راهنمای ثبت شرکت در دبی
راهنمای ثبت شرکت در دبی

راهنمای ثبت شرکت در دبی

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

راهنمای ثبت شرکت در دبی

دبی یکی از مهم‌ترین شهرهای کشور امارات و از مدرن‌ترین شهرهای خاورمیانه محسوب می‌شود. کشور امارات در جنوب خلیج فارس قرار گرفته و با کشورهایی مثل عربستان، عمان و قطر مرزهای مشترک دارد. شهر دبی در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و به مرکزی تجاری و البته تفریحی تبدیل شده است.

به دلیل امکانات رفاهی و شرایط اقتصادی مناسبی که کشور امارات و به خصوص شهر دبی دارد، بسیاری از سرمایه‌گذاران، از جمله سرمایه‌گذاران ایرانی، دبی را برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند. دبی در طی سالیان گذشته تنوع اقتصادی زیادی را اعمال کرده و در بخش‌های مختلفی متمرکز شده است تا خود را به قطب اقتصادی در منطقه تبدیل کند.

راهنمای ثبت شرکت در دبی
راهنمای ثبت شرکت در دبی

برخی از افراد معتقدند که دبی در آینده‌ای نه چندان دور به موفقیت‌های بیشتری می‌رسد و به همین خاطر سرمایه‌گذاری در این شهر را مناسب می‌دانند. دبی برای جلب توجه مشاغل بین‌المللی و جذب سرمایه‌گذاران از کشورهای مختلف، شرایط سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی کسب‌وکار و ثبت شرکت ویژه‌ای تدارک دیده است که مطمئنا نظر بسیاری از افراد را جلب خواهد کرد.

اگر شما هم قصد سرمایه‌گذاری یا ثبت شرکت در دبی را دارید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید تا با شرایط و ضوابط و همچنین مزایای ثبت شرکت در کشور امارات بیشتر آشنا شوید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


راه‌اندازی شرکت در دبی

در بسیاری از کشورهای دنیا، راه‌اندازی شرکت توسط اتباع خارجی دردسرهای زیادی دارد. سخت بودن قوانین ممکن است باعث شود که افراد خارجی قید سرمایه‌گذاری در آن کشور را بزنند. کشور امارات و به خصوص شهر دبی با اطلاع از این موضوع، قوانین مناسبی ایجاد کرده تا افراد خارجی هم بتوانند به راحتی در این شهر، شرکت ثبت کنند و کسب‌وکار خود را داشته باشند.

ثبت شرکت در دبی در اولین گام نیاز به اسناد و مدارکی مثل لایسنس شرکت، ویزای توریستی، اساسنامه شرکت، مدارک شخصی و.. دارد. سپس باید میزان سرمایه‌ای که شرکت دارد و اعضای سهام‌دار آن تعیین شوند. در گام بعدی باید آدرس شرکت را مشخص کنید و منتظر تاییدیه‌های قانونی بمانید.

اگر شرکتی که می‌خواهید ثبت کنید، شرکت دریایی باشد، کمی قوانین متفاوت خواهد بود. برای شرکت‌های دریایی باید بیش از نصف (51 درصد) سهام شرکت متعلق به یک شریک محلی باشد.

مزایای ثبت شرکت در دبی

شهر دبی سعی کرده زیرساخت‌های مطلوبی را برای ایجاد کسب‌وکارهای جدید فراهم کند و سرمایه‌گذاری‌های مختلفی در این رابطه انجام داده است. در ادامه به برخی از مزایای ثبت شرکت در امارات اشاره خواهیم کرد:

ثبت شرکت در دبی به دلیل بازار آزاد جهانی و دسترسی کاملی که به تجارت‌های سایر کشورها دارند، فرصت‌های خوبی را برای صاحبان این شرکت‌ها ایجاد می‌کند. همین کافیست که شرکت‌های حاضر در این شهر، فضای مناسبی برای رشد داشته باشند. کشور امارات از لحاظ زیرساخت هم جزو کشورهای پیشرفته محسوب می‌شود و شرایط خوبی را برای کسب‌وکارها مهیا کرده است.

راهنمای ثبت شرکت در دبی

یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی که دبی برای شرکت‌های ثبت شده در نظرگرفته است، عدم پرداخت مالیات است. شرکت‌ها و کسب‌وکارهای حاضر در این شهر، از مالیات بر درآمد، مالیات بر ارزش افزوده، مالیات بر صادرات و واردات و مالیات بر سود سرمایه معاف هستند و این اتفاق باعث می‌شود که کسب‌وکارها رونق بیشتری پیدا کنند و سرمایه‌گذاران با خیال راحت‌تری سرمایۀ خود را به این شهر وارد کنند.

به دلیل حضور اتباع خارجی که از کشورهای مختلف وارد امارات شدند، می‌توانید نیروی کار چندزبانه در اختیار داشته باشید. مزیت نیروی کاری که به چندین زبان مسلط باشد، می‌تواند در ارتباطات بین‌المللی بیشتر خودش را نشان دهد.

بسیاری از کارشناسان و متخصصان علم اقتصاد، برای سال‌های آینده، رشد اقتصادی چشمگیری را برای شهر دبی تخمین زدند که می‌تواند سرمایۀ سرمایه‌گذاران را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

مهاجرت با ثبت شرکت

به غیر از افرادی که به قصد سرمایه‌گذاری در دبی ثبت شرکت می‌کنند، برخی هم به قصد مهاجرت و اخذ اقامت دبی از این طریق اقدام می‌کنند. مهاجرت به کشورهای اروپایی سخت‌گیری‌های خاص خود را دارد؛ به همین خاطر برخی از افراد برای اخذ اقامت در کشورهای حاشیۀ خلیج فارس مثل امارات که امکانات رفاهی مناسبی دارد، اقدام می‌کنند.

راهنمای ثبت شرکت در دبی

افرادی که در شهر دبی، شرکت ثبت می‌کنند، با توجه به ملیتی که دارند می‌توانند اقامت موقت دریافت کنند. کشور امارات به افرادی که ملیت کشورهای توسعه‌یافته مثل سوییس، آمریکا و غیره دارند، 6 سال و به اشخاص ایرانی 3 سال اقامت می‌دهد. بعد از اتمام این دوران، باید برای تمدید آن اقدام کنید. تمدید اقامت صاحبان شرکت در صورتی انجام می‌شود که در طول این مدت جرمی مرتکب نشده باشند، حداقل 5 نفر با ملیت و تابعیت امارات را در کارکنان خود داشته باشند و تمامی ضوابط را به درستی انجام داده باشند.

معمولا در طی فرایندهای مربوط به ثبت شرکت و اخذ اقامت از این طریق، سوالات و ابهامات زیادی ممکن است برای شما وجود داشته باشد. با دریافت مشاوره رایگان ثبت شرکت در دبی از سایت مروارید، می‌توانید پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت و ابهاماتی که در ذهن خود دارید را برطرف کنید. مشاوران و متخصصانی که به مشاوره می‌دهند، در این راه به شما کمک می‌کنند تا شرکت خود را ثبت کنید و برای اخذ اقامت هم با مشکلی مواجه نشوید.

با سخت‌گیری‌های اخیری که کشور امارات برای ثبت شرکت و دریافت اقامت اعمال کرده است، حضور یک متخصص می‌تواند باعث افزایش احتمال موفقیت شما شود.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)