خرید از بانه

خرید از بانه ؛ بهترین فروشگاه کدامست؟

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

فروشگاه بانه سیتی با بیش از ده‌ سال سابقه در زمینه‌ فروش لوازم خانگی اورجینال شامل تلویزیون، لوازم آشپزخانه، سینمای خانگی . … از برندهای معتبری از جمله ال جی، سونی، سامسونگ، بوش، دوو و … در شهر بانه مشغول به فعالیت است. این فروشگاه با هدف جلب رضایت مشتری و جذب مشتریان وفادار، خدمات فروش از صفر تا صد را به صورت حضوری و غیر حضوری ارائه می‌کند؛ مشتریان می‌توانند از بررسی و انتخاب کالا تا خرید و تست را با همراهی کارشناسان و مشاوران خبره‌ی این فروشگاه طی کنند.

خرید از بانه

برای مشاوره و خرید از بانه سیتی می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

کارشناسان فروش (24 ساعته)

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


  • کارشناس فروش 1: 09187844373
  • کارشناس فروش 2: 09187844383

خرید از بانه چگونه صورت می‌گیرد؟

جهت خرید از این فروشگاه، علاوه بر امکان مراجعه‌ی حضوری، شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت Banecity.com انواع محصولات را مشاهده، بررسی و با یکدیگر مقایسه کنید و در صورت نیاز جهت دریافت مشاوره‌ی رایگان با فروشگاه شهر بانه، تماس بگیرید. پس از انتخاب محصول با تکمیل فرم ثبت سفارش و پرداخت تنها هزینه‌ی حمل و نقل، سفارش شما به واحد پردازش ارسال شده و روند ارسال کالا آغاز می‌گردد. در نهایت، پس از آنکه کالای خود را دریافت و تست کردید، مبلغ کالا را پرداخت خواهید نمود.

برای مشاهده محصولات بانه سیتی اینجا کلیک کنید.

چرا باید به فروشگاه بانه سیتی اعتماد کنم؟

فروشگاه بانه سیتی به عنوان یک کسب و کار معتبر در مرکز توسعه تجارت الکتریکی وزارت صنعت، معدن و تجارت شناسایی شده و دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و شما می‌توانید این نماد را در وبسایت این فروشگاه مشاهده و اعتبارسنجی کنید. در نهایت نیز از آنجا که شما می‌توانید پس از تست محصول هزینه‌ی آن را پرداخت کنید، این فرصت را خواهید داشت که با خیال آسوده محصول خود و اصالت آن را بررسی نمایید.

فروشگاه بانه سیتی چه محصولاتی ارائه می‌دهد؟

فروشگاه شهر بانه، علاوه بر فروش محصولات ایرانی جهت حمایت از تولید ملی، انواع لوازم خانگی اعم از سینما خانگی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال و فریزر و کولر گازی اصل خارجی را عرضه می‌دارد. در این فروشگاه می‌توانید به محصولات بزرگترین برندها از جمله ال جی، سامسونگ، سونی، آ ا گ، دوو، بوش و … دسترسی داشته باشید.

خرید از بانه

  • ارائه جدید‌ترین مدل‌های تلویزیون
  • ارائه یخچال و فریزرهای با کیفیت
  • فروش انواع ماشین لباسشویی در بانه
  • خرید انواع ماشین ظرفشویی به قیمت بانه
  • ارائه سینمای خانگی در فروشگاه بانه سیتی
  • انواع کولر گازی در بانه

سخن پایانی

آنچه خواندید معرفی اجمالی فروشگاه بانه سیتی واقع در شهر بانه بود که تنها بخشی از خدمات این فروشگاه باسابقه و معتبر را به شما نشان می‌دهد. توصیه‌ی ما این است که با مراجعه به وبسایت این کسب و کار نظرات کاربران آن را نیز مطالعه کنید تا با آسودگی خاطر بیشتری به بانه سیتی اعتماد کنید. اگر شما هم تجربه‌ای در خصوص خرید یا دریافت مشاوره از بانه سیتی دارید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.



 الی گشت    

                تور کیش