معرفی بهترین اتاق های فرار در نقاط مختلف تهران

معرفی بهترین اتاق های فرار در نقاط مختلف تهران

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین اتاق های فرار

شاید واژه‌ی اتاق فرار یا  escape room به گوش شما هم خورده باشد و هنوز ندانید اتاق فرار چیست و چه کاربردی دارد؟  اتاق فرار بر خلاف تصور خیلی از افراد، یک بازی کامپیوتری نیست و در واقع با الهام از دنیای آنلاین در دنیای واقعی طراحی شده است.

این تفریح و بازی هیجان انگیز که امروزه طرفداران بسیاری به خصوص در میان نوجوانان به خود اختصاص داده است، به شما این امکان را می‌دهد که در کنار احساس هیجان و لذت، کار تیمی را تجربه کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره‌ی اتاق فرار بیشتر توضیح داده و لیست بهترین اتاق‌ های فرار در تهران را به شما معرفی کنیم.

اتاق فرار چیست ؟

اتاق فرار در واقع یک بازی پرطرفدار و محبوب است که با حضور چند شرکت‌کننده قابل اجراست. این افراد در یک فضای بسته با تم و داستان مشخص مانند یک زندان حبس می‌شوند و باید به کمک یکدیگر راهی پیدا کنند که در زمانی که به آن‌ها داده شده راهی به سوی بیرون بیابند و از این فضای بسته فرار کنند. در واقع شما برای رهایی از این اتاق بایستی معمای اتاق را حل کنید.

معمولا شما برای حل کردن این معما حدود یک ساعت وقت دارید و اگر در حین بازی گم شوید یا از مسیر اصلی حل معما خارج شوید، مدیر اتاق فرار به شما کمک خواهد کرد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


در ابتدای بازی مدیر اتاق فرار که مدیریت بازی را بر عهده دارد، اعضای تیم را گرد هم آورده و کلیت بازی نظیر زمان، موقعیت و هدف بازی را برای آن‌ها توضیح می‌دهد. همانطور که می‌دانیم هدف از این بازی خروج از این اتاق در کمتر از 60 دقیقه است.

علاوه بر این مدیر اتاق فرار باید نحوه‌ی شروع بازی و چالش‌ها و معما‌هایی که باید حل شود را برای اعضای تیم توضیح دهد. پس از این توضیحات بازی شروع شده و شمارش معکوس از 60 دقیقه زمانی که دارید، آغاز می‌شود.

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، اتاق‌های فرار تم و سناریو‌های مختلفی دارند. تم‌های اتاق فرار موضوعاتی نظیر داستان جنایی و پلیسی و ماجرا‌های ترسناک را در برمی‌گیرد؛ از این رو قبل از مراجعه و ررزو اتاق فرار بهتر است از تم آن مطلع شوید تا بتوانید سناریوی مدنظر افراد گروه را انتخاب کنید. در ادامه به معرفی بهترین اتاق های فرار تهران خواهیم پرداخت.

معرفی بهترین اتاق های فرار در نقاط مختلف تهران

1. اتاق فرار برج میلاد (انیگما)

مجموعه اتاق فرار انیگما که در برج میلاد واقع شده توانسته با بهره‌مندی از پرسنل خلاق و رعایت استاندارد‌های بین المللی به یکی از بهترین اتاق‌های فرار تهران و حتی ایران تبدیل شود. این اتاق فرار محبوب 5 مدل بازی شامل اتاق فرار کلبه‌ی وحشت، قتل مرموز،

تسخیر، اتاق جنگ، روانی و رویا می‌باشد.

معرفی بهترین اتاق های فرار در نقاط مختلف تهران

ظرفیت این اتاق بازی بین 4 الی 7 نفر است که تعداد نفرات بسته به نوع اتاق بازی متفاوت است. یکی از مزایای اتاق فرار انیگما این است که معما‌های خلاقانه را در اتاق‌های فرار مختلف خود ارائه می‌کند که این موضوع باعث افزایش جذابیت و هیجان هر اتاق شده است. اتاق فرار برج میلاد از شنبه تا جمعه و از ساعت 10:30 الی 22:30 پذیرای شماست که البته بهتر است قبل از مراجعه، بلیط این مجموعه را تهیه کنید.

2. مجموعه اتاق فرار فورت اسکیپ

این اتاق فرار که در محدوده‌ی خیابان فرجام غربی تهران واقع شده، یکی دیگر از بهترین و مهیج‌ترین اتاق های فرار تهران است. مجموعه‌ی فورت اسکیپ با فراهم آوردن تم بازی “قضاوت” توانسته با ایجاد فضایی متفاوت و امکان تجربه‌ی خاصی از ترس، هیجان و شادی نظر بسیاری از طرفداران اتاق فرار را به خود جلب کند.

مخاطب این اتاق فرار بانوان و آقایان بوده و بازی در گروه‌های 4 الی 8 نفره صورت می‌گیرد. این بازی مناسب افراد بالای 16 سال بوده و ژانر آن معمایی و ترسناک می‌باشد.

3. مجموعه اتاق فرار دالون

اتاق فرار دالون که در محله‌ی شیان تهران واقع شده، یکی دیگر از بهترین اتاق های فرار تهران است که در سال 1395 تأسیس شده است. مجموعه‌ی دالون در حال حاضر دارای دو اتاق فرار به نام های اتاق تله مرگ و اتاق فرار از تنگنا می باشد که قصد توسعه اتاق های بیشتر در جهت رضایت مشتریان عزیز را دارد.

ژانر بازی فرار از تنگنا و اتاق فرار تله‌ی مرگ ترسناک بوده و ژانر بازی ذهن تاریک دلهره‌آور است و می‌توان گفت سطح این بازی از لحاظ سختی متوسط است. مخاطب این اتاق فرار بانوان و آقایان هستند که می‌توانند در گروه‌های 4 الی 6 نفره بازی کنند. نکته‌ی هیجان انگیز درباره‌ی مجموعه‌ی دالون این است که شما امکان رکورد زنی و شرکت در قرعه کشی آخر ماه آن را دارید.

معرفی بهترین اتاق های فرار در نقاط مختلف تهران

4. مجموعه اتاق فرار اینفینیتی

این اتاق فرار که در شرق تهران و در محدوده‌ی شریعتی واقع شده یکی دیگر از بهترین اتاق های فرار تهران است. این اتاق فرار در حال حاضر تنها یک بازی را تحت عنوان “بیمارستان زامبی” در ژانر ترسناک ارائه می‌دهد. درجه‌ی سختی این بازی متوسط و درجه‌ی ترس آن بسیار بالاست.

مخاطب اتاق فرار اینفینیتی بانوان و آقایان در گروه سنی بزرگسال و نوجوان هستند. شما برای این بازی حدود 90 دقیقه زمان دارید و می‌توانید در گروه‌های 4 الی 6 نفره آن را شروع کنید. این اتاق بازی از روز شنبه تا جمعه از ساعت 3 بعد از ظهر تا 10:30 باز و پذیرای مشتریان است. پیشنهاد ما این است که از قبل حتما برای خود نوبت رزرو کنید.

چگونه بلیط اتاق فرار را تهیه کنیم؟

در این مطلب 4 مورد از بهترین و محبوب‌ترین اتاق های فرار تهران را به شما معرفی کردیم. اگر شما هم به دنبال تجربه‌ی تفریح به همراه هیجان و ترس هستید، امتحان این اتاق های بازی را به هیچ عنوان از دست ندهید.

از آنجایی که معمولا اتاق های فرار از قبل رزرو می‌شوند، بهتر است شما نیز قبل از مراجعه بلیط آن‌ها را تهیه کنید. شما می‌توانید بلیط اتاق های فرار مختلف در سطح شهر تهران را با تخفیف ویژه از سایت تخفیفان تهیه کنید و اوقات خوشی را در کنار دوستان یا خانواده‌ی خود تجربه کنید.



 الی گشت    

                تور کیش