تور مجازی رباط
تور مجازی رباط

تور مجازی رباط به صورت 360 درجه ، مراکش | Rabat

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

تور مجازی رباط

در این مقاله از معرفی تورهای مجازی در وب سایت مجله گردشگری و سفر تاپ توریست شما را با تور مجازی رباط آشنا خواهیم کرد. پس اگر تا به حال موفق نشدید به کشور مراکش سفر کنید در این سفر مجازی به این شهر با ما همراه باشید.

رَباط (Rabat‎) نام شهر و پایتخت کشور مراکش است دومین شهر بزرگ مراکش که در کنار سواحل اقیانوس اطلس واقع شده ‌است. رباط شهر زیبایی است که دارای ساحل های زیبایی می باشد، زمانی که از کازابلانکا به رباط می روید سکوت و آرامش این شهر شما را غافل گیر میکند و می توانید یک استراحت کامل در این شهر دور از هیاهو و شلوغی را تجربه کنید و در تاریخ، هنر و فرهنگ مردمش غرق شوید و با حال و هوای بومیان بیشتر آشنا شوید.رباط مراکش پایتخت سیاسی این کشور است. این شهر اگرچه از نظر اقتصادی و اجتماعی به اهمیت کازابلانکا و شهر مراکش نیست اما به دلیل وجود کاخ سلطنتی و البته دیدنی های زیاد دارای اهمیت ویژه است.

تور مجازی رباط
تور مجازی رباط

رباط در سمت راست اقیانوس اطلس واقع شده و رودخانه «ابو رِقراق» (Bou Regreg) که به سمت غرب می‌رود آن را از شهر همسایه یعنی «سَلا» (Salé) جدا می‌کند.  علاقمندان به تاریخ حتماً از گشت و گذار در محوطه حفاری و کاوش‌های باستانی «چله» (Chellah) و ماجراجویی در قلعه «اودیاس» (Oudaias Kasbah) لذت خواهند برد. کاخ سلطنتی، مقبره محمد پنجم، مهم‌ترین موزه‌های کشور و جاذبه‌های تاریخی متعددی را می‌توانید در اینجا ببینید.

               

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


شهر رباط به‌‌خاطر بافت قدیمی و دست نخورده و خیابان های مارپیچ و رنگارنگ محبوب گردشگران از سراسر دنیا است. در سفر به مراکش دیدار از کوچه های این شهر جزو برنامه های گردشگری تورهای مسافرتی محسوب می‌شود.

امیدواریم که از تور مجازی رباط لذت برده باشید لطفا در بخش نظرات، نظرات خود را درباره کشور مراکش با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)