کدام هتل ها به سی و سه پل نزدیک هستند؟

کدام هتل ها به سی و سه پل نزدیک هستند؟

مسافران شهر اصفهان به دلیل پراکندگی بسیار زیاد این شهر، همیشه دغدغه‌ی محل اقامت خود را دارند. اما برای اقامت در اصفهان، دست‌تان به صورت کامل باز است. زیرا در چندسال اخیر، بهترین هتل‌ها در اطراف سی و سه پل تاسیس شده‌اند تا مسافران به‌راحتی به اماکن تاریخی دسترسی داشته باشند. یکی از این هتل‌ها، هتل کوثر اصفهان است که در بهترین موقعیت مکانی از آثار باستانی تاسیس شده است.

البته به‌غیر از هتل کوثر، گزینه‌های جذاب بسیار زیاد دیگری نیز برای شما وجود دارد که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید. در این متن تلاش کردیم لیستی از بهترین اقامتگاه‌های اصفهان برایتان تهیه کنیم تا به‌سادگی بتوانید محل اقامت خود را انتخاب کنید.

کدام هتل ها به سی و سه پل نزدیک هستند؟

هتل عباسی

هتل عباسی یکی از قدیمی‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های پنج ستاره‌ی اصفهان محسوب می‌شود که هزینه یک شب اقامت در آن چند میلیون است. مهمانسرای عباسی در خیابان آمادگاه که در خیابان چهارباغ عباسی است، واقع شده. این هتل ۱۴ تالار پذیرایی، انواع رستوران و کافه، ۲۲۵ واحد اقامتی و… دارد که برای ۱۵۰۰ نفر مهمان طراحی شده‌اند. برای دیدن از هتل عباسی نیازی نیست که حتما در آنجا اقامت داشته باشید، در حین سفرتان به اصفهان، با پرداخت هزینه‌ی کمی به عنوان ورودی، می‌توانید فضای این هتل با قدمت ۳۰۰ ساله را مشاهده کرده و از کافه و رستورانش استفاده کنید.

هتل عباسی دسترسی خوبی به دو ایستگاه مترو، چهار باغ عباسی، میدان نقش جهان، عالی قاپو، چهل ستون، سی و سه پل و زاینده‌رود دارد. تنها کافی است بودجه‌ای که برای اقامت خود کنار گذاشته‌اید را بسنجید.

کدام هتل ها به سی و سه پل نزدیک هستند؟

هتل پارسیان عالی‌قاپو

هتل پارسیان عالی‌قاپو یکی دیگر از هتل‌های پرطرفدار اصفهان است. این هتل چهار ستاره در سال ۱۳۴۵ تاسیس و در سال ۱۳۸۳ موفق به کسب گواهینامه ایزو (۲۰۰۰-۹۰۰۱) در مدیریت کیفیت شد. تمام جزئیات این هتل به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که مهمانان اقامت خود را در آرامش تمام بگذرانند. این هتل دقیقا مشابه هتل عباسی، دسترسی بسیار خوبی به نقاط توریستی اصفهان دارد.

به علت آنکه در چندین سال گذشته، چهارباغ عباسی سنگ فرش شده‌اس، امکان دسترسی با خودرو تا درب هتل پارسیان عالی‌قاپو وجود ندارد. برای این کار کافی است با هتل تماس گرفته و با آن‌ها هماهنگ شوید.

هتل سفیر

هتل سفیر نیز یکی دیگر از هتل‌های چهار ستاره اصفهان است که تنها ۱۵ دقیقه با سی و سه پل فاصله دارد. این هتل اخیرا بازسازی شده و تجهیزات جدید و لوکس دیگری به آن اضافه شده. این هتل ۱۰۰ واحد اقامتی با طراحی خاص و لوکس دارد. این هتل دارای یک مجموعه آبی بسیار حرفه‌ای است که استخر، سونا، جکوزی، حمام سنتی، اسکراپ و خدمات ماساژ به مهمانان خود ارائه می‌دهد. هرچند بدون اقامت در این هتل نیز می‌توانید از مجموعه آبی آن استفاده نمایید.

کدام هتل ها به سی و سه پل نزدیک هستند؟

هتل کوثر اصفهان

گل سرسبد هتل‌های نزدیک به سی و سه پل، هتل کوثر اصفهان است. این هتل دقیقا رو‌به‌روی سی و سه پل قرار دارد و به دلیل موقعیت مکانی بسیار فوق‌العاده آن بسیار پرطرفدار است. اگر قصد اقامت در هتل را دارید حتما از دو سه هفته قبل اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید.

هتل کوثر در سال ۱۳۴۷ افتتاح شده و مساحت آن ۱۱ هزار مترمربع است. این هتل در ابتدا ۱۴۰ اتاق داشت ولی پس از چند سال، در سال ۱۳۸۳ دوباره بازسازی ش و ۴۰ اتاق جدید به آن اضافه شد و با ساختمان جدید فیروزه ادغام شد. شما از اتاق‌های هتل کوثر، یک منظره‌ی فوق‌العاده از سی و سه پل، زاینده رود و شهر پر جنب‌وجوش اصفهان خواهید داشت. می‌توانید صبح خود را برای پیاده روی به سمت جنوب شهر و قدم زدن در چهارباغ بالا، رفتن به محله‌ی قدیمی جلفا که محل زندگی ارامنه هست و دیدن از کلیسای وانک کنار بگذارید و پس از یک استراحت کوتاه در هتل به بخش شمال شهر بروید.

هنگام استراحت در هتل کوثر می‌توانید غذای خود را نیز در رستوران هتل صرف کنید. این هتل سه مدل غذای سنتی ایرانی، خارجی و ایتالیایی را ارائه می‌کند با اکثر سلیقه‌ها سازگاری دارد. پس از استراحت زمان آن می‌رسد که روی سی و سه پل قدم زده و به سمت چهارباغ عباسی بروید. هیچ چیز زیباتر از شب‌های چهارباغ و دریافت یک نوشیدنی از ون‌کافه‌های درون چهارباغ نیست. همین مسیرپیاده‌روی را تا میدان نقش جهان می‌توانید ادامه دهید. البته برای دیدن از مساجد میدان، باید پیش از ظهر به آنجا بروید.

اقامت کودکان زیر ۶ سال در هتل کوثر اصفهان رایگان و برای باقی افراد به صورت کامل حساب می‌شود. در صورتی که قصد اقامت در روزهای تعطیل در این هتل را دارید، شرایط کنسلی آن متفاوت است و مبلغ متغیری از شما کسر می‌شود.

بهترین زمان رفتن به اصفهان

اصفهان به عنوان یک شهر توریستی، در اکثر فصل‌های سال مملو از مسافر است اما از آن شهرهایی نیست که در تابستان، گرمای هوا را احساس نکنید. سفر به اصفهان در فصل پاییز و بهار می‌تواند گزینه‌ی بهتری برای شما باشد. زمستان‌های اصفهان به دلیل کویری بودن بسیار سرد و تابستان‌ها بسیار گرم است. اما فراموش نکنید که اصفهان همیشه یک گزینه خوب برای سفرهای کوتاه و یکی دو روزه است.