تور مجازی پورتو
تور مجازی پورتو

تور مجازی پورتو به صورت 360 درجه ، پرتغال | Porto

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

تور مجازی پورتو

در این مقاله از معرفی تورهای مجازی در وب سایت مجله گردشگری و سفر تاپ توریست شما را با تور مجازی پورتو آشنا خواهیم کرد. پس اگر تا به حال موفق نشدید به کشور پرتغال سفر کنید در این سفر مجازی به این شهر با ما همراه باشید.

پورتو دومین شهر بزرگ پرتغال می‌باشد و به همراه لیسبون ، از مراکز مهم اقتصادی این کشور است. این شهر با داشتن تاریخی قابل توجه، میراث‌ فراوانی از آثار تاریخی گذشته را در خود دارد. میراثی که احساسی از بودن در دنیایی قدیمی را به شما منتقل می‌کند. علاوه بر این اگر دنبال غذاها و نوشیدنی‌های عالی هستید، می‌توانید روی شهر یاد شده حساب باز کنید. پورتو یا اپورتو علاوه بر ارزش تاریخی، یکی از قطب‌های مهم اقتصادی در کشور پرتغال نیز محسوب می‌شود.تور مجازی پورتو

پورتو در کنار رودخانه ی دورو (Douro River) در قسمت شمال غربی کشور پرتغال قرار گرفته است. از آن جایی که این شهر، نزدیک به اقیانوس اطلس قرار گرفته، مرکز استان پورتو نیز معرفی می گردد. قدمت شهر پورتو در پرتغال به ۳۰۰ سال پیش از میلاد مسیح باز می گردد و از این رو این شهر به عنوان قدیمی ترین شهرهای اروپا نیز محسوب می شود. شهر پورتو در پرتغال جاذبه های تاریخی متعددی دارد که بیشتر آن ها به قرن ۱۸ میلادی باز می گردد. شهر پورتو در پرتغال مجموعه ای از جاذبه های تاریخی غنی و فراوان دارد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


آب و هوای شهر این شهر، معتدل و در اغلب اوقات سال مساعد است. دمای هوا در این شهر در طول تابستان خیلی گرم نمی شود و همچنین در طول زمستان هم به نقطه انجماد نمی رسد. در اواخر پاییز تا اوایل بهار هوا تقریبا بارانی و دمای آن هم تا حدودی خنک‌ تر است. اگر در این مدت به پورتو سفر کردید، بهتر است لباس مناسب و ضد آب و چتر به همراه داشته باشید. به هر حال به احتمال زیاد با هوایی معتدل و آسمانی صاف روبرو خواهید بود، با این وجود چون شب ‌ها دمای هوا کمی سرد می‌ شود و به همین خاطر توصیه می ‌کنیم که لباس مناسب هم در چمدانتان بگذارید. با تمام این اوصاف، فصل تابستان به عنوان بهترین زمان برای سفر به شهر پورتو در پرتغال شناخته می شود.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)