مراکز خرید شیراز
مراکز خرید شیراز

مراکز خرید شیراز ، از لوکس و گران ترین تا سنتی و ارزان

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مراکز خرید شیراز

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با مراکز خرید شیراز  آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با مراکز خرید در این شهر با ما باشید.

سفر به شیراز و دیدن جاذبه‌های گردشگری آن بسیار لذت‌بخش است و بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی این شهر را به‌عنوان مقصد توریستی خود انتخاب می‌کنند. شیراز علاوه بر جاهای دیدنی مراکز خرید متنوعی نیز دارد که بهتر است از آنها غافل نشوید. در ادامه مقاله مهم‌ترین مراکز خرید شیراز همراه با امکانات و محصولاتی که ارائه می‌کنند معرفی شده‌اند.

بهترین مراکز خرید شیراز

در این بخش بهترین مراکز خرید در شیراز که از نظر کیفیت محصولات، تنوع و رضایت مشتریان حرف اول را می‌زنند معرفی شده‌اند؛

بازار وکیل

این بازار نیازی به معرفی ندارد، حتی کسانی که به شیراز سفر نکرده‌اند نام این بازار را زیاد شنیده‌اند. این بازار در دوره زندیه و به دستور کریم‌خان زند ساخته شد و نه تنها به‌عنوان یک بازار بلکه به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین جاهای دیدنی شیراز نیز نام برده می‌شود. بازار وکیل بسیار پررونق است و معماری جذابی دارد. این بازار سرپوشیده دارای راسته‌های مختلف است که اکثر حجره‌های آن به فروش فرش و پارچه می‌پردازند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


از دیگر محصولات در این بازار می‌توان به فرش دستباف و ماشینی، گلیم و گبه، ظروف مسی، عرقیات و مسقطی، صنایع دستی و… اشاره کرد. برای تهیه صنایع دستی شیراز پیشنهاد می‌شود حتماً سری به بازار وکیل بزنید و سوغات خود را از این محل تهیه کنید. بازار وکیل در خیابان زند و ضلع شرقی میدان شهرداری قرار دارد.

بازار وکیل
بازار وکیل

مرکز خرید خلیج فارس

مجتمع خلیج فارس از محبوب‌ترین مراکز خرید شیراز است. این مرکز خرید دارای ۴ طبقه بوده که طبقه اول و دوم آن تجاری، طبقه سوم مسکونی و طبقه چهارم دارای یک رستوران بسیار وسیع است. در مرکز خرید خلیج شیراز برندهای معروف مانند زارا و کوتون به چشم می‌خورند و عمده محصولات آن شامل پوشاک، مبلمان، ابزار الکترونیکی و ظروف آشپزخانه هستند. مجتمع خلیج فارس در خارج شهر قرار گرفته و در معماری ساختمان آن از المان‌های دوره هخامنشی استفاده شده است.

حدود ۲۵۰۰ فروشگاه در این مجتمع وجود دارند و تقریباً هر نوع محصول را می‌توانید در این مرکز پیدا کنید. از امکانات این مجتمع می‌توان به شهربازی، هایپرمارکت، فودکورت، تاکسی‌سرویس، بانک، کارواش، خشک‌شویی و مجموعه سینمایی اشاره کرد. مجتمع خلیج فارس دارای یک پارکینگ ۶ طبقه است که نگرانی از بابت جای پارک وجود ندارد. این مرکز خرید در اتوبان دکتر حسابی ابتدای ورودی شهر جدید صدرا قرار دارد.

مرکز خرید هامون

هامون از مجهزترین مراکز خرید شیراز است و امکانات رفاهی و تفریحی متعددی دارد. این مجتمع در مرکز شهر شیراز واقع شده و یکی از پر رفت و آمدترین مراکز خرید به شمار می‌رود. همچنین دارای ۹ طبقه با بیش از ۷۰ واحد تجاری است و در بین مراکز خرید لوکس شیراز قرار می‌گیرد. در این محل می‌توانید انواع اجناس مانند پوشاک مردانه و زنانه، عطر و ادکلن، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، اکسسوری و زیورآلات، ساعت و عینک، محصولات الکترونیکی، لوازم تزیینی، محصولات غذایی، محصولات هنری، محصولات چرمی و ده‌ها محصول دیگر را با برندهای معتبر و بهترین کیفیت تهیه کنید.

این مجتمع تجاری لوکس دارای امکاناتی نظیر شهربازی، رستوران، کافی‌شاپ و فودکورت است. والدین عزیز می‌توانند کودکان خود را به شهربازی امن مجتمع بسپارند و خرید خود را انجام دهند. مرکز خرید هامون شیراز در بلوار ستارخان نرسیده به خیابان عفیف‌آباد قرار دارد.

مرکز خرید هامون
مرکز خرید هامون

مجتمع تجاری ستاره فارس

از معروف‌ترین مراکز خرید شیراز در خیابان عفیف‌آباد مجتمع ستاره فارس را می‌توان نام برد. این مرکز خرید لوکس و مجلل است و در بین اهالی شیراز طرفداران زیادی دار.د این مجتمع دارای ۹ طبقه است که چهار طبقه به فروشگاه‌ها و سه طبقه دیگر آن به پارکینگ اختصاص دارد. همچنین دارای ۴۰۰ فروشگاه است و انواع کالاها مانند پوشاک، کیف و کفش، عطر و ادکلن، طلا و زیورآلات، مبلمان، لوازم آرایشی، ابزارهای دیجیتال و… در آن پیدا می‌شوند.

تمامی اجناس از بهترین کیفیت و قیمت مناسب برخوردار هستند اما شاید نتوانید برندهای روز را در آن پیدا کنید. یکی از ویژگی‌های جالب توجه این مجتمع رستوران و کافه‌های آن است که به ارائه غذاهای چینی، هندی، مکزیکی و آسیایی می‌پردازند.

مرکز خرید زیتون

یکی از بهترین گزینه‌های پاساژ گردی در شیراز مرکز خرید زیتون است. زیتون علاوه بر فروشگاه‌های متعدد به انواع امکانات رفاهی و تفریحی مانند شهربازی، رستوران و سینما سه‌بعدی مجهز است. از نظر تنوع جنس و قیمت مناسب در لیست بهترین مراکز خرید شیراز قرار می‌گیرد.

زیورآلات، لباس مجلسی، لوازم آشپزخانه، موبایل و طلا از بهترین اجناسی هستند که در این بازار در انواع گوناگون به فروش می‌رسند. مرکز خرید زیتون مکانی فوق‌العاده برای تفریح است که می‌توان با آیتم‌های مختلف ساعت‌ها سرگرم شد. این مرکز در تقاطع خیابان انقلاب و لطف علی خان زند قرار دارد.

مرکز خرید زیتون
مرکز خرید زیتون

مرکز خرید آفتاب پارس

آفتاب پارس از مراکز خرید پیشنهادی ویژه گردشگران به شمار می‌رود. دارای ۸ طبقه و دو پارکینگ است و چندین کافی‌شاپ و رستوران در داخل و اطراف مجتمع وجود دارند. محصولاتی مانند کیف و کفش، پوشاک، عطر، وسایل الکترونیکی، مواد غذایی، لوازم آرایشی، لوازم جانبی مانند ساعت و عینک، سیسمونی کودک، لپ‌تاپ و ده‌ها محصول دیگر در این مرکز به فروش می‌رسند.

این مرکز خرید از مراکز خرید مدرن شیراز محسوب می‌شود و اجناس در آن جا با قیمت مناسب عرضه می‌شوند. آفتاب پارس در کنار بهترین آبمیوه‌فروشی‌ها و فست‌فودهای بلوار شریعتی واقع شده و مکان پر رفت و آمدی است. مرکز خرید آفتاب پارس در خیابان معالی آباد، بلوار شریعتی، خیابان خلبانان و نبش رهبر ماه واقع شده است.

مرکز خرید سلطانیه

سلطانیه از لوکس‌ترین مراکز خرید شیراز به شمار می‌آید و به فروش کالاهای لوکس و گرانش معروف است. این مجتمع در ۹ طبقه ساخته شده و بیش از ۸۰ فروشگاه دارد. اجناس لوکس این مرکز شامل پوشاک، عطر و ادکلن، ساعت و عینک، جواهرات و زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم دیجیتال و… هستند. تمامی اجناس از بهترین کیفیت و رنج قیمت بالا برخوردار هستند که شما می‌توانید بهترین برندها را در این محل پیدا کنید.

این مرکز علاوه بر فروشگاه‌های فراوانی که دارد مجهز به کافه، رستوران و فودکورت است و می‌توانید از غذاها و نوشیدنی‌های لذیذ آن استفاده کنید. در طبقه‌های زیرین مجتمع باشگاه ورزشی و استخر نیز وجود دارد که پس از پاساژ گردی می‌توانید از امکانات آنها بهره‌مند شوید. مرکز خرید سلطانیه در میدان مطهری و ابتدای قدوسی شرقی قرار دارد.

مرکز خرید سلطانیه
مرکز خرید سلطانیه

مرکز خرید حافظ

یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید شیراز مرکز خرید حافظ است که بیشتر از ۱۰ سال ساخت آن طول کشید. در این مرکز می‌توانید برندهای مختلفی را پیدا کنید و خرید متفاوتی را تجربه نمایید. حافظ روبروی مرکز خرید ستاره واقع شده و در نزدیکی جاذبه‌های تاریخی این شهر قرار دارد. دارای دو طبقه با ۱۰ هزار متر زیر بنا است و کالاهای خود را می‌توانید با بهترین کیفیت و با خیال راحت از قیمت مناسبی که دارند تهیه کنید.

این مرکز در یکی از محله‌های شلوغ شیراز واقع شده که رفت و آمد زیادی دارد. از جمله کالاهایی که در این مرکز به فروش می‌رسند می‌توان پوشاک، لوازم آرایشی، ساک و چمدان، کیف و کفش را نام برد. این مرکز دارای امکانات رفاهی متعددی مانند رستوران، کافی‌شاپ، صرافی و پارکینگ است. مرکز خرید حافظ در خیابان عفیف‌آباد و خیابان عرفان منش قرار دارد.

سایر مراکز خرید شیراز

مرکز خرید غزال

غزال دارای فروشگاه‌های متنوع است و به فروش پوشاک، زیورآلات و نقره، طلا و جواهر، کیف و کفش، موبایل و کامپیوتر و لوازم جانبی می‌پردازند. فروشگاه‌های غزال بسیار شیک هستند و انواع برندهای ایرانی و خارجی با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت در این محل پیدا می‌شوند. مهم‌ترین ویژگی این مرکز خرید موقعیت جغرافیایی آن است که در نزدیکی به نانوایی سنگک، مرکز جراحی آزادی و پیتزا کچاپ واقع شده است. مرکز خرید غزال در بلوار پاسارگاد غربی قرار دارد.

مرکز خرید غزال
مرکز خرید غزال

مرکز خرید نگین فارس

یکی دیگر از لوکس‌ترین مراکز خرید شیراز مجتمع تجاری نگین فارس است که بیشتر از ۲۳۰ واحد تجاری دارد. در این مجتمع انواع پوشاک، جواهرات، عطر و ادکلن، لوازم کودک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کالای دیجیتال و… به فروش می‌رسند. امکان یافتن برندهای مختلف در این مرکز خرید به راحتی وجود دارد. همچنین مرکز مجهز به انواع امکانات رفاهی و تفریحی مانند شهربازی، کافی‌شاپ، رستوران، فودکورت، هایپرمارکت، سالن بولینگ و سالن بیلیارد است. علاوه بر خرید می‌توانید به تفریح و سرگرمی در این محل مشغول شوید. مجتمع تجاری نگین فارس در معالی آباد، میدان احسان، بلوار پرستار، خیابان فرشته و روبروی بیمارستان بعثت قرار دارد.

مرکز خرید سینا

پاساژ سینا از قدیمی‌ترین مراکز خرید شیراز است و دو و نیم طبقه دارد. اجناس این مرکز با قیمت نسبتاً بالا ارائه می‌شوند و امکان پیدا کردن برندهای مختلف در آن وجود دارد. بیشتر فروشگاه‌های آن به ارائه کفش و پوشاک می‌پردازند. همچنین محل دنج و خلوتی است و در بین گردشگران و اهالی شیراز طرفداران زیادی دارد. مرکز خرید سینا در خیابان مطهری شمالی نرسیده به چهارراه زرگری واقع شده است.

مرکز خرید سینا
مرکز خرید سینا

مجتمع تجاری مدرن پارس

مرکز خرید مدرن پارس از شیک‌ترین پاساژهای شیراز است و در خیابان قصر دشت قرار دارد. پوشاک، طلا و جواهر و لوازم خانگی از مهم‌ترین اجناسی هستند که در این محل به فروش می‌رسند. برای خرید طلا و جواهرات پیشنهاد می‌شود حتماً به مرکز خرید مدرن پارس شیراز سری بزنید.

سخن پایانی

مراکز خرید شیراز بسیار فراوان هستند و از نظر اجناس، کیفیت، برند و قیمت تنوع زیادی دارند. پاساژ گردی و خرید از مجتمع‌های تجاری شیراز یکی از تفریحات مناسب ویژه مسافران و گردشگران است. این مکان‌ها دارای انواع امکانات رفاهی و تفریحی هستند که علاوه بر خرید می‌توانید از سایر امکانات آنها بهره‌مند شوید.



 الی گشت    

                تور کیش