بهترین تفریحات قبرس

5 مورد از بهترین تفریحات قبرس

امکانات هتل‌های لوکس، استراحت در سواحل، ورزش‌های آبی، تماشای ساحل لاک‌پشت، کافه‌ها و رستوران‌ها از جمله مهم‌ترین تفریحات قبرس شمالی هستند. در این مقاله جاذبه‌های طبیعی و تاریخی قبرس شمالی و سرگرمی‌های موجود در هتل‌های لوکس این کشور معرفی می‌شوند.

بهترین تفریحات قبرس

بهترین‌ هتل‌های قبرس شمالی

برخی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های قبرس شمالی و خدمات ویژه آنها در تور قبرس شمالی عبارتند از:

هتل کنکورد لاکچری

در هتل کنکورد 7 استخر روباز در کنار ساحل وجود دارد که یکی از آنها مخصوص کودکان است. یک اسکله تفریحی اختصاصی در ساحل اختصاصی هتل کنکورد وجود دارد که بر روی آن تخت‌هایی برای آفتاب گرفتن قرار داده‌اند.

در محوطه هتل، یک پارک آبی با سرسره‌های مختلف لحظات خوبی را برای گردشگران رقم می‌زند. در کنار استخر می‌توان به خدمات اسپا، ماساژ، جکوزی، سونا و حمام ترکی اشاره کرد که حمام ترکی فرصت استحمام سنتی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد تا از شر آلودگی‌ها و خستگی راه خلاص شوند.

مهمترین مزیت اقامت در هتل کنکورد برگزاری کنسرت‌های مختلف و اجرای زنده توسط خواننده‌های معروف از سراسر دنیا است.

اگر بعد از تماشای دیدنی‌ های قبرس شمالی به فضایی دنج و راحت برای دورهمی نیاز دارید، کافه و اسنک بار هتل کنکورد به شما پیشنهاد می‌شود.

در هتل کنکورد می‌توانید فرزندان خود را به باشگاه کودکان بفرستید. همچنین استخر و آکواپارک کودکان نیز پذیرای ایشان خواهند بود. سینما و مینی کلاب نیز از دیگر امکانات هتل کنکورد برای کودکان شماست.

بهترین تفریحات قبرس

هتل الکسوس

ساحل اختصاصی و رایگان این هتل و شنا در فضای امن با استخرهای روباز در انتظار مسافران است. ساحل اختصاصی و استخرهای روباز این مجموعه با انواع امکانات تفریحی آبی همچون چترهای مخصوص، صندلی‌های اختصاصی و آفتاب گرفتن فرصت لذت بردن از تفریحات قبرس شمالی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. استخر روباز هتل با منظره بی‌نظیر جزیره قبرس پذیرای میهمانان در روزهای مختلف سال است.

خدمات اسپا و ماساژ در این هتل در فضایی بسیار رویایی و آرامش بخش برای رفع خستگی و گرفتگی‌های سفر ارائه می‌شود.

در این هتل امکانات ویژه‌ای برای تفریح کودکان فراهم شده تا آنها هم بتوانند در کنار والدین خود سفر خاطره انگیزی را به جزیره قبرس شمالی تجربه کنند و با خاطره‌ای خوش از این سفر به خانه بازگردند.

هتل لیماک دلوکس

ساحل اختصاصی و پارک آبی رایگان فرصت خوبی را برای علاقه‌مندان به تفریحات آبی فراهم می‌کند. در محوطه ساحل و کنار استخر تخت‌هایی برای آفتاب گرفتن وجود دارد. از دیگر تفریحات آبی در تور قبرس شمالی می‌توان به استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی این هتل اشاره کرد. ورزش‌های آبی از طریق اسکله خصوصی ارائه می‌شوند و قدم زدن بر روی اسکله و لذت بردن از زیبایی‌های دریای مدیترانه از دیگر تفریحات دریایی در هتل لیماک دلوکس است.

در مرکز اسپا و باشگاه بدنسازی خدمات کاملی نظیر انواع ماساژها برای آرامش و تجدید قوای گردشگران ارائه می‌شود. همچنین مسافران می‌توانند در یک باشگاه بدنسازی با انواع وسیله‌های هوازی و وزنه‌های مختلف، تمرینات ورزشی را دنبال کنند.

در هتل لیماک یک خانه بازی جهت نگهداری از کودکان وجود دارد که با اجرای برنامه‌های نمایشی کودکان را سرگرم می‌کنند.

 علاوه‌بر این، در هتل لیماک قبرس هر شب برنامه‌های مختلف تفریحی و کنسرت‌های موسیقی زنده جهت سرگرم کردن مسافران اجرا می‌شود. آژانس آمیتیس، برگزارکننده تورهای قبرس شمالی، بهترین هتل‌ها و سرگرمی‌های موجود در این سفر جذاب را به شما ارائه خواهد کرد..

هتل کایا آرتمیس

سوئیت‌های هتل کایا آرتمیس مجهز به اسپا هستند و مسافران برای رفع خستگی سفر می‌توانند در مدت اقامت از خدمات اسپا نظیر حمام ترکی، اتاق ماساژ و جکوزی به‌صورت ویژه استفاده کنند.

در مرکز اسپا این هتل انواع ماساژ‌ها با تکنیک‌های مختلف به میهمانان ارائه می‌شود تا خستگی سفر را از تن به در کنند. مسافران می‌توانند برنامه ورزشی خود را در سالن بدنسازی مجهز این هتل دنبال کنند و از رسیدگی به تناسب اندام خود غافل نشوند.

برای مسافران علاقه‌مند به شنا پنج استخر بزرگ و کوچک روباز در محوطه قرار دارد و در اطراف استخر این هتل مجلل امکانات لازم برای آفتاب گرفتن مهیا شده است. مسافرانی که به شنا و آفتاب گرفتن در کنار دریا علاقه دارند، در مدت اقامت در هتل کایا آرتمیس می‌توانند به ساحل اختصاصی این هتل سر بزنند و از امکانات ساحل اختصاصی این هتل همچون صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن، حوله و چترهای ساحلی استفاده کنند.

تفریحات قبرس شمالی

قبرس شمالی فرصت تجربه تفریحات آبی مختلف و بازدید از مناطق تاریخی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد:

ساحل لاک پشت‌ها

در فصل تابستان شاهد لاک‌پشت‌های سبز رنگ زیادی هستید که برای تخم گذاشتن به این ساحل ماسه‌ای می‌آیند. علاوه‌بر تماشای لاک پشت‌ها، در این ساحل می‌توانید با مردم محلی قبرس ترکیه هم‌صحبت شوید.

بندر زیبای گیرنه

بهترین مکان برای تجربه طعم‌ لذیذ غذاهای محلی این کشور بندر جذاب و کوچک گیرنه است. اگر به غذاهای کبابی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم سوولاکی را حتما امتحان کنید. اگر هم مشتاق تجربه طعم‌های جدید هستید، استیفادو می‌تواند گزینه جذابی باشد.

قلعه بوفاونتو

قلعه بوفاونتو بر فراز یک کوه، مشرف به تپه‌های سرسبز، جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد. از بالای قلعه، مناظر باشکوه از زیبایی ساحل و مناطق سرسبز اطراف به‌راحتی قابل مشاهده است.

بهترین تفریحات قبرس

غواصی در دریای مدیترانه

تفریحات آبی همچون شنا، حمام آفتاب، قایق سواری، جت اسکی، چتر پاراسل، غواصی و ماهیگیری جزء مهمترین تفریحات قبرس شمالی محسوب می‌شوند. یکی از تفریحات جالب برای تجربه همزمان هیجان و حال خوب غواصی در آب شفاف دریای مدیترانه با دمای مناسب است. از طرف دیگر، با غواصی می‌توانید کشتی‌های جنگی دریایی را مشاهده کنید.

ماهیگیری

قبرس شمالی، یکی از مقاصد محبوب برای ماهیگیری در شرق مدیترانه است. با آب‌های آرام و زیبای خلیج گزیپوس و سواحل طولانی، این منطقه به‌عنوان یکی از بهترین مکان‌ها برای ماهیگیری در منطقه شناخته می‌شود. ماهیگیری در قبرس شمالی فرصتی عالی برای تجربه هیجان و آرامش در طبیعت است. با قرار گرفتن در میان آب‌های آرام و آبی خلیج گزیپوس، ماهیگیران می‌توانند از طبیعت زیبا و مناظر خیره‌کننده این منطقه لذت ببرند.

جمع‌بندی

اکثر هتل‌های قبرس شمالی مجهز به استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی برای انجام ورزش و تمرینات روزمره هستند و گردشگران می‌توانند در مدت اقامت از امکانات مختلف هتل‌ها استفاده نمایند و از تفریحات قبرس شمالی لذت ببرند.