مرکز خرید مرکاتو دبی
مرکز خرید مرکاتو دبی

مرکز خرید مرکاتو دبی ، امارات | Mercato Shopping Mall

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مرکز خرید مرکاتو دبی

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با مرکز خرید مرکاتو دبی آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

از بهترین مراکز خرید دبی می توان به مرکز خرید مرکاتو دبی (Mercato Shopping Mall) اشاره کرد. این مرکز از سال 2002 افتتاح شده است. این یک مرکز خرید با پس زمینه معماری رنسانس با بوتیک ها و جواهر فروشی و مغازه های باکلاس است که آن را از سایر مراکز خرید متمایز نموده است.

مرکاتو در خیابان ساحلی جمیرا واقع شده است. معنای این کلمه بازار نهفته است که از ریشه ی ایتالیایی هم گرفته شده است و به دلیل شباهت بیش از اندازه اش به دوره قرون وسطی این نام را بر آن گذاشته اند. دلیل دیگر نیز معماری جالب این مرکز خرید است که درست مانند مراکز خرید کشورهایی نظیر، فرانسه، اسپانیا، بخصوص ایتالیا است.مرکز خرید مرکاتو دبی

یکی از زیباترین ویژگی‌های مرکاتو آتریوم (راهرو) اصلی بزرگ آن است که با استفاده از نور طبیعی خورشید به مرکز خرید جان می‌بخشد. سقف شفاف آتریوم باعث می‌شود فکر کنید واقعاً در فضای باز قرار دارید. با غروب خورشید چراغ‌های خیابان‌ها و برج‌های مرکز خرید روشن می‌شوند و با نورپردازی عالی فضایی آرامش‌بخش برای خرید یا صرف شام به وجود می‌آورند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


نمای داخلی مرکاتو توسط آرشیتکت مشهور ایتالیایی دانیله مورِلی با الهام از ساختار چند میدانی بنیادی روستاها و شهرهای مدیترانه‌ای طراحی شد.مرکز خرید مرکاتو دبی

مرکاتو در مارچ 2013 سینماهای  VOX را به مجموعه خود اضافه کرد تا تجربه فیلم دیدن در یک سینمای لوکس در قلب جمیرا را به فیلم‌دوستان در دبی هدیه کند.  سینمای مرکاتو با هفت پرده VIP، صندلی‌های بزرگ VIP، سیستم‌های صوتی تصویری به روز و یک منوی خوشمزه  جدید از  مخاطبان خود پذیرایی می‌کند.

کار این مرکز خرید در ابتدا با 90 فروشگاه شروع شد ولی امروزه به 140 فروشگاه رسیده است. در این مجتمع بیشترین کالاهایی که به چشم میخورد شامل پوشاک، مد و فشن، لوازم آرایشی ، لوازم دیجیتالی ، عینک و ساعت می باشد که با کیفیت های عالی و البته قیمت های هنگفت به فروش می رسند ، علاوه بر واحدهای تجاری بخش های تفریحی نظیر شهربازی و کافی شاپ جهت رفاه حال گردشگران تعبیه شده است.مرکز خرید مرکاتو دبی

دسترسی

برای دسترسی به این مرکز خرید با ماشین شخصی به راحتی می توانید به سمت آن بروید.تنها کافی است به پارک جمیرا بیچ و باغ وحش دبی بروید.دسترسی به این مرکز خرید با تاکسی نیز بسیار راحت است.

همچنین دسترسی به این مرکز خرید با مترو نیز بسیار راحت است ایستگاه فایننشال سنتر (The Financial Centre Station) نیز در نزدیکی این مرکز خرید قرار گرفته است. برای رسیدن به اینم مرکز خرید فاصله زمانی 5 الی 7 دقیقه را باید طی کنید.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)