تور مجازی شهر کی یف
تور مجازی شهر کی یف

تور مجازی شهر کی یف به صورت 360 درجه ، اوکراین | Kyiv

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

تور مجازی شهر کی یف

در این مقاله از معرفی تورهای مجازی در وب سایت مجله گردشگری و سفر تاپ توریست شما را با تور مجازی شهر کی یف آشنا خواهیم کرد. پس اگر تا به حال موفق نشده اید به کشور اوکراین سفر کنید در این مطلب با سفر مجازی به کی یف با ما همراه باشید.

شهر «کی یف» با تاریخچه 1400 ساله، یکی از جاذبه‌های بی‌نظیر کشور اوکراین و پایتخت این کشور است. شهر شگفت‌انگیز کی یف با جاذبه‌های گردشگری فراوان، از قرون گذشته مرکز سلسله‌های پادشاه‌های روس تبار بوده است . مراکز هنری، کلیساها، فضاهای سبز این شهر، و رمز و رازهای پنهان در دل شهر، شما را شگفت زده خواهند کرد.

تور مجازی شهر کی یف
تور مجازی شهر کی یف

رودخانه دنیپر از بین این شهر عبور می‌کند و شهر به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می‌کند. از نظر تقسیمات کشوری این شهر دارای ادارات جدا و مستقل از استان کیف بوده و در واقع می‌توان گفت بصورت مستقل و جداگانه اداره می‌شود. کیف مرکز فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی و غلمی اواکراین بوده و بزرگان و دانشمندانی زیادی در این شهر زاده و زندگی نموده‌اند.

این شهر در شمال این کشور واقع شده و هفتمین شهر پرجمعیت اروپا پس از شهرهای استانبول، مسکو، لندن، سن پترزبورگ، برلین و مادرید است. این شهر از قرون گذشته مرکز سلسله‌های پادشاه روس تبار بوده و در بین ملل روس زبان هنوز هم به عنوان مادر شهرهای روسیه نامیده می‌شود.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


               

امیدواریم که از تور مجازی کی یف لذت برده باشید. لطفا در بخش نظرات، نظرات خود را درباره کشور اوکراین با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)