مجموعه تفریحی باغ جوان اصفهان | Javan Park

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

باغ جوان اصفهان

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با باغ جوان اصفهان آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این مکان زیبا و تفریحی در شهر اصفهان در ادامه با ما باشید.

اصفهان یکی از مقاصد گردشگری بسیار محبوب ایران است که همه ساله گردشگران داخلی و خارجی بسیاری به آن سفر می کنند. صحبت از جاذبه های دیدنی و تاریخی اصفهان کاری دشوار است زیرا تعداد این جاذبه ها آنقدر زیاد است که نمی توان همه آنها را نام برد. همه با شنیدن نام اصفهان جاذبه های شاخص این شهر چون میدان نقش جهان، کاخ چهل ستون، عالی قاپو، سی و سه پل و .. را به یاد می آورند.

امروزه باغ ها، بوستان ها و مکان های تفریحی بسیاری در اصفهان وجود دارند که باعث شده اند مردم اصفهان و مسافران علاوه بر بازدید از آثار تاریخی مکان های بسیاری نیز برای تفریح و خوشگذرانی داشته باشند. یکی از مکان ها که به خصوص میان جوانان محبوب است باغ جوان اصفهان می باشد که در ادامه با آن آشنا می شویم.

باغ جوان (Javan Park) مجموعه ای تفریحی در اصفهان است که حدود 30 هکتار مساحت دارد. این مجموعه تفریحی امروزه به یکی از محبوب ترین جاذبه های اصفهان تبدیل شده است. در اینجا بیش از 25 بازی هیجان انگیز انتظارتان را می کشند که برخی از آنها در هیچ جای ایران وجود ندارند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


سوارکاری تفریحی، کارتینگ، لیزرتگ، پینت بال، آرچری، یوروجامپینگ (پرش در آسمان)، روپ ادونچر (درخت نوری)، پارک بادی، سرسره و پل معلق کودکان، ترامپولینگ، قایقرانی کودکان، گیم سیتی، زمین چمن مصنوعی، بسکتبال و والیبال پولیورتان در فضای باز (برای اولین بار در کشور)، والیبال ساحلی، فئتبال حبابی، زیپ لاین(روباه پرنده) و … تنها بخشی از خوشگذرانی تان را در این مجموعه شامل می شوند.

باغ جوان اصفهان
باغ جوان اصفهان

یک بازی ۹۰ دقیقه ای و سرشار از هیجان که تجربه ای متفاوت است. در بازی فوتبال حبابی ، یک لباس مخصوص به شکل حباب بر تن می کنید و باید از تیم خود حمایت کنید و گل بزنید. تجربه ای متفاوت در ایران در بازی فوتبال حبابی با نهایت هیجان داشته باشید.

باغ جوان یک تفرجگاه خانوادگی منحصر به فرد است. از جمله دیگر امکانات و تفریحات این مجموعه می توان به 44 هزار متر باغ طراحی شده با فضای سبز بی نظیر و گل کاری شده، خانه بازی های دیجیتال، مجموعه های غذایی و زیپ لاین به طول 160 متر اشاره کرد.

شما علاوه بر لذت بردن از هیجان بازی ها می توانید از رستوران و کافه مجموعه هم استفاده کنید و ساعات خوشی را برای خود بیافرینید. مجموعه تفریحی باغ جوان در اصفهان شامل سه فاز پذیرایی از جمله رستوران جنگلی، کافی شاپ و بوفه می باشد.

آدرس : ایران، اصفهان، خیابان سلمان فارسی

ساعت بازدید: همه روزه از ساعت 17:00 الی 24:00 ، جمعه ها از ساعت 10:00 الی 24:00

هزینه بازدید: انواع بازی ها در مجموعه باغ جوان هزینه های متفاوت دارند.

شماره تماس: 031-95010113

صفحه اینستاگرام: مجموعه تفریحی باغ جوان

مقالات بیشتر درباره اصفهان بخوانید :



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨