تور مجازی سنگاپور
تور مجازی سنگاپور

تور مجازی سنگاپور به صورت ۳۶۰ درجه

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

تور مجازی سنگاپور

در این مقاله از معرفی تورهای مجازی در وب سایت مجله گردشگری و سفر تاپ توریست شما را با تور مجازی سنگاپور آشنا خواهیم کرد. پس اگر تا به حال موفق نشده اید به این کشور سفر کنید در این مطلب با سفر مجازی به سنگاپور با ما همراه باشید.

سنگاپور (Singapore) نام کشوری جزیره‌ای است که در جنوب شرقی آسیا و در جنوب شبه جزیره‌ مالایا قرار دارد سنگاپور از جنوب با جزایر ریائو در اندونزی و از شمال با مالزی شبه‌جزیره‌ای همسایه است. پایتخت کشور، سنگاپور نام دارد. سنگاپور یکی از مقاصد گردشگری محبوب در میان مردم جهان است و این شهر لوکس سالانه توریست های زیادی را به خود جذب می کند. سنگاپور شهری با معماری بی نظیر مدرن و جاهای دیدنی فوق العاده و همچنین هتل های لوکس است که می توان گفت باید حتما آن را در لیست سفرهای خود قرار دهید. قطعا سفر به سنگاپور یکی از بهترین سفرهای شما خواهد بود.

تور مجازی سنگاپور
تور مجازی سنگاپور

از جذاب‌ترین دیدنی‌های سنگاپور، می‌توان از محله‌ چینی‌ها که با نام نیو چو شی شناخته می‌شود، نام برد. خانه‌های رنگارنگ، مغازه‌های قدیمی و پرستشگاه‌های متعدد، نیو چو شی را به مکانی عالی برای گشت و گذار و پیاده‌روی تبدیل کرده‌اند. جزیره سنتوزا با دلفین‌های دوست‌داشتنی و صورتی رنگ، از دیگر جاذبه‌های گردشگری کشور محسوب می‌شود. همچنین باغ پرندگان جورونگ و باغ وحش سنگاپور مقاصدی مناسب برای علاقمندان به طبیعت و حیات وحش به شمار می‌روند.

در سفر به سنگاپور، سر زدن به مراکز خرید را فراموش نکنید. مرکز خرید پاراگون، مرکز خرید ایون اورچارد، مرکز خرید ویووسیتی سنگاپور و مرکز خرید رافلز سیتی سنگاپور تعدادی از مهم‌ترین مراکز خرید کشور را شامل می‌شوند که همواره با عرضه بهترین اجناس و برندهای معتبر، توریست‌ها را به خود جذب کرده‌اند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


             

امیدواریم که از تور مجازی سنگاپور لذت برده باشید. لطفا در بخش نظرات، نظرات خود را درباره سنگاپور با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)