تور مجازی کاتماندو
تور مجازی کاتماندو

تور مجازی کاتماندو به صورت 360 درجه | نپال

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

تور مجازی کاتماندو

در این مقاله از معرفی تورهای مجازی در وب سایت مجله گردشگری و سفر تاپ توریست شما را با تور مجازی کاتماندو آشنا خواهیم کرد. پس اگر تا به حال موفق نشده اید به کشور نپال سفر کنید در این مطلب با سفر مجازی به کاتماندو با ما همراه باشید.

این کشور زیبا در امتداد رشته کوه هیمالیا بین چین و هند در جنوب آسیا واقع شده و دارای مناظر گوناگون، از کوه‌های برف پوش تا جنگل نیمه گرمسیری است.فرهنگ نپال بسیار متنوع است. این کشور از معبدها و زیارتگاه‌های قدیمی، انبوهی از جشنواره‌های رنگارنگ و مقدار زیادی از کالاهای عجیب و غریب برای خرید کردن پر شده است. فعالیت‌های هیجان انگیز بسیاری همچون کوهنوردی ، قایقرانی و پاراگلایدر در این کشور رواج دارد. سفر به نپال تجربه‌ی به یاد ماندنی برای مسافران خواهد بود.

تور مجازی کاتماندو
تور مجازی کاتماندو

کاتماندو بزرگترین شهر و پایتخت سیاسی نپال است که اولین مقصد گردشگران عازم نپال محسوب شده و بهشت ماجراجویان و ورزشکاران بخصوص کوه‌نوردان شناخته می‌شود. نام کاتماندو از ترکیب واژه‌های سانسکریت “کاسث” (काष्ठ) به معنی چوب و “مانداپ” (मंडप/मण्डप) به معنی سایه‌سار پدید آمده است؛ گفته می‌شود به خاطر فراوانی ساختمان‌های چوبی زیاد که باعث گسترده بودن سایه‌های فراوان در سطح شهر می‌شده این نام را بر آن شهر گذارده بودند.این شهر که پایتخت کشور نپال محسوب می‌شود در سال‌های اخیر رشد چشمگیری را به خود دیده است. گسترش شهر به حدی بوده است که عملا کاتماندو به شهر دیگری به نام پاتان متصل شده است.

             

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


امیدواریم که از تور مجازی کاتماندو لذت برده باشید. لطفا در بخش نظرات، نظرات خود را درباره کاتماندو با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)