است که برنامه رویال سوئیم هم در عمق کم و هم در عمق زیاد صورت می گیرد و افراد می بایست شناکردن بلد باشند و بتوانند جریان آب را کنترل کنند. این برنامه برای افراد بالای 12 سال در نظر گرفته شده است.

دلفین بی دبی
دلفین بی دبی

غواصی با دلفین ها

در دلفین بی دبی، غواصی با دلفین ها فقط برای افراد بالاتر از 12 سال امکان پذیر است؛ بچه های 12 سال و کمتر، باید با یک بزرگتر بالای 18 سال همراه باشند. با توجه به اینکه استفاده از وسایل غواصی شخصی ممکن است برای سلامتی دلفین ها مضر و خطرناک باشد، استفاده از وسایل غواصی شخصی مجاز نیست و علاقه مندان می بایست از وسایلی که مجموعه در اختیارشان قرار می دهد، استفاده کنند. به خاطر داشته باشید که مدت زمان شنا با دلفین ها 30 دقیقه و مدت زمان مجاز برای تعویض لباس 15 دقیقه است.

تماشای دلفین ها از نزدیک

افرادی که علاقه زیادی به دلفین ها دارند و همچنین کودکانی که لمس و بازی با این جانوران دریایی می تواند برایشان بسیار جالب و جذاب باشد، می توانند به مدت 15 دقیقه از نزدیک آن ها را ببینند. یک عکس یادگاری با دلفین ها سوغاتی است که از دلفیناریوم دبی به یادگار می برید.

دلفین بی دبی
دلفین بی دبی

دسترسی

اگر برای دسترسی به دلفین بی قصد استفاده از وسایل نقلیه‌ی عمومی را دارید، می‌توانید از اتوبوس‌های c7 استفاده کنید و یا سوار مترو شده و از طریق خط سبز مترو در ایستگاه دبی هلث سیتی پیاده شوید و باکمی پیاده روی به این مکان برسید.

آدرس: کشور امارات، دبی، پالم جمیرا، آتلانتیس پالم

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 09:30 الی 18:00

هزینه بلیط: با توجه به نوع فعالیت از 395 درهم شروع می شود.

* یکی از مواردی که بهتر است به آن توجه داشته باشید این است که پس از اینکه برای بازدید از دلفین بی، بلیط رزرو کردید می توانید با یک تخفیف 25 درصدی، از دِ لاست چَمبِرز آکواریوم یا به صورت رایگان از ساحل و پارک آبی آکوآونچِر که تنها چند بلوک از مجموعه دلفین بی فاصله دارد و یکی از بهترین پارک های آبی جهان است نیز استفاده کنید.

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨