اوت لت ویلیج دبی
اوت لت ویلیج دبی

مرکز خرید اوت لت ویلیج دبی | The Outlet Village

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

اوت لت ویلیج دبی

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با مرکز خرید اوت لت ویلیج دبی آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

اوت لت ویلیج در جاده جبل علی در مجاورت پارک ها و اقامتگاه های جاده شیخ زاید قرار گرفته و دارای فاصله ای بسیار اندک تا مرکز دبی و ابوظبی می باشد. یک مقصد خرید ایده آل که فرصت طلایی برترین های دنیا را با قیمتی افسانه ای برایتان فراهم می آورد. می توان از اوت لت ویلیج به عنوان جایگاه آخرین مدها و لوکس ترین کالاها نام برد، مرکز خرید منحصربه فردی که مارک های مشهور بین المللی را در محیطی متمایز و خیره کننده ارائه می دهد.

اوت لت ویلیج با الهام از یک شهر تپه ای تاریخی به نام سان جیمیگنانو (San Gimignano) طراحی شده، یک شهر قابل ستایش بر بالای تپه ای در حومه شهر توسکانی (Tuscany) که نام آن در فهرست سایت میراث جهانی به چشم می خورد.

اوت لت ویلیج دبی

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


شما در این مرکز خرید ، خریدی لذت بخش و ارزان را تجربه خواهید کرد پس فرصت حضور در آن را از دست ندهید. اوت لت ویلیج مناسب افرادی است که قصد خرید اجناس لوکس و البته مقرون به صرفه را دارند، از لباس گرفته تا لوازم منزل ! هر آنچه که بخواهید در مرکز خرید لوت لت ویلیج وجود دارد پس مطمئن باشید با رفتن به این مرکز خرید تمام خریدهایتان را انجام خواهید داد کافیست کمی زمان بگذارید .

در مرکز خرید اوت لت ویلیج بیش از 125 فروشگاه برند وجود دارد از برندهایی مطرح و جهانی! البته بعدها قرار است به تعداد این فروشگاه ها اضافه شود چرا که هنوز فازهای مختلف مرکز خرید در حال ساخت است ، پس از اتمام پروژه قرار است تعداد فروشگاه ها به بیش از 400 عدد برسد.

اوت لت ویلیج دبی

از دیگر ویژگی های بینظیر این مرکز خرید میتوان به طراحی ماهرانه ی آن اشاره کرد . طراحی داخلی مرکز خرید اوت لت ویلیج با الهام از ناحیه ی توسکانی ایتالیا ساخته شد ، جالب تر اینکه این مکان در لیست میراث جهانی یونسکو نیز جای گرفته یعنی شما با رفتن به اوت لت ویلیج گویی که در ناحیه ی توسکان ایتالیا قدم میزنید ! جذاب نیست ؟! به واقع خریدی متفاوت را تجربه خواهید کرد .

شما در همان نگاه اول جذب این مرکز خرید زیبا و دیدنی می شوید.  همان طور که اشاره کردیم در این مرکز خرید ، آجرکاری های خاص ، فواره آب ، خرده ریزهای آهنی در مسیر و غیره قرار گرفته که همگی رنگ و بوی تاریخی دارند. تمامی این ویژگی ها پیام رسان آن است که در این مرکز خرید خبری از پله برقی ، آسانسور ، آکواریوم ، زمین های اسکی روی یخ و امثال این ها نخواهد بود و بافت قدیمی آن ، آن را از بقیه مراکز خرید جدا ساخته است. در عوض شما در این مجموعه با چشمه ها و چاه های آرزو ، پنجره های کرکره ای و حتی درخت زیتون طبیعی مواجه می شوید.

اوت لت ویلیج دبی

ساعت کاری اوت لت ویلیج :

شما میتوانید در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب به مرکز خرید بینظیر اوت لت ویلیج بروید.

روزهای پنجشنبه و جمعه این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 12 شب میزبان شما خواهد بود.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)