بیمه مسافرتی سامان

شناخت بهترین بیمه مسافرتی سامان، ایران و … + خرید

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بیمه مسافرتی سامان

 همه کسانی که تجربه سفر به کشورهای خارجی را داشته اند، از خطرات احتمالی که ممکن است در طول سفر برای فرد اتفاق بیفتد اطلاع دارند. خطرات مالی مثل سرقت یا گم شدن بار، خطرات جانی مثل بروز حادثه یا بیماری و حتی مشکلات حقوقی مثل گم شدن مدارک، ممکن است همه مسافران را تهدید کند. به خصوص در شرایطی که با زبان و قوانین کشور مقصد آشنایی کامل نداشته باشند. در این متن بهترین بیمه مسافرتی داخلی و خارجی را به صورت کامل بررسی کرده ایم.

بیمه مسافرتی سامان

پوشش‌های بیمه مسافرتی چیست؟

اگر شما قبل از شروع سفر خود بیمه مسافرتی را تهیه کنید، در طول سفر از مزایای مختلف این بیمه برخوردار می‌شوید. مهم‌ترین مزایا یا پوشش‌های بیمه مسافرتی شامل موارد زیر است:

  • هزینه‌های پزشکی شامل هزینه معاینه، درمان، جراحی و بستری شدن در بیمارستان و مراکز درمانی
  • هزینه‌های ضروری دندانپزشکی مثل درمان عفونت شدید، دندان درد، کشیدن دندان و…
  • هزینه ارسال داروهای ضروری و مورد نیاز بیمه‌گذار
  • هزینه‌های رفت و آمد و اقامت یکی از همراهان بیمه شده، در صورت ابتلا به بیماری یا وقوع حادثه‌ای که بیش از 10 روز نیاز به بستری شدن در بیمارستان داشته باشد
  • هزینه مسائل حقوقی و حمایت‌های حقوقی مثل مشاوره و پیگیری پرونده
  • هزینه‌ سرقت یا مفقودی بار و مدارک مسافر
  • هزینه تاخیر پرواز

همچنین در بیمه مسافرتی، ورزش‌ها و تفریحات خطرناک جزو استثنائات است و حوادث ناشی از آن پوشش داده نمی‌شود.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بیمه مسافرتی سامان

بیمه مسافرتی داخلی

همانطور که در متن بالا اشاره کردیم، بیمه مسافرتی مخصوص سفرهای خارجی است. یعنی در حال حاضر بیمه‌ای با عنوان بیمه مسافرتی داخلی صادر نمی‌شود.

البته ممکن است که برخی از آژانس‌های مسافرتی یا تورهای گردشگری ادعای ارائه بیمه مسافرتی داشته باشند. این آژانس‌ها معمولا برای مسافران خود بیمه حوادث یا بیمه مسئولیت تهیه می‌کنند اما به اشتباه این بیمه را به اسم بیمه مسافرتی داخلی معرفی می‌کنند.

در بیمه حوادث، خسارت‌های جانی از جمله فوت، نقص عضو، از کارافتادگی و هزینه‌های درمانی پرداخت می‌شود. در بیمه مسئولیت هم اگر حادثه رخ داده به علت اشتباه یا کوتاهی مسئول تور باشد، خسارت‌های جانی به بیمه شده‌ها پرداخت می‌شود.

شرایط بیمه مسافرتی خارجی

بیمه مسافرتی برای سفر به همه کشورهای خارجی صادر می‌شود. این بیمه را شما می‌توانید هر مدت زمانی قبل از شروع سفر خود تهیه کنید، اما اعتبار بیمه‌نامه به محض خروج از کشور شروع می‌شود.

مدت اعتبار بیمه مسافرتی از یک روز تا یک سال است. اما یک شرط قانونی مهم در بیمه مسافرتی وجود دارد و آن هم این است که فقط سفرهای کمتر از 92 روز تحت پوشش بیمه مسافرتی قرار می‌گیرند. یعنی حتی در بیمه‌های مسافرتی شش ماهه یا یک ساله، بیمه شده باید هر 92 روز به کشور بازگردد. در واقع هر 92 روز باید مهر ورود به کشور در گذرنامه بیمه شده ثبت شود تا بتواند از بیمه مسافرتی خود استفاده کند. به این معنی که بعد از روز نود و سوم، فرد دیگر تحت پوشش بیمه نیست. البته این قانون در مورد بیمه‌های مسافرتی دانشجویی وجود ندارد و دانشجویان می‌توانند این بیمه را به صورت شش ماهه یا یک ساله و بدون نیاز به بازگشت، تهیه کنند.

یک موضوع مهم دیگر در بیمه مسافرتی، شرکت کمک رسان است. منظور از شرکت‌های کمک رسان شرکت‌های خارجی هستند که بیمه‌های داخلی از طریق این شرکت‌ها خدمات بیمه مسافرتی را به بیمه‌گذاران ارائه می‌کنند. شرکت‌های کمک رسان معمولا اپراتور فارسی زبان دارند و شماره آنها روی بیمه‌نامه مسافرتی نوشته شده و افراد می‌توانند در زمان بروز خسارت با این شماره تماس بگیرند.

بیمه مسافرتی ایران

بیمه ایران قدیمی‌ترین شرکت بیمه و تنها بیمه دولتی در ایران است که باتوجه به همین موضوع اعتبار و شهرت خاصی بین مردم دارد. البته بیشتر بیمه‌های شرکت بیمه ایران، از جمله بیمه مسافرتی، نسبت به سایر شرکت‌های بیمه قیمت بالاتری دارد.

در بیمه مسافرتی ایران همه پوشش‌های اصلی ذکر شده به همراه چند پوشش ویژه مثل پوشش بازگرداندن کودک بی سرپرست و پوشش عملیات جست و جو و نجات در صورت وقوع حادثه ارائه می‌شود.

شرکت کمک رسان بیمه مسافرتی ایران شرکت Swiss Assist است و پرداخت خسارت در این شرکت، هم به طور مستقیم در محل حادثه و هم به بعد از بازگشت به کشور انجام خواهد شد.

بیمه مسافرتی ملت

بیمه ملت یکی از بیمه‌های پرفروش در زمینه بیمه مسافرتی است که نسبت به سایر شرکت‌ها قیمت مناسب تری دارد. در این بیمه تمامی پوشش‌های اصلی و ضروری، در قالب بیمه‌نامه مسافرتی انفرادی یا گروهی ارائه می‌شود. حداکثر سقف پوشش بیمه مسافرتی ملت هم 60 هزار یورو است.

در حال حاضر شرکت‌های Reise schutz  و  Remedشرکت کمک رسان بیمه مسافرتی ملت هستند.

بیمه مسافرتی سامان

بیمه سامان شرکت بیمه‌ای نسبتا جوان است که بیمه‌ نامه‌های خود را با شرایط و خدمات مناسبی ارائه می‌کند. در بیمه مسافرتی ملت هم علاوه بر پوشش‌ های اصلی، پوشش‌های ویژه‌ای از جمله جبران هزینه‌های کنسلی سفر، جبران هزینه‌های سرقت موبایل، تبلت و لپتاپ در طول مدت سفر و همچنین بیمه سرقت و حوادث منزل در طول مدت سفر وجود دارد.

در حال حاضر شرکت کمک رسان بیمه مسافرتی سامان، شرکت‌های Mideast  و  Euro Cross هستند.

بیمه مسافرتی ارزان

بیمه مسافرتی نسبت به سایر بیمه‌ها، بیمه‌ای ارزان محسوب می‌شود و در برابر هزینه‌های بالای سفرهای خارجی، خرید آن بسیار منطقی و به صرفه است. البته قیمت بیمه مسافرتی در شرکت‌های مختلف بیمه و برای سفرهای مختلف یکسان نیست. چون قیمت این بیمه بر اساس سن مسافر، مدت سفر و مقصد سفر تعیین می‌شود.

همچنین عوامل دیگری مثل شرکت کمک رسان، نحوه‌ی پرداخت خسارت و تخفیفات شرکت‌ها روی هزینه بیمه مسافرتی تأثیرگذار است.

در میان شرکت‌های بیمه، ارزان‌ترین بیمه مسافرتی را معمولا بیمه ملت و بیمه سرمد ارائه می‌کنند که شما می‌توانید خرید بیمه مسافرتی ملت یا سرمد را به سادگی از طریق سایت ازکی انجام دهید.

بهترین بیمه مسافرتی

ممکن است برای برخی از افراد فقط ارزان بودن بیمه مسافرتی اهمیت داشته باشد. اما اگر می‌خواهید بهترین بیمه مسافرتی را داشته باشید، باید معیارهای دیگری به جز قیمت را هم در نظر بگیرید. معیارهایی مثل کیفیت شرکت کمک رسان، کامل بودن پوشش‌های بیمه‌ای و کیفیت پرداخت خسارت.

به عنوان مثال در میان شرکت‌های بیمه می‌توان گفت که بیمه سامان، کامل‌ترین و کاربردی‌ترین پوشش‌های بیمه مسافرتی را دارد.

کیفیت شرکت‌های کمک رسان در پرداخت خسارت هم به کشور مقصد بستگی دارد. به عنوان مثال برای کشورهای حوزه شنگن، شرکت کمک رسان Swiss Assist عملکرد خوبی در پرداخت خسارت دارد و معمولا مورد قبول سفارت خانه‌ها است. بیمه ملت و بیمه ایران در حال حاضر با این شرکت قرارداد دارند.

در کل اگر برای انتخاب بهترین بیمه مسافرتی تردید دارید، یا در مورد شرایط این بیمه برای مقصد مورد نظر خود اطلاعات کافی ندارید، می‌توانید روی مشاوره‌های کارشناسان ازکی حساب کنید.

مشاوران ازکی با آگاهی کافی از شرایط تمام شرکت‌های بیمه، شما را برای انتخاب بهترین بیمه مسافرتی راهنمایی خواهند کرد.

بیمه مسافرتی سامان

خرید اینترنتی بیمه مسافرتی از تمامی شرکت‌های بیمه

از آنجایی که افراد معمولا قبل از شروع سفر خود، دغدغه‌های بسیار و فرصت کمی دارند، سرعت و سادگی در خرید بیمه اهمیت زیادی پیدا می‌کند که در روش خرید اینترنتی از سایت ازکی این مزایا وجود دارد.

در سایت ازکی شما می‌توانید پس از وارد کردن اطلاعات سفر خود (مثل مقصد و مدت سفر) قیمت و شرایط بیمه مسافرتی را در شرکت‌های مختلف بیمه ببینید و یکی از بیمه‌ها را انتخاب و خریدرای کنید. در هر مرحله از خرید هم اگر به مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر نیاز داشتید، می‌توانید با شماره 02154864 تماس بگیرید و تمام سوالات خود را از ما بپرسید.

ضمنا به تازگی ازکی امکان خرید فوری بیمه مسافرتی را فراهم کرده است. یعنی اگر شما برای خرید بیمه خود عجله دارید، می‌توانید گزینه صدور بیمه مسافرتی آنی را انتخاب کنید. در این حالت پس از پرداخت آنلاین حق بیمه، بیمه‌نامه شما در همان لحظه صادر می‌شود و شما می‌توانید فایل بیمه‌نامه خود را دریافت کنید.



 الی گشت    

                تور کیش