بلوار گلسار رشت

بلوار گلسار رشت ، یکی از لوکس ترین خیابان های شهر | Rasht

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بلوار گلسار رشت

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره بلوار گلسار رشت صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی بیشتر با این خیابان لوکس در شهر رشت در ادامه با ما همراه باشید.

رشت یکی از کلان‌شهرهای ایران و مرکز استان گیلان است. از رشت به عنوان شهر همیشه بیدار یاد می‌کنند. این کلانشهر همچنین پرجمعیت‌ترین شهر شمال ایران در بین سه استان حاشیه دریای کاسپین و بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر گیلک‌نشین جهان و بزرگترین سکونت گاه سواحل جنوبی دریای خزر محسوب می‌شود. رشت سومین شهر گردشگر پذیر ایران است.

محله گلسار در شمال غرب رشت واقع شده‌ است. این محله شامل خیابان اصلی گلسار، بلوار سمیه، بلوار توحید (ناز)، بلوار گیلان، بلوار نماز، بلوار دیلمان، خیابان نواب و خیابان معین (بلوار سنبل) می‌باشد. این منطقه در ابتدا شالیزار بود. از اواخر دهه ۴۰ مورد توجه بخش خصوصی برای عمران و آبادی قرار گرفت. آبادانی گلسار ابتدا با ساخت خانه‌های ویلایی با متراژ بالا آغاز شد. مهمترین خیابان این محله بلوار گلسار است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بلوار معروف گلسار (Golsar Boulevard) در محله گلسار رشت، به نوعی یکی از لوکس ترین و بهترین خیابان های شهر به حساب می آید. در این بلوار انواع و اقسام بوتیک ها و مغازه های خرید لباس های شیک و برند به چشم می خورد که به شما یک تجربه عالی از خرید می دهد. گلسار منطقه مرفه‌نشین شهر رشت بوده و همچنان محبوبیت خاصی در میان ساکنان شهر رشت دارد. نمایندگی‌های مارک های بنتون، زارا، آدیداس، دنیلی، مادر کر، پیر کاردین، جین وست، هاکوپیان، نوین چرم، لگو، ایکیا در حال فعالیت می‌باشند.

بلوار گلسار رشت

خیلی‌ها توصیه می‌کنند اگر قصد خرید در رشت را دارید نباید بلوار گلسار که مغازه ها و پاساژهای زیادی را در خود جای داده، فراموش کنید. بلوار گلسار از نظر پرجنب و جوش بودن و داشتن مغازه‌های زیاد با خیابان ولیعصر تهران تقریبا برابری می‌کند. مرکز خرید گلسار، معروف‌ترین و شیک‌ترین مرکز خرید بلوار گلسار محسوب می‌شود. این مرکز خرید در ۶ طبقه شامل مغازه‌ها و برندهای مختلفی است که بیشترشان مغازه های لباس زنانه است.

این مغازه‌ها در طبقات همکف تا دوم واقع شده‌اند. در این مرکز خرید نباید انتظار قیمت‌های پایین را داشته باشید، هرچند در مقایسه با مراکز خرید شهرهای بزرگ، قیمت‌های گلسار می‌تواند به خرید ترغیبتان کند. بعد از خرید می‌شود در یکی از کافی‌شاپ‌های طبقه اول یا فودکورت طبقه چهارم چیزی خورد.

بلوار گلسار رشت
بلوار گلسار رشت

با وجود آن که انتخاب یک مقصد خاص برای شب‌گردی آن هم در شهر رشت کمی سخت است اما خیابان گلسار با وجود انواع کافه و رستوران می تواند گزینه‌ای خوب برای شما باشد. اما تمام جذابیت بلوار گلسار به این موارد ختم نمی شود، قدم زدن در این بلوار زیبا که با درختان سر به فلک کشیده پوشیده شده، منظره ای رویایی پیش پای تان می گذارد و همچنین می تواند یکی از بهترین خاطره های شما از سفر به رشت باشد.

شب گردی در بلوار گلسار رشت

رشت شهری همیشه بیدار و روشن است. اغلب خیابان‌ها همه ساعات شبانه‌روز، شور زندگی دارند. تردد عابران علاقه‌مند به پیاده‌روی شبانه جریان زندگی در رشت را نشان می‌دهد. خیابان گلسار با وجود انواع کافه‌ها و رستوران‌هایی که تا نیمه‌شب فعالند، گزینه مناسب گشت‌وگذار است. اما تمام جذابیت بلوار گلسار به این موارد ختم نمی شود، قدم زدن در این بلوار زیبا که با درختان سر به فلک کشیده پوشیده شده، منظره ای رویایی پیش پای تان می گذارد و همچنین می تواند یکی از بهترین خاطره های شما از سفر به رشت باشد.

بلوار گلسار رشت

شکم گردی در بلوار گلسار رشت

رستوران‌های رازقی، شورکولی، گیلانه، مس، انارتی‌تی، میرزا، ژون، گیلِ‌زن و شیش‌برگ محبوب‌ترین رستوران‌های خیابان گلسار هستند. این رستوران‌ها با سرو انواع کباب‌ها، خوراک‌ها و چاشنی‌های متنوع محلی، انتخابی ایده‌آل برای شکم‌گردی و تجربه‌های خوشمزه هستند.

از بهترین رستوران‌های لوکس فست‌فود در این محله می توان به پارادیزو، پیزریا، پیتزا‌پیتزا، گارمون، امیر، آفتاب، بارسا و بوف اشاره کرد.

همچنین کافه‌دوک، کافه‌ دیروز و امروز، کافه بابک، کافه ری‌را، کافه اتاق روشن، کافه ایمو، امیرچاکلت، کافه‌کمپ، کافه‌آرتیس و کافه پاییز در طبقه 11 مرکز خرید ایرانیان از جمله بهترین کافه های این بلوار برای صرف یک نوشیدنی هستند.

بلوار گلسار رشت

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨