معرفی بهترین کافی شاپ های مشهد | Mashhad

بهترین کافه های مشهد

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با بهترین کافه های مشهد آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با بهترین کافی شاپ ها در مشهد با ما همراه باشید.

مشهد بعد از تهران دومین شهر پراهمیت، بزرگ و پرجمعیت کشور به شمار می رود. این شهر پایتخت معنوی و مذهبی ایران است و همواره به عنوان یکی از توریستی ترین شهرهای ایران مطرح بوده و هست. در طول سال افراد زیادی از شهرهای مختلف کشور و حتی کشورهای دیگر به مشهد سفر می کنند.

خوشبختانه شهر مشهد از نظر امکانات تفریحی و گردشگری دست کمی از پایتخت نداشته و با بهره گیری از امکانات رفاهی و مکان های گردشگری و تفریحی فراوانی که در خود جای داده پتانسیل بالایی برای گردش و تفریح محسوب می شود. در این مقاله از وب سایت تاپ توریست قصد داریم بهترین کافی شاپ های مشهد را معرفی کنیم، مکان هایی که مشهد را به یکی از بهترین شهرها برای شکم گردی و کافه گردی تبدیل کرده اند.

کافه رستوران بی وان
کافه رستوران بی وان

بهترین کافه های مشهد

کافه رستوران صامر – Summer Cafe

کافه صامر یکی از کافه های جدید مشهد است که در مدت کوتاهی بسیار محبوب شده است. این کافه زیبا در حاشیه بلوار وکیل آباد واقع شده است. کافه صامر دارای فضای باز بسیار بزرگ و سرسبز و با دکوراسیونی زیبا و خاص می باشد که باعث محبوبیت زیاد آن شده است. همچنین منوی غذایی و نوشیدنی های این کافه بسیار متنوع است. اگر به دنبال کافه ای عالی در مشهد هستید حتما سری به صامر بزنید.

  • آدرس: وکیل آباد، بین بلوار لادن و اقبال لاهوری
  • صفحه اینستاگرام: summercafe.ir
بهترین کافه های مشهد
بهترین کافه های مشهد

کافه آو – Av cafe bakery

کافه آو یکی از کافه های پرطرفدار در حاشیه بلوار وکیل آباد است که بسیار محبوب شده است. این کافه که شعبه جدید خود را به تازگی افتتاح کرده است، نبش وکیل آباد 37 واقع می باشد. یکی از مزیت های آن رفتار عالی پرسنل است.

از مزایای دیگر کافه آو قهوه ها و شیرینی های عالی آن است، این کافه شیرینی های متنوع و بسیار خوشمزه ای سرو می کند. همچنین منوی غذایی کافه آو نیز شامل برگر، پاستا و انواع غذاهای خوشمزه است. این کافه همچنین سرویس بیرون بر ارائه می دهد.

  • آدرس: بلوار وکیل آباد، نبش وکیل آباد 37 (خیابان قائم مقام فراهانی)
  • صفحه اینستاگرام: av.cafebakery

کافه رستوران ویولانژ – ViewLounge Cafe & Restaurant

کافه رستوران ویولانژ یکی از جدیدترین کافه های مشهد است که به دلیل قرارگیری در برج مهر، ویویی زیبا از پارک کوهسنگی را به شما می دهد. این کافه زیبا در طبقه 6 برج مهر کوهسنگی و در فضای تراس واقع شده که تجربه ای متفاوت و عالی به شما می دهد. منوی رستوران شامل صبحانه، منوی غذایی و انواع نوشیدنی های گرم و سرد می باشد.

  • آدرس: مجتمع مهر کوهسنگی، طبقه 6
  • صفحه اینستاگرام: the.viewlounge

کافه رستوران بی وان – Be One

کافه رستوران بی وان یکی دیگر از کافه های جدید مشهد است که در حاشیه بلوار وکیل آباد و نزدیک به ایستگاه متروی اقبال واقع شده است. این کافه دارای فضایی زیبا با دکوراسیونی خاص و منحصر به فرد است و به همین دلیل از محبوبیت خوبی برخوردار است. منوی غذایی متنوع، انواع نوشیدنی ها و دسر و کیک از مزیت های این کافه رستوران است.

  • آدرس: حاشیه بلوار وکیل‌آباد، بعد از بلوار دندانپزشکان
  • صفحه اینستاگرام: b1.caferestaurant
بهترین کافه های مشهد
بهترین کافه های مشهد

کافه های خیابان سوزنچی مشهد

اگر علاقه مند به مکانی هستید که علاوه بر شلوغ بودن و حس و حال خوب، تنوع زیادی از کافه رستوران ها را پیش روی شما بگذارد، پیشنهاد می کنیم به خیابان سوزنچی بروید. در این مکان مجتمعی به نام مجتمع گرند واقع شده که تمامی فروشگاه های آن در 2 طبقه در اختیار کافه رستوران های متعدد قرار گرفته است.

از کافه هایی که در این مجتمع شعبه دارند، می توان به کافه راموز، کافه پل، کافه چ لانژ، کافه گیان و… اشاره کرد. این کافه ها هیایوی خاص خود را برای دورهمی های دوستانه دارد. در ضمن اصلا نگران جای پارک نباشید، زیرا دور تا دور مجتمع گرند، فضایی مناسب برای پارک ماشین های شما وجود دارد.

  • آدرس: بلوار سازمان آب، خیابان قاضی طباطبایی 10، نبش سوزنچی 5، مجتمع گرند
عکس از: freshte nargesi
عکس از: freshte nargesi

کافه رستوران هون هوس – Heaven House

کافه رستوران هون هوس یکی از کافه های محبوب در بلوار سجاد مشهد می باشد. این کافه رستوران دارای فضایی خاص، زیبا و با دکوراسیون متفاوت است. منوی کافه بسیار متنوع و دارای انواع غذاها، نوشیدنی ها، دسر و کیک ها می باشد. اگر به دنبال کافه ای زیبا در بلوار سجاد مشهد هستید، حتما سری به هون هوس بزنید.

  • آدرس: بلوار سجاد، نبش سجاد 5
  • صفحه اینستاگرام: heavenhousestory

کافه بلک اسکوئر – Black Square Cafe

کافه بلک اسکوئر یا مربع سیاه، یکی از کافه های زیبا، دنج و آرام در سجاد مشهد می باشد. دکوراسیون این کافه بسیار زیبا و متفاوت است و ترکیبی از سنگ و صندلی های چوبی به آن حال و هوایی خاص داده است. این کافه دو شعبه دارد که شعبه دیگر آن در بلوار کوثر واقع شده و فقط بیرون بر می باشد.

  • آدرس: بلوار سجاد، بزرگمهر شمالی ۱، کوچه لاله (بیرون بر: وکیل آباد، بین کوثر شمالی ۱۱ و ۱۳)
  • صفحه اینستاگرام: black.square.cafe
بهترین کافه های مشهد| عکس از: Mehrad Khammar
بهترین کافه های مشهد | عکس از: Mehrad Khammar

کافه رستوران هالیدیز – Cafe Restaurant Holidays

کافه رستوران هالیدیز یکی از محبوب ترین مکان ها برای مشهدی هاست چون هم کافه است هم رستوران. کافه هالیدیز مشهد فضای دنج و شیکی دارد و برای برگزاری مراسم ها و جشن های شما سنگ تمام می گذارد. اگر به کافه هالیدیز بروید سه انتخاب برای نشستن دارید. می توانید غذای خود را در سالن کافه یا آلاچیق های زیبا که در فضای باز و محوطه کافه قرار دارد میل کنید. ولی اگر مهمان ویژه به همراه دارید پیشنهاد می کنیم در سالن vip بنشینید.

  • آدرس: بلوار هاشمیه، هاشمیه 11، چهارراه اول سمت راست
  • صفحه اینستاگرام: holidays.cafe.restaurant

کافه قنادی شوکت – Chouquette Cafe

اگر میخواهید حس و حال فضای کافه های فرانسوی با چیدمان جذابشان همراه با طعم بی نظیر قهوه و کیک را حس کنید حتما این کافی شاپ را امتحان کنید. کافه شوکت با ترکیبی از هنر قنادی فرانسوی و طعم و ذائقه ایرانی آماده پذیرایی از کافه دوستان عزیز می باشد.

  • آدرس: خیابان صارمی، حد فاصل صارمی 29 و 31، ساختمان راد
  • صفحه اینستاگرام: chouquette.patisserie
بهترین کافه های مشهد
بهترین کافه های مشهد

کافه رستوران نیپر – Nipper cafe restaurant

کافه رستوران ایتالیایی نیپر یکی از کافه های جدید شهر مشهد است که علی رغم آن که خیلی بزرگ نیست، فضایی بسیار جذاب و دوست داشتنی دارد. شما در این کافه می توانید در فضای بیرون، فضای داخلی و یا روف گاردن کافه بنشینید و از دنج بودن و شیرینی های متنوع آن لذت ببرید. این کافه در یکی از خیابان های خلوت و دنج ملک آباد واقع شده است و فضایی دلنشین برای دورهمی های شماست. بهتر است قبل از رفتن حتما میز رزرو کنید.

  • آدرس: بلوار ملک آباد، ملک آباد 13، انتهای هوشیار 1
  • صفحه اینستاگرام: nippercaferestaurant

کافه کاسابلان – Casablan Cafe

کافه کاسابلان یکی دیگر از کافه های جدید مشهد است که بسیار پرطرفدار شده است. این کافه با دکوراسیونی زیبا به سبک مراکشی، فضایی بسیار جذاب را بوجود آورده است. منوی کافه متنوع و دارای شیرینی های به روز و خوشمزه است. برای رفتن به این کافه بهتر است حتما از قبل میز رزرو کنید.

  • آدرس: بلوار وکیل آباد، وکیل آباد 15، نبش شهید قاسمی 3
  • صفحه اینستاگرام: casablan.cafe

کافه سی – See Cafe

کافه سی یک کافه صمیمی در محیطی جنگلی و منحصر به فرد می باشد . در این کافه می توانید در یک فضای بی نظیر قدم بزنید و از قهوه تون لذت ببرید. این کافه برای رفاه مشتریان از چهار فضای متفاوت تشکیل شده است.

  • آدرس: بلوار هنرستان، نبش هنرستان 2، درب پارکینگ بیمارستان جواد الائمه
  • صفحه اینستاگرام: cafe.see
بهترین کافه های مشهد
بهترین کافه های مشهد

کافه مون – Moon Cafe

کافه مون مشهد یکی دیگر از کافه های خوب مشهد به شمار می رود. ممکن است در این کافه نتوانید مدت زیادی بنشینید ولی همان زمان کم هم لذت زیادی از یک کافه به شما می دهد. محصولات این کافه بسیار متنوع و خوشمزه هستند و حتی می توانید سفارش دهید و با خود به خانه ببرید. این کافه دارای چندین شعبه در سطح شهر مشهد دارد.

  • آدرس: شعبه 1: بلوار ملک آباد، ابتدای خیابان گویا – شعبه 2: احمدآباد، بین ابوذر 20 و 22 – شعبه 3: بلوار هفت تیر – شعبه 4: بلوار خیام، بعد از زنبق – شعبه 5: بلوار سجاد، بنفشه، کیوسک کافه مون
  • صفحه اینستاگرام: moon__cafe_

کافه رستوران دیت – Date Cafe Restaurant

این ‌کافه رستوران در طبقه پنجم برج  آرمیتاژ و در مجاورت سینما گلشن قرار دارد و طبق معرفی خود این ‌مجموعه، کافه ‌رستورانی بر فراز بلندترین سازه شرق کشور است. دیت دو فضای سربسته و باز و دکوراسیون کلاسیک ساده و شیکی دارد. از جمله مهم‌ترین فاکتورهای آن، منوی جامع و متنوع از جمله انواع نوشیدنی ها، گریل، انواع ‌پاستا، برگر و ساندویچ، انوع ‌سوخاری، انواع‌ سالاد، انواع ‌سیب‌زمینی و… است.

  • آدرس: بلوار هفت تیر، نبش هفت‌ تیر 8، برج آرمیتاژ گلشن
  • صفحه اینستاگرام: date_cafe_restaurant

کافه‌ رستوران اسپرلوس – sperlous Cafe Restaurant

کافه رستوران اسپرلوس در خیابان سجاد مشهد واقع است. این رستوران دارای فضای باز، و VIP  و محیطی  دنج، پرنور و بسیار زیباست. تنوع غذایی در این رستوران بسیار زیاد است و استیک های آن طرفداران بسیار زیادی است. قیمت‌ها در این رستوران با توجه به کیفیت غذاها معقول به نظر می‌رسد.

  • آدرس: بلوار سجاد، خیابان بهار، نبش بهارستان ۱۷
  • صفحه اینستاگرام: sperlous.restaurant
بهترین کافه های مشهد
بهترین کافه های مشهد

کافه رستوران تراس – Terrace Food Complex

کافی شاپ تراس از بهترین کافی شاپ های منطقه امامت و جلال واقع در بلوار وکیل آباد می باشد و به دلیل قرار گرفتن در مقبال پارک ملت فضا و دید بسیار زیبایی دارد. در این مکان زیبا صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود. منوی کافه تراس بسیار متنوع است و می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را میل کنید.

  • آدرس: بلوار امامت، بین امامت ۶ و ۸
  • صفحه اینستاگرام: terrace.food.complex

کافی‌شاپ لولو – LULU Patisserie

کافه لولو کافه ای دنج به سبک مدرن با فضایی نیمه باز در دل فضای شهری است که با سبک معماری منحصر به فردش توجه شما را در بدو ورود به خود جلب می‌کند. منوی این کافه رستوران بسیار متنوع است و صبحانه، ناهار، عصرانه و شام در کافه سرو می‌شود.

  • آدرس: بلوار خیام، بین خیام 7 و 9

کافه ‌رستوران ایونت – Event Cafe Restaurant

کافه رستوران ایونت اولین رستوران فرنگی با منوی وگان در شهر مشهد است. فضای داخلی رستوران به سبک دکوراسیون مدرن است و منوی آن نیز بسیار متنوع است در این کافه رستوران انواع پک‌های گیاهی برای هر کدام از روزهای هفته تدارک دیده می‌شود.

  • آدرس: بلوار احمد آباد، بلوار رضا، بین رضا ۳۱ و ۳۳
  • صفحه اینستاگرام: event_cafe_restaurant
بهترین کافه های مشهد
بهترین کافه های مشهد

کافه‌ رستوران اپیزود – Episode Cafe Restaurant

کافه اپیزود یکی از کافه‌های معروف مشهد است که در منظقه وکیل آباد واقع است و در آن صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود. فضای داخلی این کافه با گل‌ و گیاه طبیعی آراسته شده است که به آن جلوه زیبایی داده است. منوی کافه بسیار متنوع است و آیتم‌هایی نظیر استیک، پیتزا و انواع برگر و پاستا در کنار قهوه جوابگوی انواع سلیقه‌ها است.

  • آدرس: بلوار وکیل آباد، بین وکیل آباد ۶۱ و ۶۳
  • صفحه اینستاگرام: episodecafe

کافه رستوران دوسولی – Du Soleil Cafe

اگر می‌خواهید علاوه بر صرف وعده غذایی لذیذ از بودن در کنار دوستان و خانواده در محیطی زیبا لذت ببرید کافه رستوران دوسولی را فراموش نکنید. این کافه رستوران دارای فضای سرپوشیده و روف گاردن است. و شما می‌توانید علاوه بر کیفیت و طعم لذیذ غذاهای آن از این محیط زیبا برای جمع‌‌های خانوادگی و دوستانه استفاده کنید. اگر به این رستوران رفتید پیتزا دوسولی، استیک و پولو را حتما امتحان کنید.

  • آدرس: بلوار وکیل آباد، خیابان باهنر، نبش باهنر 4، حاشیه بوستان پرنیان
  • صفحه اینستاگرام: dusoleilcafe

کافه رستوران الماس گلستان – Almase Golestan

این کافه بسیار زیبا، کافه رستورانی در کنار سد گلستان مشهد می باشد. فضای این مجموعه شما را به وجد می آورد. نشستن در کنار سد و تماشای آب و فضای سرسبز مجموعه قطعا باعث می شود شما عاشق این فضا شوید. این مجموعه شامل منوی غذایی و منوی کافی شاپ می باشد. برای رفتن به این کافه باید حتما از قبل میز رزرو کنید.

  • آدرس: جاده طرقبه، امام رضا 28، کوچه اول سمت راست
  • صفحه اینستاگرام: almase.golestan
بهترین کافه های مشهد| عکس از: sanaz saadati
بهترین کافه های مشهد | عکس از: sanaz saadati

چالیک فودلند – Chalik Foodland

چالیک فودلند مجموعه ای بزرگ و پرانرژی در روف گاردن مجتمع ویلاژتوریست واقع در ابتدای جاده طرقبه است. این مجموعه فضایی بسیار جذاب دارد و دارای تنوع بالای غذایی و انواع قهوه ها و نوشیدنی هاست. با رفتن به این مکان می توانید ساعاتی را نیز به خرید در مجتمع ویلاژتوریست بگذرانید. چالیک فودلند در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز دیجی دارد که محیطی بسیار شاد را برایتان فراهم می کند.

  • آدرس: جاده طرقبه، روف گاردن مجتمع ویلاژتوریست
  • صفحه اینستاگرام: chalik_foodland

کافه نبات – Nabaat Cafe

کافی‌شاپ نبات از کافی‌شاپ‌های لوکس مشهد محسوب می‌شود. یک کافه دنج و آرام که در خیابان فلسطین واقع شده است. این کافه با دیوارهای آجری و صندلی‌های چوبی محیط مناسبی برای دورهمی‌های دوستانه است. منوی این کافی‌شاپ بسیار متنوع است و در کنار کیک‌های گرم و خوشمزه‌اش انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد سرو می‌شود.

  • آدرس: بلوار فلسطین، فلسطین ۱۹، نبش اولین چهارراه
  • صفحه اینستاگرام: cafenabaat

کافه لئون – Lèon Cafe

اگر می‌خواهید یک منظره خوب از شهر مشهد داشته باشید این کافه را شدیدا توصیه می‌کنیم. این کافه دارای فضای باز و بسته می باشد. کافه لئون یکی از بهترین کافی شاپ های مشهد است. فضای باز آن دلباز و بزرگ می باشد. کارکنان این کافه کاملا مشتری مدار و مهربان هستند. بهتر است اگر بعد از ظهر یا شب به کافه می روید از قبل رزرو کنید.

  • آدرس: مجتمع توریستی آبادگران، کاوه ۳۸
  • صفحه اینستاگرام: leon.cafe
بهترین کافه های مشهد
بهترین کافه های مشهد

کافه کیوسک – Kiosk Cafe

کافه کیوسک در یکی از بهترین منطقه های مشهد قرار گرفته است. دکوراسیون زیبای این کافه شما را جذب می کند و وادارتان می کند که حتما چند عکسی را به یادگار بگیرید. برخورد کارکنان کافی شاپ گرم و صمیمی است. این کافه برای ملاقات های کاری، پذیرایی از مهمان ویژه مناسب می باشد. امکانات کافه کیوسک رزرو تلفنی، اینترنت و جای پارک خودرو است. انواع نوشیدنی سرد و گرم، غذا و صبحانه در کافه موجود می باشد.

  • آدرس: بلوار سجاد، حامد جنوبی 12
  • صفحه اینستاگرام: kiosk99

کافه خیابان سی ام – 30th Street Cafe

یکی دیگر از بهترین کافه های مشهد ، کافه رستوران خیابان سی‌ام است. این کافه رستوران فضایی دل‌نشین و روشن برای مهمانان کافه فراهم می‌کند. این کافه از 8 صبح تا 1 شب آماده خدمت‌رسانی برای شماست. فضای بزرگ، دل‌باز و روشن کافه متفاوت‌ از باقی کافه‌های مرسوم است و کارکنان این کافه در نهایت ادب شما را از خدماتی عالی بهره‌مند می‌کنند. پیشنهاد ما صرف سالاد سزار و سیب‌زمینی با سس قارچ این کافه است. اگر وعده غذایی مورد علاقه‌تان صبحانه است حتما به این کافه رستوران سر بزنید.

  • آدرس: بلوار وکیل آباد، خیابان حافظ
  • صفحه اینستاگرام: 30thstreetcafe

کافه نون – Noon Café

کافی شاپ بیرون بر نون چندین شعبه در نقاط مختلف مشهد دارد. همچنین می‌توانید هرر روز از ساعت 7 تا 19 از طریق مراجعه به سایت کافه نون سفارشتان را ثبت کنید و با پیک تحویل بگیرید. این کافی شاپ انواع قهوه، اسپرسو، انواع نوشیدنی داخل بطری، چای، شیرینی و نان های فرانسوی سرو می‌کند. کافه نون به قهوه های عالی خود در مشهد معروف است.

  • آدرس: شعبه 1: خیابان راهنمایی، نبش راهنمایی ۲۰ – شعبه 2: بلوار کوثر، نبش کوثر۲ – شعبه 3:  بلوار سجاد، سجاد 13، شقایق شمالی – شعبه 4: خیابان احمدآباد، بین ابوذر ۱۰ و ۱۲ – شعبه 5: چهار راه دکترا، کنار عینک نایس – شعبه 6: نبش چهارراه فرامرز عباسی
  • صفحه اینستاگرام: cafe.noon
بهترین کافه های مشهد
بهترین کافه های مشهد

کافه فورته – Forte Cafe

اگر دوست دارید قهوه دمی را با دریپر های جدید تجربه کنید حتما به کافه فورته سر بزنید.  در کافه فورته از آنجایی که به دنبال ارائه و سرو قهوه های تخصصی هستند هر هفته با یک قهوه تخصصی و جدید از شما پذیرایی خواهند کرد.

  • آدرس: بلوار وکیل آباد ،بین وکیل آباد 27 و 29، نبش بلوار دانش آموز
  • صفحه اینستاگرام: 4tecafe

کافه لوک اوت – Lookout

کافی شاپ لوک اوت یکی از بهترین و مجهزترین کافه های بیرون بر مشهد است. این کافی شاپ در محدوده بلوار وکیل آباد و واقع شده و از زمان افتتاح تا کنون طرفداران زیادی جذب کرده است. فضای این کافه کوچک است اما یکی از بهترین قهوه ها و شیرینی ها را دارد.

  • آدرس: بلوار وکیل آباد، بین وکیل آباد 47 و 49
  • صفحه اینستاگرام: lookout.takeout

قهوه پیک – pik coffee

کافه پیک یکی از بهترین کافی شاپ های بیرون‌بر (Take Away) وکیل آباد مشهد است. نزدیک بودن کافه پیک به کافه لوک اوت و کافه آو باعث شده حوالی خیابان صدف در بلوار وکیل آباد به پاتوق قهوه دوستان تبدیل شود.

  • آدرس: بلوار وکیل آباد، بین وکیل آّباد ۴۳ و ۴۵، قهوه پیک‌
  • صفحه اینستاگرام: pikcoffeeroasters

کافه رزماری – Rosemary Cafe

بسیاری از کافه گردها به دنبال کشف فضاهای جدیدتر هستند. اگر شما هم دوست دارید کافه های جذاب تر و متفاوت تری را امتحان کنید باید سری به رزماری بزنید. این کافه یکی از کافه های زیبای مشهد است که می توانید از فضای باز و بسته آن استفاده کنید.

  • آدرس: شهرک نوفل لوشاتو، بين كلانترى ١١و ١٣
  • صفحه اینستاگرام: Rosemary House
بهترین کافی شاپ های مشهد 
بهترین کافی شاپ های مشهد

کافه پیانو – Piano Cafe

کافه پیانو از سال 89 آغاز به کار کرده است و سابقه درخشانی میان کافه‌‌های مشهد در ارائه خدمات مناسب به مشتریان دارد. این کافه هر روز از 9.30 صبح تا 11.30 آماده پذیرایی از مهمانان است و یکی از مناسب‌ترین کافه‌ها برای برگزاری جشن تولد است. به این کافه دوست‌داشتنی سر زده و از نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های خوشمزه در ظروفی شیک لذت ببرید. لازم است بگوییم که سرویس‌دهی در فضای آزاد و اینترنت رایگان از قابلیت‌های دیگر این کافه است.

  • آدرس: بلوار پیروزی، حدفاصل هفت تیر و هنرستان، روبروی پیروزی 49
  • صفحه اینستاگرام: piano_cafe_mshd
بهترین کافه های مشهد
بهترین کافه های مشهد

کافه مرسی – Merci Cafe

کافی شاپ مرسی مشهد یکی از مکان های پرطرفدار در منطقه باهنر می باشد. این کافه در مجاور پارک باهنر قرار گرفته است از این رو با نشستن در این کافی شاپ یک منظره زیبا و طبیعی در مقابل چشمان شما ظاهر می شود. کافی شاپ مرسی چیدمانی بسیار جالب و جذاب دارد. کافه مرسی دارای منویی جذاب از انواع قهوه ها، بستنی ها، نوتلا و… نیز  می باشد. این مکان از نظر مراجعه کنندگان خود بسیار مفرح و دنج است.

  • آدرس: مشهد، وکیل آباد، بلوار باهنر
  • صفحه اینستاگرام: mercicoffee

کافه رترو – Retro Cafe

اگر در مشهد بخواهید کافه‌ای بروید که محیط دوستانه و موزیک‌های خوب در آن پخش می‌شود، کافه رترو میتواند انتخابتان باشد. کافه رترو خیلی کافه خاصی نیست و نباید از آن انتظار زیادی داشت. این کافه که یکی از پاتوق‌های مشهدی‌ها به حساب می‌آید به خصوص آخر شب‌ها به جای دنجی تبدیل میشود.

  • آدرس: بلوار پیروزی، بعد از میدان اقبال، بین پیروزی ۷۹ و ۸۱
  • صفحه اینستاگرام: cafe.retro

کافه رستوران ویولند – View Cafe

کافی شاپ ویولند همانطور که نامش پیداست دارای چشم انداز زیبای شهر است و در مجتمع کوهسر قرار دارد. این کافی شاپ ۲۲۰ نفری می تواند شما را به مشتری دائم خود در این منطقه تبدیل کند. جایی که همیشه آن را به دوستانتان معرفی خواهید کرد. کافی شاپ ویو دارای دکوراسیون زیبا و هارمونی چشم نواز چیزی برای تعریف کم نمی گذارد. منوی این کافی شاپ کامل و متشکل از انواع دسر و کیک،‌ چای و دمنوش و مهم تر از همه نوشیدنی های طبیعی است.

  • آدرس: بین هاشمیه ۶۰ و ۶۲، مجموعه کوهسر
  • صفحه اینستاگرام: view_land_coffeeshop
بهترین کافه های مشهد
بهترین کافه های مشهد

منابع : gardeshro.com

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)