ساحل جمیرا دبی
ساحل جمیرا دبی

ساحل جمیرا دبی ، ساحلی پرطرفدار در دبی |Jumeirah Beach

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

ساحل جمیرا دبی

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با ساحل جمیرا دبی ، یکی از پرطرفدارترین سواحل دبی آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

ساحل جمیرا دبی یکی از معروف ترین سواحل شهر دبی است که در کشور امارات متحده عربی واقع شده است و به عنوان برترین ساحل پیاده روی در دبی شناخته می شود.

ساحل جمیرا مکانی مناسب برای پیاده روی محسوب می‌شود و ورود عموم به آن آزاد است. این محدوده از معدود سواحل مسکونی دبی محسوب می‌شود که به سه بخش جمیرا یک، جمیرا دو، جمیرا سه آن را تقسیم کرده‌اند. در واقع ساحل جمیرا علاوه بر زیبایی و پاکیزگی به دلیل وجود دو هتل بزرگ برج العرب و جمیرا بیچ، به شهرت بیشتری دست یافت.ساحل جمیرا دبی

ساحل جمیرا دارای شب هایی زیبا و آرام می باشد، به همین دلیل اغلب گردشگردان، این ساحل را برای تفریح و همچنین استراحت انتخاب می کنند. در نزدیکی این ساحل، تعداد زیادی رستوران و کافه وجود دارد که لذت غذا خوردن در فضایی دلنشین را برای بازدیدکنندگان فراهم می کنند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


ساحل جمیرا برای گردشگرانی که به این منطقه سفر می کنند و قصد تفریح و انجام ورزش های آبی را دارند مکان بسیار مناسبی است، از همین رو ساحل جمیرا هرساله در فصل تابستان میزبان ازدحام زیادی از توریست ها می باشد. جمیرا بیچ در میان محبوب‌ترین سواحل دبی هم قرار دارد، چون به خاطر رعایت استانداردهای بین‌المللی تاییدیه پرچم آبی ساحل (Blue Flag beach) دریافت کرده است.ساحل جمیرا دبی

گردشگران می توانند با ورود به ساحل جمیرا از امکانات رفاهی و تفریحی بسیار عالی و بی نظیری برخوردار شوند که البته از جمله این امکانات رفاهی می توان به صندلی ها و تخت های مخصوص ساحلی ، زمین بازی مخصوص کودکان ، دوش و حمام های مجزا ، سرویس بهداشتی ، غریق نجات ، مسجد جمیرا دبی ، رستوران های پرطرفدار دبی در اطراف ساحل ، مکان های مخصوص باربیکیو ، کافه های عالی با نوشیدنی های بی نظیر ، محل های ویژه پیک نیک و خیلی از موارد دیگر اشاره نمود .

همچنین شاید جالب باشد که بدانید افراد پیرو ادیان دیگر نیز می توانند به مسجد جمیرا دبی وارد شوند و از تماشای زیبایی ها و معماری فوق العاده این مسجد نهایت لذت را ببرند و این زمانی ارزشمند جلوه می کند که بدانید سایر مسجدهای موجود در کشور امارات متحده عربی از این امر مستثنی هستند و اجازه ورود پیروان ادیان دیگر به خود را نمی دهند .ساحل جمیرا دبی

زمان بازدید از ساحل و هزینه ورود به ساحل

بهترین زمان برای بازدید از این ساحل و شنا در آب های نیلگون خلیج فارس از ماه مهر تا تیرماه خواهد بود که آب و هوای دبی زیاد گرم نشده است و البته فراموش نکنید بهترین زمان بازدید از این ساحل زمان طلوع و غروب آفتاب است.

هزینه ورود هر نفر به این ساحل 5 درهم امارات است.

چگونه به ساحل جمیرا دبی برویم؟

ساحل جمیرا دبی در فاصله کمی از ایستگاه مترو بیزنس بِی (Business Bay) واقع شده است و با استفاده از راهنمای کامل مترو دبی می توانید از هر نقطه ای در دبی به ساحل جمیرا دبی بیایید و از تفریحات در نظر گرفته شده در آن لذت کافی را ببرید.

آدرس : Jumeirah Beach Road, Umm Suqeim, Dubai, United Arab Emirates دبی, امارات متحده عربی



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)