ژیوار تور اروپا

با ژیوار تور اروپا را مطمئن تر از همیشه انتخاب کنید

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

همیشه نگرانی در خصوص صرف هزینه و عدم دریافت خدمات مورد انتظار برای مسافران تور اروپا وجود دارد. مسافران در برخی مواقع گله می‌کنند که با توجه به زمان و هزینه‌ای که کرده‌اند خدمات ارائه‌شده انتظاراتشان را برآورده نکرده است. ما نگرانی‌های شما را درک می کنیم. ما همواره سعی می‌کنیم تا نیاز مسافرانمان را در نظر بگیریم تا بتوانیم بهترین خدمات را به آن‌ها ارائه دهیم. مهم‌ترین نکته ازنظر مسافران اخذ ویزا است که در ژیوار این مسئله به سبب اعتبار آژانس نزد سفارت‌خانه‌هایی همچون فرانسه و مجارستان تا حد قابل قبولی حل‌شده است. پس در خصوص اخذ ویزا نگران نباشید. همچنین ما در خدماتی که در تورها به مسافران عزیز ارائه می‌کنیم سعی داریم تا تمام جوانب را در نظر بگیریم تا رضایت حداکثری مسافران را به دست آوریم. گشت‌های شهری و آپشنال برای هریک از تورها در نظر می‌گیریم تا شما بتوانید از پربازدید‌ترین آثار تاریخی و فرهنگی هر کشور دیدن کنید و دست‌پر به خانه برگردید. با ژیوار تور اروپا را متفاوت‌تر از همیشه تجربه خواهید کرد.

ژیوار تور اروپا

به اروپا ارزان سفر کنید

حتماً بارها در اینترنت تور ارزان اروپا را جستجو کرده‌اید. گاهی موفق به پیدا کردن تور اروپا با قیمت موردنظرتان شده‌اید و گاهی ناموفق بوده‌اید. خیلی از مسافران در خصوص تور ارزان اروپا اطلاعی ندارند و مفهوم این عبارت را نمی‌دانند. از نگاه آن‌ها توری ارزان است که مثلاً با 500 یورو بتوانند به تور فرانسه بروند یا چند روزی را در ایتالیا سپری کنند. مسلماً منظور از تور ارزان اروپا این نیست. هزینه های مربوط به دریافت ویزا حذف شدنی نیستند. اما چند فاکتور در ارزان تمام شدن تور اروپا اثرگذارند ازجمله:

  • خرید تور چند ماه پیش از سفر
  • انتخاب هاستل یا هتل سه ستاره به‌جای هتل لوکس و پنج ستاره
  • انتخاب صندلی اکونومی هواپیما به‌جای صندلی فرست یا بیزینس کلاس
  • انتخاب پروازهای غیرمستقیم به‌جای پروازهای مستقیم
  • کاهش تعداد شب‌های اقامت به حداقل ممکن
  • سفر در زمستان به جای سفر در فصول دیگر سال
  • بازدید از امکانی که نیاز به پرداخت ورودی ندارند
  • صرف ناهار و شام درجایی به‌غیراز رستوران / شما می‌توانید از بازارهای محلی یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای غذا تهیه کنید یا خودتان آشپزی کنید.
  • استفاده از مترو و اتوبوس برای تردد داخل شهر به‌جای تاکسی / اگر اهل پیاده‌روی هستید مسافت‌هایی را پیاده بپیمایید.

خودتان را از سفر اروپایی محروم نکنید، مواردی که در بالا ذکر شدند به شما کمک می‌کنند تا سفری مقرون‌به‌صرفه تر به اروپا داشته باشید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


از زیر پرداخت برخی هزینه‌ها در تور ارزان اروپا نمی‌توان دررفت!

برای سفر به اروپا باید ویزا شینگن داشته باشید. مسلماً باید برای دریافت ویزا مدارکی به سفارت‌خانه‌ها تحویل دهید اما مدارک شما نیاز به ترجمه دارند. بسته به هر سفارت زبان ترجمه مدارک متفاوت خواهد بود پس برای ترجمه مدارکتان باید هزینه‌ای کنار بگذارید. علاوه بر این برخی از سفارت‌خانه‌ها مدارکتان را با تأییدیه دادگستری و وزارت امور خارجه می‌خواهند. درصورتی‌که بخواهید مدارکتان به تأییدیه برسند باید هزینه بیشتری پرداخت نمایید. برای ورود به هر سفارت‌خانه‌ای شما باید مبلغی را پرداخت نمایید این مبلغ برای سفارت‌خانه هر کشور متفاوت خواهد بود. شما چه بخواهید ارزان سفر کنید چه گران باید عوارض خروج از کشور را پرداخت نمایید. برای اینکه خودتان را به فرودگاه برسانید چه با تاکسی بروید چه خودتان ماشین ببرید مبلغی را باید هزینه کنید. به این صورت پرداخت این‌گونه هزینه‌ها در تور ارزان اروپا اجتناب نا پذیراند.

ژیوار تور اروپا

در تور فرانسه ژیوار شرکت کنید

برای اینکه با لایه‌های پنهان پاریس آشنا شوید و فرهنگ و آداب رسوم فرانسوی را از نزدیک ببینید با ژیوار همراه شوید. اگر مدت‌هاست این فکر را در سردارید که از آسانسور بلندترین برج پاریس یعنی ایفل بالا بروید یا آثار باستانی ایرانی را در موزه لوور ببینید اما چون می‌ترسید از سوی سفارت فرانسه ریجکت شوید و تابه‌حال اقدامی نکرده‌اید با ژیوار خودتان را در فرانسه تصور کنید. امکان ریجکتی برای مسافران ژیوار نزدیک به صفر است. پس نگران ویزایتان نباشید. با خیالی آسوده تور فرانسه ژیوار را انتخاب کنید و درگشت‌های شهر تور پاریس شرکت کنید. ایفل، ورسای، گالری لافایت و.. منتظر شما هستند، پس برای ثبت بهترین لحظات خود در فرانسه درنگ نکنید.

ثبت خاطره کنید

عکاسی کردن و ثبت خاطرات به‌صورت عکس و فیلم هیچ هزینه‌ای برای شما در برندارد جز اینکه باید گوشی تلفن همراهتان را شارژ کنید. شاید نخواهید یا نتوانید برای خرید صنایع‌دستی یا کالایی به عنوان یادگاری از هر کشور زیاد هزینه کنید. حتی اگر هم هزینه کنید ممکن است پس از مدتی برایتان در کنجی از خانه عادی شود و مثل روز اول تازگی‌اش را نداشته باشد، اما دیدن عکاس‌هایی که هرکدام برای شما یادآور خاطره‌ای لذت‌بخش است هیچ‌وقت کهنه و قدیمی نمی‌شود. به این صورت آلبومی همیشگی از سفرهای اروپایی خود خواهید داشت.



 الی گشت    

                تور کیش