ساحل ام سقیم
ساحل ام سقیم

ساحل ام سقیم (سان ست) دبی | sunset

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

ساحل ام سقیم

در این مطلب از مجله تاپ توریست شما را با ساحل ام سقیم یا سان ست بیچ در دبی آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

یکی دیگر از سواحل دبی که با نام ساحل ام سقیم هم شناخته می شود، ساحل سان ست (sunset) می باشد. اگر بخواهید در یکی از سواحل دبی زیر آفتاب و در کنار آب و روی شن ها استراحت کنید و از یک فضای آرام لذت ببرید، ساحل سان ست می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. علاوه بر این تصور کنید که صبح ها می توانید برای قدم زدن و پیاده روی یا دویدن به این ساحل بروید و از گرمای آفتابی که روی نام این ساحل دبی تاثیر گذاشته،لذت ببرید.

این ساحل دقیقا در نقطه مقابل پارک ام سقیم از مشهورترین پارک های دبی واقع شده است . تنها چند کیلومتر آن طرف تر از ساحل هم،برج العرب قرار گرفته است و مسافران می توانند در حین گشت و گذار در این منطقه، از چشم انداز تماشایی برج لذت ببرند.

ساحل ام سقیم

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


امکانات ساحل

ساحل ام سقیم یک ساحل عمومی است که به راحتی میتوانید 24 ساعت شبانه روز، هفت روز در هفته از آن بازدید کنید. در ساحل، تعداد زیادی کابین و دوش و امکانات ماساژ قرار دارد.

علاوه بر طراحی زیبای ساحل ، امکانات مختلفی هم برای گردشگران در نظر گرفته شده است که از میان آنها می توان به حمام، رختکن، اتاق شستشو و اینترنت رایگان وای فای در سرتاسر ساحل اشاره کرد. همچنین این ساحل 15 کیلومتری دارای یک مسیر پیاده روی 6 کیلومتری به موازات خود می باشد.

ساحل ام سقیم

 از دیگر امکانات جانبی ساحل می توان به اتاق های استراحت، کتابخانه، نیمکت هایی برای نشستن و همچنین پارک آن اشاره کرد. (البته توجه بفرمایید که پارکینگ ساحل ، رایگان نبوده و در ازای دریافت مبلغی مشخص قادر به پارک خودرو خود در آن خواهید بود.)

همچنین اینجا محل سوار شدن بر لاکچری ترین کشتی های تفریحی دبی می باشد که در صورت تمایل می توانید کمی کشتی سواری هم انجام دهید.

ساحل ام سقیم

دسترسی

برای رفتن به ساحل ام سقیم دبی اگر نخواهید از تاکسی یا خودرو شخصی استفاده کنید، می توانید از اتوبوس هایی استفاده کنید که شما را به این ساحل دبی خواهند رساند. برای مثال می توانید از مرکز خرید ابن بطوطه یا ایستگاه المقر الرئيسي لشركة دو سوار اتوبوس شوید و به ساحل برسید.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)