شکم گردی در شیراز

شکم گردی در شیراز – کجا، چی بخوریم؟

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

شیراز یکی از جذاب ترین شهرهای ایران است. این شهر به دلیل داشتن مناطق گردشگری و بناهای تاریخی شهرت زیادی دارد. به همین دلیل هرساله مسافران زیادی از این شهر دیدن می کنند. شهر شیراز دارای رستوران ها و فست فودهای زیادی است که برخی از آنها بسیار محبوب هستند.

در این مطلب قصد داریم بهترین و پرطرفدارترین رستوران های شیراز را معرفی کنیم. اگر قصد دارید به شیراز سفر کنید و هنوز با بهترین رستوران های آن آشنا نیستید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

شکم گردی در شیراز

معرفی بهترین رستوران های شهر شیراز

همان‌طور که اشاره شد، در شیراز رستوران های بسیار معروفی وجود دارد که همیشه از جمله انتخاب های متعدد افراد هستند. این رستوران ها غذاهای بسیار متنوعی سرو کرده و همیشه مورد توجه علاقه‌مندان بوده اند. جالب است بدانید که برخی از آنها به صورت آنلاین نیز سفارش گیری می کنند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بنابراین اگر در این شهر مسافر هستید و ممکن است امکان مراجعه حضوری به بهترین رستوران های این شهر را نداشته باشید می توانید با شناخت آنها بدون مراجعه حضوری درخواست غذای خود را ثبت کنید‌. در ادامه به معرفی پرطرفدارترین و معروف ترین رستوران های شیراز خواهیم پرداخت. پس برای پیدا کردن مکان های مناسب شکم گردی در شیراز با ما همراه باشید.

شکم گردی در شیراز

شهر غذا؛ بیرون بر باکیفیت

رستوران شهر غذای شیراز یکی از رستوران های معروف این شهر است. منوی این رستوران یکی از کامل ترین لیست های غذاهای ایرانی بوده و به همین دلیل طرفداران بسیاری دارد. این تنوع باعث می شود تا افراد با سلیقه های متفاوت را راضی نگه دارد. البته باید بدانید که شهر غذا دارای برخی غذاهای فرنگی نیز هست.

رستوران شهر غذا دارای چند شعبه در شیراز است و به صورت اینترنتی نیز سفارش گیری می کند. بنابراین می توانید به راحتی سفارش خود را از آن ثبت کنید و غذای خود را با کیفیت بالا و بسته بندی مناسب تحویل بگیرید. باید بدانید که رستوران شهر غذا تنها به صورت بیرون بر سرویس دهی دارد و فاقد فضای داخلی برای نشستن مشتری‌هاست.

یکی از ویژگی های این رستوران تنوع آیتم های سالاد و دسرهای آن است. این رستوران انواع سالاد و دسرهای ایرانی را سرو کرده و می توانید همه این آیتم های جذاب را در کنار غذای اصلی سفارش دهید.

از سالادهای رستوران شهر غذا شیراز می توان به سالاد قفقازی، سالاد سزار، سالاد پاستا، سالاد شیرازی، سالاد انار، سالاد لبنانی، سالاد الویه، سالاد گرم مخصوص و سالاد فصل اشاره کرد. در اینجا لازم به ذکر است که طرز تهیه این سالادهای جذاب را می توانید در دیجی فود بخوانید.

رستوران هفت خوان؛ بهترین مقصد شکم گردی

رستوران هفت خوان جزء مشهورترین و البته محبوب ترین رستوران های شیراز است. افرادی که به این شهر زیبا سفر می کنند، اغلب این رستوران را در لبست رستوران هایی که قصد دارند به آنجا بروند قرار می دهند. رستوران هفت خوان شیراز دارای چندین طبقه است.

جالب است بدانید که هر کدام از این طبقات دارای یک نوع غذای خاص است. برای مثال در یک طبقه با غذاهای سنتی ایرانی، در طبقه دیگر با فست فود و حتی کافی شاپ رو به رو خواهید شد. این رستوران با تنوع بسیار بالا می تواند همه افراد را راضی نگه دارد.

این رستوران می تواند یک انتخاب مناسب برای مهمانی های بزرگ نیز باشد. زیرا که رستوران هفت خوان علاوه بر رستوران، دارای سالن هایی برای برگزاری مراسم های مختلف نیز هست.

خانه پرهامی؛ رستوران زیبا و دنج

رستوران خانه پرهامی یکی دیگر مقاصد شکم گردی در شیراز است. این رستوران دارای بنایی 200 ساله است. رستوران خانه پرهامی در کوچه، پس کوچه های شیراز است و فضای آن حس بسیار خوبی را به علاقه‌مندان منتقل می کند. همان‌طور که اشاره شد یکی از جذابیت های رستوران خانه پرهامی بنای آن است. در حیاط این رستوران یک حوض زیبای فیروزه ای قرار دارد که ماهی گلی های قرمز رنگ در آن دیده می شود.

در این رستوران با وجود سادگی معماری و اشیاء، می توانید در بافت قدیمی و جذاب آن یک روز خوب را سپری کنید. به عنوان یک علاقه‌مند به رستوران ها و غذاهای جدید باید بدانید که به گفته برخی، خانه پرهامی خوشمزه ترین کلم پلوی اصیل شیراز را سرو می کند. شما نیز می توانید با انتخاب این رستوران از محیط بی نظیر و غذای باکیفیت بهره‌مند شوید.

شکم گردی در شیراز

باکویه، لذت یک غذای خوشمزه در دل کوه

باکویه یکی از محبوب ترین رستوران های شیراز است. دلیل این محبوبیت در ابتدا فضای جذاب و هیجان انگیز این رستوران بود. باکویه در دل کوه قرار دارد. این رستوران شامل 4 رستوران در کنار هم است. مجموعه باکویه تلفیقی از هنر و طبیعت و فرهنگ در کنار یکدیگر بوده و می تواند حسی فوق العاده را به مشتریانش ببخشد. این مجموعه در شمال شرق شیراز و در بالای کوه ساخته شده است.

بنابراین دارای منظره ‌ای زیبا از بافت تاریخی شهر و شاه ‌چراغ است. همان‌طور که در ابتدا اشاره شد مجموعه باکویه دارای چهار رستوران است. رستوران غار، قشقایی، آلاچیق کاج و بیرون بر رستوران های این مجموعه هستند.

در ادامه به طور خلاصه به ویژگی های این رستوران ها اشاره می کنیم. زیرا اگر این رستوران را به عنوان مقصد خود انتخاب کنید باید با ویژگی های آنها آَشنا باشید.

رستوران غار در دامنه کوه قرار گرفته است. رستوران قشقایی مجموعه باکویه دارای یکی از سنتی ترین و هیجان انگیزترین منوهای غذایی است. پس از این دو رستوران، رستوران آلاچیق کاج در بالاترین بخش مجموعه و روی کوه قرارگرفته است. سپس میز و صندلی های دیگر این مجموعه در بالای کوه قرار گرفته که منظره بسیار زیبایی دارد. از آن بالا نیز می توانید با یک پل به رستورانی دیگر بروید.

مجموعه رستوران‌های باغ راز؛ رستورانی در دل طبیعت

آخرین رستورانی که قصد معرفی آن را داریم مجموعه رستوران های باغ راز است. باغ رستوران راز در بلوار شاهد شیراز قرار دارد. رستوران های باغ راز متشکل از یک ورودی زیبا و سرسبز، رستوران سربسته، فضای باز (باغ) و یک کافی شاپ بر روی پشت بام است.

یکی از بهترین ویژگی های این رستوران آن است که در آن هم می ‌توانید غذاهای کبابی سفارش دهید، هم عرقی جات و نوشیدنی‌های سنتی و هم غذاهای فست فودی مانند پیتزا. رستوران باغ راز یکی از باکیفیت ترین رستوران های شیراز است که می تواند نظر هر گردشگری را به خود جلب کند. همچنین با داشتن منوی متنوع می تواند یک انتخاب خوب برای مهمانی ها و دورهمی های شما باشد.

باید بدانید که رستوران باغ راز برای رضایت مشتری ها به صورت بیرون بر نیز غذا ارسال می کند. بنابراین اگر امکان مراجعه حضوری به این رستوران زیبا را نداشتید، می توانید به راحتی سفارش خود را ثبت کنید و غذای خود را در منزل در زمان کوتاه تحویل بگیرید.

کلام آخر

در این مطلب با بهترین و پرطرفدارترین رستوران های شیراز و همچنین بهترین مقاصد برای شکم گردی در شیراز آشنا شدید. قطعاً این شهر بزرگ رستوران های دیگری نیز دارد که طرفداران بسیاری داشته و می توانند انتخاب خوبی برای مسافران باشد.



 الی گشت    

                تور کیش