بهترین رستوران های هانوی ، ویتنام | Hanoi

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین رستوران های هانوی

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با بهترین رستوران های هانوی آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با برخی از بهترین رستوران های هانوی ویتنام در ادامه با ما همراه باشید.

هانوی (Hanoi) پایتخت کشور ویتنام و دومین شهر بزرگ این کشور است. ویتنام در رتبه بندی جدید در سال 2019 جز 10 کشور برتر برای بازدید شناخته شده است. این کشور یکی از کشورهای بسیار زیبای آسیایی و یکی از مقاصد برتر گردشگری به حساب می آید. ویتنام علاوه بر جاذبه های گردشگری منحصر به فرد و متنوع و جالب، فرهنگ غذایی بسیار متنوعی نیز دارد. پس در سفر به این کشور رفتن به رستوران ها و امتحان کردن غذاهای آن را نباید فراموش کرد.

بیشتر چیزهایی که شما در مورد غذاهای ویتنامی می دانید از هانوی آمده است. این شهر دارای سابقه ای طولانی در استفاده از مواد غذایی عالی است، تا آنجا که ممکن است در ظروف ساده خود که بسته بندی می کنند طعم های بسیار متنوع و زیادی داشته باشند. برخی از غذاهای بین المللی شگفت انگیز را به انتخاب خود اضافه کنید تا از تجربه یک ناهار عالی لذت ببرید. در ادامه ما 4 رستوران در شهر هانوی پایتخت ویتنام را به شما معرفی خواهیم کرد تا اوقات خوبی را با خانواده در آنجا سپری کنید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بهترین رستوران های هانوی

هانوی سوشال کلاب – The Hanoi Social Club  

همانطور که از نام آن پیداست، هانوی سوشال کلاب در میان مردم بسیار محبوب و پرطرفدار است. در این مکان اغلب نوازندگان در حال اجرا هستند، که باعث می شود فضایی صمیمی در یک جو آرام برای شما فراهم شود. منو شامل غذاهای مدیترانه ای، و همچنین گزینه های بسیار خوبی برای گیاه خواران است. اگر به دنبال نقطه ای برای خوردن صبحانه یا گذراندن شب خود هستید این مکان انتخابی عالی است.

آدرس و موقعیت روی نقشه: 6 Ngõ Hội Vũ, Hà Nội, Vietnam

ساعات کاری: تمام روزهای هفته ، از ساعت 8:00 صبح تا 11:00 شب

چا کا تانگ لانگ – Chả Cá Thăng Long   

منو رستوران چا کا تانگ لانگ ممکن است شامل گزینه های زیادی نباشد اما این به این دلیل است که شما در اینجا به گزینه های زیادی احتیاج ندارید. آنها تعداد کمی غذاهای خاص را دارند و به خاطر همان ها معروف شده اند. توریست های زیادی به این رستوران می آیند تا چا کا (ماهی گریل شده) را امتحان کنند که بسیاری در مورد شهرت آن صحبت می کنند. مردم هانوی تاریخچه ای طولانی برای مواد غذایی عالی خود دارند. پس حتما آنها را امتحان کنید.

بهترین رستوران های هانوی
بهترین رستوران های هانوی

آدرس و موقعیت روی نقشه: Hà Nội, Vietnam

ساعات کاری: تمام روزهای هفته ، از ساعت 10:00 صبح تا 9:30 شب

کباب اند کو – Kebab & Co

شما می توانید هر روز غذاهای ویتنامی بخورید و لذت ببرید اما گاهی اوقات دلتان فقط یک کباب بزرگ عالی می خواهد. برای این منظور جایی بهتر از کباب اند کو پیدا نخواهید کرد. نام آنها طی سال های گذشته به شهرت رسیده است و یکی از رستوران هایی است که حتما باید بروید. با غذاهای عالی از خوردن در این رستوران لذت ببرید.

بهترین رستوران های هانوی
بهترین رستوران های هانوی

آدرس و موقعیت روی نقشه: 29A Nguyễn Siêu, Hà Nội, Vietnam

ساعات کاری: تمام روزهای هفته ، از ساعت 11:00 صبح تا 1:00 شب

بان چا تا – Bun Cha Ta

اگر به دنبال این هستید که یک بان چا بی نظیر را امتحان کنید، که گوشت خوک گریل شده، نودل ورمیشل، سبزیحات و رول های متنوع است، این رستوران یکی از بهترین نقاط شهر است. این رستوران سابقه ای طولانی برای سرو این ظرف غذاهای مشهور دارد. این رستوران به اندازه یک پیاده روی خیلی کوتاه از دریاچه هون کیم (Hoan Kiem Lake) فاصله دارد.

بهترین رستوران های هانوی
بهترین رستوران های هانوی

آدرس و موقعیت روی نقشه: 21 Nguyễn Hữu Huân, Hà Nội, Vietnam

ساعات کاری: تمام روزهای هفته ، از ساعت 8:30 صبح تا 10:00 شب

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:

 



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨