ساحل شیشه ای کالیفرنیا
ساحل شیشه ای کالیفرنیا

ساحلی با سنگ های شیشه ای | کالیفرنیا

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

ساحل شیشه ای کالیفرنیا

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ توریست شما را با ساحل شیشه ای کالیفرنیا آشنا خواهیم کرد . با ما همراه باشید.

ساحل شیشه ای در پارک ایالتی مک کریچر (MacKerricher) نزدیک به فورت براگ (Fort Bragg) کالیفرنیا قرار دارد که به جای شن در آن شیشه های رنگی یافت می شود. ترکیب شیشه های رنگی در کنار ساحل صخره ای چشم انداز شگفت انگیزی به این منطقه داده است.

ساحل شیشه ای کالیفرنیا
ساحل شیشه ای کالیفرنیا

این قطعات سنگ ریزه مانند شیشه ای، به وسیله آب و ماسه از مواد زاید درست شده اند. این منطقه در گذشته به علت ریختن مواد آلاینده به درون آب، آلوده بود و این ساحل اثری هنری از طبیعت و واکنش طبیعت نسبت به اکولوژی است. شهرت این ساحل زیبا شیشه های دریایی آن است که به زیبایی در ساحل می درخشند و منظره ای نادر و فوق العاده جذاب را ایجاد کرده اند.

این محل تا دهه 1960 میلادی محلی برای تخلیه زباله به شمار می رفته است اما در دهه 1990 و 2000 میلادی مورد پاکسازی بزرگی قرار گرفت. اما شیشه های باقی مانده از بطری ها و دیگر زباله ها همچنان در این ساحل باقی مانده اند و به صورت سنگریزه های زیبای شیشه ای دیده می شوند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


ساحل شیشه ای کالیفرنیا

با گذشت زمان هر روز توریست های بیشتری به این منطقه می آیند و ساحل شیشه ای شهرت زیادی یافته است. حتی برخی افراد این شیشه ها را به عنوان سوغاتی با خود می برند. جای بسی شگفتی است که دخالت دست انسان در طبیعت چنین طبیعت زیبایی را خلق کرده باشد. ساحل شیشه ای یکی از مشهورترین مناطق گردشگری روستای مندوسینو و یکی از غنی ترین منابع شیشه در جهان است.

ساحل شیشه ای کالیفرنیا

سال ها گذشت و فرسایش همیشگی امواج به این ساحل ظاهری رویایی داد و جادوی طبیعت اشتباه انسان ها را جبران کرد. طبیعت راهی پیدا کرد تا از این زباله ها، جاذبه ای تماشایی درست کند و همه ی آن زباله های دردسرساز را تبدیل به ساحل رنگارنگ شیشه ای کرد. سال ها فرسایش، تکه های شیشه و چینی را صیقل داد و کاملا صاف کرد و اینجا را مثل ساحل شیشه ای کالیفرنیا یکی از زیباترین دیدنی ها کرد.

ساحل شیشه ای کالیفرنیا



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)