بازار دیلی هات

آشنایی با بازار دیلی هات دهلی | Dilli Haat

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بازار دیلی هات

هند یکی از کشور های جالب میباشد که افراد بسیاری سالانه به این کشور سفر میکنند. دهلی از شهرهای بزرگ و توریستی در کشور هند است که در سال میزبان تعداد زیادی از گردشگران می باشد. خرید کردن در سفر از برنامه مهم به خصوص برای خانم ها می باشد، بنابراین مهم است که اطلاعاتی درباره مراکز خرید و فروشگاه های جایی که می خواهند بروند داشته باشند. در ادامه مطلب همراه تاپ توریست باشید تا با بازار دیلی هات در دهلی بیشتر آشنا شوید.بازار دیلی هات

این بازار یکی از مراکز خرید روباز و مهم و محبوب در هند میباشد که در آن میتوانید غذا و صنایع دستی بسیار خوبی را پیدا و خریداری کنید.این مکان توسط شرکت گردشگری و حمل و نقل دهلی اداره و نظارت میشود.این بازار دائمی میباشد و در جنوب دهلی قرار دارد.غرفه های این مکان اکثرا دائمی هستند و برخی دیگر هر ۱۵ روز تغییر میکنند.میتوانید در این مکان پارچه های ابریشمی،جواهرات،صنایغع دستی فلزی و … را خریداری کنید.

گردشگرانی که به پارچه های هندی، البسه سنتی و روسری های محلی کشور هند علاقه زیادی دارند، می توانند از این بازار دیدن کنند. در اینجا تعدادی رستوران، غذاهای سنتی کشور هند را طبخ می کند. قیمت اجناس در بازار دیلی هات ارزان و مناسب است.

این بازار تمام محیط مورد نیاز فروشگاه‌های روستایی (Haat) را بدون به خطر انداختن نیازهای مدرن امروزی فراهم می‌کند.مسافران تور هند اگر دنبال هنر و میراث هندی هستید این مرکز خرید را از دست ندهید.در حقیقت دو شعبه از دیلی هات وجود دارد که یکی از آن‌ها در بازار INA و دیگری در بخش پیتامپورا (Pitampura) واقع شده است.بهترین راه برای رفتن به این شعبه جدید، استفاده از تاکسی‌های شاتل ایستگاه متروی یاناک پوری شرقی یا یک ریک‌شاو موتوری به مقصد دیلی هات است.بازار دیلی هات

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


مسیر دسترسی به بازار

برای رفتن به بازار INA، دیلی هات، از ایستگاه متروی INA، که در سال 2010 افتتاح شد و برای رفتن به دیلی هات از ایستگاه مترو نتاجی سوپهاش استفاده می‌شود. بازار در جاده کمربندی نزدیک ALLMS در دهلی نو قرار دارد. به تازگی، دیلی هات شعبه جدیدی در یاناک پوری دهلی غربی نیز افتتاح کرده است. بهترین راه برای رفتن به این شعبه جدید، استفاده از تاکسی‌های شاتل ایستگاه متروی یاناک پوری شرقی یا یک ریک‌شاو موتوری به مقصد دیلی هات است.

دیلی هات INA هفت روز هفته از ساعت 10:30 تا 22:00 فعال است. هزینه ورودی برای بزرگسالان هندی 30 روپیه، برای کودکان هندی 10 روپیه و برای خارجی ها 100 روپیه است.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)