ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا: بلیط شما برای ماجراجویی

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

کانادا، سرزمینی با طبیعتی زیبا، شهرهای پویا و میراث فرهنگی غنی، مسافران را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند. چه دنبال شکوه رشته کوه‌های راکی کانادا باشید، چه جذابیت‌های شهری تورنتو یا آرامش دریای ماریتایمز را بخواهید، با ویزای توریستی کانادا می‌توانید تجربه‌های فراموش نشدنی برای خود بسازید. 10 مورد از بهترین مکان‌های دیدنی کانادا به ترتیب در ادامه آورده شده است:

آبشار نیاگارا

یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان; دیدن آبشار نیاگارا برای هر بازدید کننده‌ای از کانادا ضروری است. آبشار نیاگارا مجموعه ای از سه آبشار است که در مرز بین ایالات متحده و کانادا قرار دارد. این آبشار در سر جنوبی گلوگاه رود نیاگارا قرار دارند و از بزرگترین جاذبه‌های گردشگری در آمریکای شمالی به حساب می‌آید.

پارک ملی بنف (Banff National Park)

پارک ملی بنف که در رشته کوه‌های راکی کانادا واقع شده است، بهشتی برای علاقه مندان به طبیعت است. این پارک دارای مناظر خیره کننده از جمله یخچال های طبیعی، کوه‌ها و دریاچه‌ها است. بازدیدکنندگان می‌توانند از پیاده روی، کمپینگ، ماهیگیری و اسکی در پارک ملی بنف لذت ببرند.

ویزای توریستی کانادا

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


برج CN

برج CN برجی با ارتفاع 553 متر در تورنتو است این برج توسط شرکت مخابراتی (CN: Canadian National) ساخته و در سال 1976 افتتاح شد. این برج همچنین دارای یک بالکن با کف شیشه و یک رستوران گردان است.

باغ بوچارت

  • باغ بوچارت در جزیره ونکوور واقع شده است و یک باغ گیاه شناسی با شهرت جهانی است.  باغ‌های بوچارت از چندین بخش تشکیل شده‌اند که هر کدام زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند. برخی از بخش‌های مهم این باغ عبارتند از:
  • باغ ژاپنی: این باغ با الهام از باغ‌های ژاپنی طراحی شده است و فواره‌های قدیمی، بن سای و درختچه‌های ژاپنی در آن به چشم میخورد.
  • باغ ایتالیایی: این باغ با الهام از باغ‌های ایتالیایی طراحی شده و از معماری و فرهنگ ایتالیایی استفاده کرده تا زیبایی این باغ دوچندان شود.
  • باغ رز: این باغ دارای مجموعه‌ای گسترده از انواع گل‌های رز از سراسر جهان است. رز grandiflora، رز ژاپنی، رز مینیاتوری و …
  • تالاب ستاره: این تالاب دارای یک پل معلق است که بازدیدکنندگان می‌توانند از روی آن، مناظر زیبای تالاب و باغ‌های اطراف را مشاهده کنند.
  • باغ خصوصی: این باغ در ابتدا به عنوان یک باغ خصوصی برای خانواده بوچارت طراحی شده بود و امروزه به عنوان یکی از خاص ترین باغ‌های جهان شناخته می‌شود.

ویزای توریستی کانادا

شهر قدیمی کبک

شهر قدیمی کبک یکی از میراث جهانی یونسکو است که به دلیل خیابان‌های سنگفرش جذاب، ساختمان‌های تاریخی و فرهنگ فرانسوی-کانادایی خود شناخته شده است. بازدیدکنندگان می‌توانند از مغازه‌ها، رستوران‌ها و موزه‌های متعدد شهر بازدید کنند یا در امتداد دشت‌های آبراهام، پارکی تاریخی با چشم‌اندازهای خیره‌کننده از رودخانه سنت لارنس قدم بزنند.

موزه تاریخ کانادا

موزه تاریخ کانادا در گتینو، کبک واقع شده است و داستان کانادا را از اولین ساکنان آن تا به امروز بیان می کند. این موزه خانه مجموعه بزرگی از مجسمه‌ها، نمایشگاه‌ها و تئاترهای تعاملی است.

پارک استنلی

پارک استنلی، پارک بزرگی در ونکوور است که مکان‌های دیدنی مختلفی از جمله آکواریوم ونکوور، دریاچه پارک استانلی و پارک توتم را در خود جای داده است. این پارک همچنین یک مکان محبوب برای پیاده روی، دویدن و دوچرخه سواری است.

پارلمان هیل

پارلمان هیل مقر دولت کانادا است و در اتاوا، انتاریو واقع شده است. این مجموعه، شامل چندین ساختمان از جمله برج صلح، ساختمان سنا و مجلس عوام است. بازدیدکنندگان می‌توانند از ساختمان‌های مجلس بازدید رایگان داشته باشند یا مراسم تعویض نگهبانی را تماشا کنند.

ویزای توریستی کانادا

Whistler

ویسلر یک شهر دارای پیست اسکی در بریتیش کلمبیا است. مقصدی محبوب برای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و … است. این شهر دارای انواع رستوران‌ها و کلوپ‌های شبانه است و مکانی عالی برای استراحت و لذت بردن از مناظر کوهستانی است.

کاوندیش (Cavendish)، جزیره پرنس ادوارد

کاوندیش یک شهر تفریحی محبوب در جزیره پرنس ادوارد است که به‌خاطر سواحل زیبا، صخره‌های شنی قرمز و جاذبه‌های Anne of Green Gables معروف است. بازدیدکنندگان می‌توانند از شنا، حمام آفتاب، گلف و … لذت ببرند.

اگر می‌خواهید از جاذبه‌های دیدنی کانادا بازدید کنید یا قصد مهاجرت به کانادا را دارید، می‌توانید به سایت ناولتی رد مراجعه و در کمترین زمان ویزای توریستی خود را دریافت کنید.



 الی گشت    

                تور کیش