شهربازی ویالند استانبول ، تجربه ای از هیجان و لذت

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

شهربازی ویالند استانبول

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با شهربازی ویالند استانبول آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این شهربازی هیجان انگیز و پر طرفدار در استانبول ترکیه در ادامه با ما همراه باشید.

همانطور که می دانید استانبول شهری است افسانه ای و زیبا و به خاطر زیبایی و جذابیت بیش از اندازه اش نه تنها در میان ایرانیان بلکه در میان تمام مردم جهان از محبوبیت بالایی برخوردار است. این شهر پاسخگوی تمام سلیقه ها و سنین است. اگر به دنبال آرامش باشید می توانید در هزاران کافه زیبا و دنج و در طبیعت بی نظیر و کنار دریا با یک فنجان چای اصیل ترکی خلوت کنید و اگر به دنبال هیجان و خوشگذرانی هستید می توانید سری به شهربازی بی نظیر و معروف ویالند (VIALAND Tema Park) بزنید و تجربه ای فراموش نشدنی از یک شهربازی واقعی را داشته باشید.

اگر قبلا به استانبول سفر کرده باشید، احتمالا نام بزرگترین شهربازی این شهر یعنی ویالند سابق را شنیده اید. این شهربازی در سال 2013 توسط رجب طیب اردوغان افتتاح شد و توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند. این شهربازی را با عنوان دیزنی لند ترکیه می شناسند.

شهربازی ویالند استانبول

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


اما پس از مدتی نام این شهربازی تغییر پیدا کرد. در سال 2016،  Gursoy Group که از سهامداران اصلی این تم پارک بود، سهم خود را از 50 درصد به 100 درصد افزایش داد و نام این تم پارک را از ویالند به اسفانبول تغییر داد.

شهربازی اسفانبول در سال 2015 از میان 800 پارک موضوعی اروپا، مقام پنجم را به خودش اختصاص داد و مساحت آن برابر با ۲۰۰ هزار مترمربع بوده است.

اسفانبول در واقع مجموعه ای بزرگ است که شهربازی، یکی از بخش های آن بوده و قسمت های دیگری چون مرکز خرید، مرکز نمایش و اجراهای هنری و همچنین رستوران ها و کافه های متنوعی نیز در آن به چشم می خورد. در کنار این ها خوب است بدانید شهربازی اسفانبول به یک فودکورت نیز مجهز است که به شما امکان گردشی خوشمزه در میان شهربازی را می دهد.

شهربازی ویالند استانبول
شهربازی ویالند استانبول

بخش های مختلف شهربازی اسفانبول 

در شهربازی اسفانبول، 29 بازی و تفریح مختلف به چشم می خورد که در ادامه با برخی از آنها آشنا می شویم.

ترن نفس گیر | Nefekesen

هنگامی که تازه وارد شهربازی ویالند استانبول می شوید، یکی از هیجان انگیز ترین وسایل بازی این پارک را که ترن هوایی نفس گیر است را خواهید دید. با این ترن، در کسری از ثانیه اوج هیجان را تجربه می کنید و تنها در ۳ ثانیه، به سرعت ۱۱۰ کیلومتر در ساعت خواهید رسید! باید بدانید که برای استفاده از این بازی حداقل قدتتان باید ۱۴۰ سانتی متر باشد و از لحاظ جسمانی توانایی تحمل هیجان بالا را داشته باشید.

سرسره وایکینگ | Viking

چهارمین بازی محبوب در دنیا سرسره ی وایکینگ است که در آن می توانید هیجان بالایی را تجربه کنید. سرسره وایکینگ شما را در سقوطی غیر قابل پیش بینی و ۱۵ متری سهیم می کند و اگر دوست دار هیجان و سرعتید، محال است بتوانید از خیرش بگذرید.

برج عدالت | Adalet Kulesi

یکی دیگر از گزینه های هیجان انگیزی که در شهربازی ویالند استانبول وجود دارد برج عدالت است. برای تجربه ی لذت این جاذبه بر روی صندلی بنشینید، کمربند خود را محکم کنید و با پروازی کم ارتفاع اما سریع، به بالای برج برسید. برج عدالت در مجموع ۵۰ متر ارتفاع دارد و برای آن که بتوانید هیجان آن را لمس کنید، باید قدتان بیش از ۱۳۰ سانتی متر باشد.

ترن ماجراجو | Maceraperest

یکی دیگر از گزینه های هیجان انگیزی که در شهربازی ویالند استانبول وجود دارد ترن ماجراجویی است. ترن ماجراجو، با ارتفاعی ۳۰ متری و سرعتی بالغ بر ۸۰ کیلومتر در ساعت، تجربه جدیدی در این شهربازی خواهد بود که به شما پیشنهاد می شود.

شهربازی ویالند استانبول
شهربازی ویالند استانبول

رودخانه وحشی | Çilgin Nehir

رودخانه وحشی از دیگر بازی های هیجان انگیزی است که در شهربازی ویالند استانبول وجود دارد و می توانید سوار بر موج های خروشان آن شوید و تفریح بی نظیری را با استفاده از آن تجربه کنید.

ظرفیت قایق های گرد این رودخانه تا ۹ نفر هم می رسد و بنابراین می توانید با کل دوستان و خانواده خود، در این ماجراجویی شرکت کنید. مسافت رودخانه وحشی تا ۷۰۰ متر می رسد و در میان مسیر، از آبشاری جالب نیز عبور می کند.

روزی روزگاری استانبول | Bir Zamanlar İstanbul

کافیست وارد این خیابان شوید تا استانبول قدیم را از نزدیک ببینید. خیابان ها، مغازه ها، خانه ها، فواره ها و آبنماها، همگی به شکل بافت سنتی استانبول ساخته شده اند و این امکان را برای شما فراهم می کنند تا گشتی در دل تاریخ بزنید.

گشتن در این خیابان بسیار لذت بخش خواهد بود و شما را به دل تاریخ می برد و با بافت سنتی، فرهنگ، معماری و چهره شهر استانبول در قدیم آشنا می کند.

شهربازی ویالند استانبول
شهربازی ویالند استانبول

از دیگر بازی های این شهربازی می توان این موارد را به اختصار نام برد؛

چرخش 360، جهانگرد کوچک، پرندگان دیوانه و سفر جذاب، قطار معدنچی کوچک، رویای فاتح، چرخ و فلک، آتش نشان قهرمان، قصر تاب ها، اتاق جادو، جت اسکی، کودکان چرخان، سافاری تونل، ماشین کوبنده، قطار سریع السیر، اسرار استانبول، ترامبولین کانگورو، برج کوچک، رانندگان شجاع، مزرعه فوق العاده، بازی نهایی، سینمای 4 بعدی عصر یخبندان، اجرای نمایش زنده و کینگ کونگ.

دسترسی به پارک ویالند

به منظور دسترسی به شهربازی ویالند در استانبول می بایست خودتان را به منطقه ایوب برسانید که برای این کار راه های متفاوتی نظیر اتوبوس، مترو، تاکسی یا تورهایی که برای گشت و گذار در ویالند به طور اختصاصی برگزار می شود را نیز می توانید استفاده کنید.

یکی از بهترین امکاناتی که در اسفانبول می بینید، سرویس های رایگان این شهربازی هستند. از آن جا که اسفانبول با مرکز شهر و مناطقی مانند تکسیم و فاتح فاصله بسیاری دارد، مسئولان این مجموعه ترتیبی داده اند تا بتوانید برای رفت و برگشت به اسفانبول از سرویس های آن استفاده کنید. البته باید توجه داشته باشید که این سرویس ها تنها مختص کسانی است که بلیت شهربازی اسفانبول را از فروشگاه های میهار تور (Mihar Tur) تهیه کرده اند. این سرویس ها از نقاط مختلف شهر استانبول حرکت کرده و شما را به اسفانبول می رسانند و البته در مسیر برگشت نیز شما را تنها نمی گذارند.

  • آدرس شهربازی اسفانبول: ترکیه، استانبول، ناحیه اروپایی ایوب، محله یشیلپینار، خیابان شهید متین کایا، شهربازی اسفانبول (ویالند سابق)
  • ساعت بازدید: دوشنبه تا جمعه از ساعت 11:00 تا 19:00 – شنبه و یکشنبه از ساعت 11:00 تا 20:00
  • هزینه بازدید: بزرگسالان 259 لیر ترکیه – کودکان و کهنسالان 249 لیر ترکیه – ورودی خردسالان 0 تا 3 سال رایگان است. (در صورتی که بلیت های شهربازی اسفانبول را به صورت اینترنتی تهیه کنید، ضمن صرفه جویی در وقت می توانید از تخفیفی چند درصدی نیز بهره مند شوید).
  • وبسایت مجموعه: vialand.com
  • شماره تماس: +90 850 210 8563



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨