هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد را بیشتر بشناسید

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

شهر مشهد یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری در کشور ایران است. از علت ‌های اصلی جذب گردشگران ایرانی و خارجی به مشهد، می‌توان به وجود بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در این شهر اشاره کرد. ترافیک سفرها به شهر مشهد در برخی از ایام سال بسیار زیاد است. همین حجم زیاد مسافران در این شهر، سبب شده تا شاهد ساخت تعداد زیادی از هتل‌ها و مسافرخانه‌ها در شهر مشهد باشیم. تنوع این مکان‌های اقامتی آن‌قدر زیاد است که دست شما برای رزرو هتل مشهد (https://www.alibaba.ir/hotel/ir-mashhad) باز خواهد بود. شما می‌توانید با درنظر گرفتن معیارهای خود برای محل اقامت‌تان، اقدام به رزرو یکی از هتل های مشهد کنید. معمولا این هتل‌ها را می‌توان براساس نوع امکانات و خدمات ارائه‌شده در هتل، موقعیت مکانی هتل و اجاره‌بهای اتاق‌ها از یک‌دیگر متمایز کرد. با مطالعه ویژگی‌ها و مقایسه هتل‌ها با یک‌دیگر، می‌توانید هتلی را که با معیارهای شما سازگاری بیشتری داشته باشد، انتخاب کنید. در این متن قصد داریم شما را با یکی از هتل‌های میان‌رده شهر مشهد آشنا کنیم؛ پس تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

هتل خیام مشهد

اقامتی راحت و به‌صرفه در هتل خیام مشهد

هتل خیام یکی از هتل های مشهد است که در سال 1378 افتتاح شد. این هتل که در خیابان شیرازی قرار دارد، در سال 1396 بازسازی شد و اکنون امکانات و خدمات به‌روزشده‌ای دارد. هتل خیام از هتل‌های سه‌ستاره و میان‌رده شهر مشهد به شمار می‌رود. در این هتل، نسبت به هزینه‌ای که از مسافران دریافت می‌شود، خدمات بسیار خوبی دراختیار زائران قرار می‌گیرد. این هتل در پنج طبقه ساخته شده است و تعداد 70 اتاق و سوئیت متنوع در این طبقه‌ها قرار دارند. معماری در ورودی و محوطه هتل خیام بسیار زیبا و منحصربه‌فرد است. بدون شک اقامت در این هتل و گشت‌وگذار در آن، از خاطرات به‌یادماندنی سفرتان خواهد شد. با رزرو هتل خیام مشهد، علاوه‌بر اینکه اقامتی امن و راحت را تجربه می‌کنید، می‌توانید تا حدزیادی در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی داشته باشید. درادامه با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی‌ها و امکانات این هتل آشنا کنیم.

ویژگی‌های هتل خیام مشهد

از مهم‌ترین فاکتورهایی که برای رزرو هتل مشهد موردتوجه زائران قرار می‌گیرد، موقعیت مکانی هتل و نزدیکی آن به حرم امام رضا (ع) است. با اقامت در این هتل می‌توانید با 10 دقیقه پیاده‌روی خود را به حرم مطهر برسانید. همچنین اطراف این هتل انواع پاساژها و مراکز خرید وجود دارد و دیگر نیازی نیست برای خریدهای خود مسافت طولانی را در شهر طی کنید. علاوه‌براین، هتل خیام به مکان‌هایی مثل فرودگاه، راه‌آهن و برخی اماکن تفریحی و گردشگری شهر نیز نزدیک است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


از طرفی اگر به هردلیلی به خودرو شخصی خود دسترسی ندارید، می‌توانید برای رفت‌وآمد به اماکن دورتر، از تاکسی‌سرویس مخصوص هتل استفاده کنید و به هر جایی که می‌خواهید بروید.

اتاق‌های این هتل شامل اتاق‌های یک‌تخته، دوتخته، سه‌تخته و… است. شما می‌توانید با توجه به تعداد افراد و ظرفیت این اتاق‌ها، هر تعداد اتاق را که موردنظرتان است، از طریق رزرو هتل مشهد برای خود رزرو کنید. به گفته مهمانان این هتل، اتاق‌های هتل خیام بسیار تمیز و دلباز هستند و سعی شده که بهترین خدمات و امکانات در همه این اتاق‌ها فراهم شده باشد.

از آنجایی‌که این هتل بسیار قدیمی است، پرسنلی باسابقه و باتجربه دارد. کادر خدماتی هتل خیام مشهد به‌صورت تمام‌وقت آماده خدمت‌رسانی و پذیرایی از مهمانان هتل هستند.

هتل خیام مشهد

امکانات هتل خیام مشهد

مهم‌ترین نقطه قوت هتل خیام که باعث تمایز آن از دیگر هتل های مشهد شده است، رستوران این هتل است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی توسط سرآشپزهای ماهر با بهترین کیفیت سرو می‌شوند. فضای این رستوران نیز بسیار تمیز است. به شما این اطمینان را می‌دهیم که با خوردن وعده‌های غذایی در رستوران این هتل، لحظات لذت‌بخشی را کنار خانواده یا دوستان خود تجربه خواهید کرد.

کافی‌شاپ هتل خیام مشهد در فضایی بسیار زیبا و آرامش‌بخش، آماده پذیرایی از مهمانان هتل است. شما می‌توانید خستگی یک روز گردش در شهر مشهد را با نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه در این کافی‌شاپ از بدن خود بیرون کنید.

با اقامت در هتل خیام می‌توانید از پارکینگ رایگان هتل نیز استفاده کنید. اگر از افرادی هستید که قصد دارید با ماشین شخصی خود به مشهد بروید، نیازی نیست نگران جای پارک ماشین خود باشید و می‌توانید با خیال راحت خودروتان را در پارکینگ هتل پارک کنید.

از امکانات دیگر این هتل می‌توان به اینترنت در لابی، لاندری، خدمات خانه‌داری، چایخانه سنتی، خدمات تور، صندوق امانات و… اشاره کرد.

هدف از نوشتن این متن آشنایی شما با هتل خیام مشهد و امکانات این هتل بود. اگر از آن دسته افرادی به‌حساب می‌آیید که دنبال هتلی مقرون‌به‌صرفه برای اقامت خود در مشهد هستید، این هتل یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما است. به شما توصیه می‌کنیم اگر قصد سفر به مشهد را دارید، رزرو هتل مشهد را به روزهای پایانی سفر خود موکول نکنید و در اولین فرصت یکی از هتل های مشهد را که مناسب با معیارهای شما است، رزرو کنید. یکی از معتبرترین سایت‌ها برای رزرو هتل، سایت علی بابا است. اگر با خواندن این مقاله تصمیم به رزرو هتل خیام مشهد گرفتید، می‌توانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن علی بابا این کار را در کم‌ترین زمان ممکن انجام دهید.



 الی گشت    

                تور کیش