اسکله ابرا دبی
اسکله ابرا دبی

معرفی اسکله ابرا در دبی ، امارات | Abra Marine

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

اسکله ابرا دبی

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با اسکله ابرا دبی آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

اسکله ابرا دبی (Abra Marine) یک منطقه تاریخی در دبی با قایق های چوبی و سنتی است که در طی 10 دقیقه شما را با عبور از سمت بازار پارچه‌ فروشان و گالری‌ های هنر به بازار طلا می‌رساند. خنکی آب های خلیج فارس در هوای داغ دبی قطعا برایتان لذت بخش خواهد بود. در اسکله ابرا خود را برای یک سفر لذت بخش در یک قایق سنتی چوبی آماده کنید.

زمان کاری در اسکله از 5 صبح تا نیمه شب است و هر 5 دقیقه یک قایق حرکت می کند. نزدیکترین ایستگاه مترو به این اسکله، ایستگاه مترو الغبیبه می باشد که یکی از ایستگاه های خط سبز متروی دبی است و تنها 5 دقیقه مسیر پیاده روی آن تا اسکله زمان می برد.اسکله ابرا دبی

امکانات رفاهی اسکله ابرا

از آن جایی که این اسکله از جاذبه های توریستی دبی به شمار می رود، در کنار اسکله ابرا، رستوران ها و کافه های متنوعی، به منظور استراحت و صرف غذا ،برای گردشگران  تاسیس شده است. شما می توانید پس از گشت و گذار در شهر به این رستوران ها رفته و لذیذ ترین غذای کل عمرتان را میل کنید. همچنین در اطراف این اسکله بازار های محلی و سنتی مختلفی وجود دارد که محل مناسبی برای خرید سوغات می باشند.از معروف ترین سوغاتی های این شهر می توان به: قهوه، طلا، شکلات شتری، پارچه ، خرما وغیره اشاره کرد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


به طور کلی بازدید از اسکله دبی، برای کسانی که به محیط های نوستالژی دریایی علاقه دارند و می خواهند در سفر خود صرفه جویی کنند بسیار مناسب است. شما می توانید با پیاده روی در کنار این اسکله و تماشای منظره بی نظیر و حتی عکاسی از قایق های زیبا ، اوقات خوشی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.اسکله ابرا دبی

دسترسی

این اسکله نزدیک تریم دسترسی را به سمت ایستگاه مترو الغبیبه و یکی از ایستگاه های مربوط به خط سبز دارد. از این ایستگاه تا اسکله ابرا دبی پنج دقیقه راه است. شما میتوانید با قایق های اسکله ابرا دبی به سمت بازار پارچه فروشان و یا بازار طلای این شهر حرکت کنید.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)