آشنایی با باغ گیاه‌شناسی ون دوسن ، ونکوور

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

باغ گیاه‌شناسی ون دوسن ونکوور

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با باغ گیاه‌شناسی ون دوسن ونکوور آشنا خواهیم کرد. اگر قصد سفر به شهر زیبای ونکوور را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

باغ گیاه‌شناسی ون دوسن (VanDusen Botanical Garden) به متراژ 55 هکتار در قلب ونکوور، دارای بیش از 7500 گونه گیاهی از سراسر جهان است! شما می‌توانید در این باغ از حیات وحش محلی ونکوور و کانادا دیدن کنید و از آن عکس بگیرید. بسیار لذت‌بخش است که مسیر خود را از میان پیچ و خم پرچین الیزابتی بیابید و در محیطی آرام استراحت کنید.

پاسیوهای کافه Truffles یا رستوران Shaughnessy مکان بسیار فرح بخشی برای غذا خوردن است. شما می‌توانید از فروشگاه‌های خرید هدیه با تم باغ دیدن کنید و برای خود و نزدیکانتان از این مراکز هدیه‌های به‌یادماندنی بخرید. باغ گیاه‌شناسی ون دوسن ونکوور مکانی است که همه افراد می‌توانند از گشت و گذار در آن لذت ببرند.

باغ گیاه‌شناسی ون دوسن ونکوور
باغ گیاه‌شناسی ون دوسن ونکوور

چرا باید از باغ گیاه‌شناسی ون دوسن دیدن کنید ؟

مرکز پلاتینیوم LEED باغ، برنده چندین جایزه در سال 2014 شد و به عنوان پایدارترین ساختمان سال انتخاب شد. هنگامی که از بالا به این ساختمان نگاه می‌کنید مانند ارکیده است. خطوط ارگانیک پلاتینیوم بازتاب روشی است که طبیعت برای حفاظت از خود در نظر گرفته شده است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


همان‌طور که گفته شد، این باغ گیاه‌شناسی 55 هکتار است و بیش از 7500 گونه گیاهی از سراسر جهان را در خود جای داده است. شما می‌توانید در این باغ بسیار زیبا در محیطی آرام، واقع در قلب شهر با دریاچه‌های زیبا، آبشار آرام، معماری الهام‌بخش، مجسمه‌های زیبا و ۷۰ مجموعه گیاه‌شناسی استراحت کنید و از لحظات خود لذت ببرید.

امکانات مختلف باغ گیاه‌شناسی ون دوسون

این باغ فضای بسیار زیبایی دارد و اکثر مردم برای مناسبت های مختلف از آن بهره می برند. در حال حاضر در این باغ مردم می‌توانند مناسبت‌های مختلفی را که پیش رو دارند با هماهنگی و اجاره مکان دلخواه خود در باغ، برگزار کنند.

برگزاری مراسم عروسی یا  سایر رویدادها

با اجاره فضاهای داخلی زیبا، افراد می‌توانند مراسم خود را به‌یادماندنی کنید. پارکینگ رایگان فراوان، دسترسی به ویلچر، دسترسی مستقیم به محیط منحصر به فرد باغ، این مکان را به فضایی ایده آل برای برگزاری مراسم تبدیل کرده است.

همان‌طور که گفته شد افراد می‌توانند با اجاره و رزرو بخشی از باغ برای مراسم عروسی یا سایر رویدادهای خود در فضای باز، این فرصت را برای خود و مهمانان فراهم کنند تا از باغ گیاه‌شناسی VanDusen به‌طور کامل بازدید کنند.

دسترسی به غذاخوری ساده و شیک در محیط تماشایی باغ

افراد می‌توانند با انتخاب گزینه‌های رسمی و غیررسمی برای صرف غذا، از صرف غذای خود با چشم‌اندازهای زیبای باغ گیاه‌شناسی   VanDusen  لذت ببرند. شما می‌توانید وقتی در باغ هستید از رستوران Shaughnessy یا کافه Truffles دیدن کنید.

رستوران شانسی –  Shaughnessy

این رستوران چند دقیقه با مرکز شهر ونکوور فاصله دارد، اما پس از ورود، گویی وارد دنیای دیگری شده‌اید. رستوران باغ ظرافت‌های مناسبی برای مهمانی، محیطی آرام و چشم‌اندازهای زیبای باغ را ارائه می‌دهد.

اگر افراد بخواهند برای ناهار دوستان خود را ملاقات کنند، یا از صرف ناهار در کنار خانواده لذت ببرند، یا یک شب زیبا را با تماشای باغ‌ها همراه با یک شام عالی بگذرانند، یا اگر فقط برای صرف یک چای داغ در ظهر به باغ بیایند، رستوران Shaughnessy لحظات به‌یادماندنی را برای آن‌ها رقم خواهد زد. این رستوران درست خارج از ورودی باغ گیاه‌شناسی VanDusen در خیابان 37 غربی در خیابان اوک قرار دارد.

باغ گیاه‌شناسی ون دوسن ونکوور
باغ گیاه‌شناسی ون دوسن ونکوور

کافه باغ ون دوسن

کافه باغ که در داخل باغ گیاه‌شناسی  VanDusen قرار دارد، منظره‌ای خیره‌کننده از گیاهان داخلی و عجیب و غریب اطراف را ارائه می‌دهد. کافه باغ که کاملاً با فلسفه ساختمان‌های زنده باغ گیاه‌شناسی VanDusen همسو می‌شود، قهوه‌هایی با قیمت منصفانه، نوشیدنی‌های گرم و سرد دست‌ساز، ساندویچ‌های دست‌ساز، سوپ‌ها و خوراکی‌های محلی را ارائه می‌دهد که هر روز منو این کافه باغ تغییر می‌کند. پس برای ارائه منوی روزانه و انتخاب سفارش دلخواه باید تماس گرفت.

بسته چای عصرانه هر روز سرو می‌شود. سبدهای پیک نیک محبوب نیز در تابستان موجود است و افراد می‌توانند در صورت موجود بودن سبدهای پیک نیک، خوراکی‌های لذیذ خود را از کافه باغ تهیه کرده و برای گشت و گذار راهی باغ ون دوسن شوند. خوب است که بدانید آن‌قدر حجم تقاضا بالا است که در صورت اینکه به موقع حضور پیدا کنید می‌توانید از بسته چای عصرانه و سبد پیک نیک برای گردش خود استفاده کنید. در غیر این صورت امکان رزرو وجود ندارد. فضای داخلی این کافه باغ 58 نفر و پاسیو همراه با گرمایش، 40 نفر را در خود جای می‌دهد.

پارکینگ در باغ

در باغ گیاه‌شناسی ون دوسن، پارکینگ رایگان اما محدود است. کارکنان این باغ بازدیدکنندگان را تشویق می‌کنند که پیاده‌روی کنند، دوچرخه‌سواری کنند یا با وسایل حمل و نقل عمومی به باغ بروند.

عکاسی و فیلم‌برداری تجاری

این باغ گیاه‌شناسی دارای پس‌زمینه‌های متنوع و زیبا برای فیلم‌برداری و عکاسی فراهم می‌کند. بازدیدکنندگان از عکس گرفتن در باغ استقبال می‌کنند. همچنین برای عکاسی و فیلم‌برداری گروهی، عروسی، پرتره و تجاری توسط مسئولین این کار در باغ، افراد می‌توانند با آن‌ها هماهنگ کنند و از این امکانات نیز استفاده کنند.

باغ گیاه‌شناسی ون دوسن ونکوور
باغ گیاه‌شناسی ون دوسن ونکوور

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش