لاتاری گرین کارت آمریکا

لاتاری گرین کارت آمریکا چیست ؟

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

لاتاری گرین کارت آمریکا یا برنامه ویزای مهاجرتی برنامه ای است که هرساله توسط اداره مهاجرت آمریکا برگزار شده و طبق این برنامه افراد مختلف از سراسر دنیا موفق به اخذ گرین کارت آمریکا می شوند. لاتاری در لغت به معنای قرعه کشی است و لاتاری گرین کارت آمریکا یا green card lottery در واقع قرعه کشی است که افراد برنده یا انتخاب شده در این قرعه کشی میتوانند گرین کارت آمریکا دریافت کنند.

لاتاری گرین کارت آمریکا

کجا میتونم ثبت نام کنم؟

برای ثبت نام باید وارد صفحه ثبت نام ما بشوید و اونجا اطلاعات خودتان را وارد کنید تا کارشناس های ما بررسی کنند و در صورت داشتن نقص از طریق تلگرام یا واتزاپ اطلاعات خودتان را بفرستید

آدرس صفحه ثبت نام => https://bartarmohajer.com/dv-lottery-register

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


راجع به گرین کارت بیشتر توضیح بدید?

گرین کارت آمریکا که به کارت سبز نیز شناخته می شود کارتی است که به شما مجوز اقامت دائم، کار، تحصیل و زندگی و مسافرت در آمریکا را میدهد.برای ورود به خاک آمریکا شما نیازمند داشتن ویزا یا گرین کارت آمریکا هستید تفاوت بین ویزا و گرین کارت این است که شما با داشتن گرین کارت آمریکا قادر خواهید بود در این کشور اقامت دائم داشته باشید و به کار یا زندگی در این کشور بپردازید اما با داشتن ویزا بسته به نوع ویزا محدودیت هایی وجود دارد . با داشتن گرین کارت آمریکا در صورتی که 5 سال به طور مستمر در آمریکا زندگی کنید به شهروند آمریکایی تبدیل می شوید و citizenship یا حق شهروندی خواهید داشت. در حالی که با داشتن ویزا شما نمیتوانید سیتیزن شیپ دریافت کنید.

لاتاری گرین کارت آمریکا

شرایط شرکت در لاتاری گرین کارت آمریکا

برای شرکت در لاتاری گرین کارت آمریکا نیازی نیست شما مهارت خاصی داشته باشید اما این برنامه ویزای مهاجرتی مانند بسیاری از راه های مهاجرت قوانین و شرایط خاص خود را دارد به طور کلی برای ثبت نام در لاتاری تا سال های گذشته هیچ محدودیت خاصی وجود نداشت اما در حال حاضر داشتن پاسپورت برای متقاضی اصلی ضروری است. البته با توجه به اینکه در وب سایت برتر مهاجر شما پیش ثبت نام انجام میدهید نیازی به داشتن پاسپورت در هنگام ثبت نام نیست اما به منظور تکمیل ثبت نام شما موظف هستید اطلاعات پاسپورت خود را تا تاریخ 10 مهر در پروفایل کاربری خود وارد کنید .در صورت وارد نکردن ثبت نام شما به سال بعد موکول میگردد. علاوه بر این دو شرط کلی برای ثبت نام در لاتاری وجود دارد که شامل: 1- شرایط سنی شرکت در لاتاری 2 -شرایط مدرک تحصیلی

شرایط سنی شرکت در لاتاری

تمام افراد با هر سنی میتوانند در لاتاری گرین کارت آمریکا شرکت کنند فقط برای ثبت نام به عنوان متقاضی اصلی شما باید بیش از 18 سال سن داشته باشید و اگر کمتر از 18 سال سن دارید می توانید به عنوان زیر مجموعه پدر یا مادر ثبت نام خود را انجام دهید به این صورت که پدر یا مادر شما ثبت نام کرده و شما را به عنوان فرزند خود ثبت نام میکند در این حالت با برنده شدن پدر یا مادر شما هم می توانید همراه با ایشان گرین کارت آمریکا دریافت کنید.

حداقل مدرک تحصیلی برای ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا

در هنگام ثبت نام لاتاری بالا بودن مدرک تحصیلی هیچ تاثیری در روند قرعه کشی نداشته و باعث بالا رفتن شانس شما برای پذیرفته شدن در لاتاری نمیشود.اما داشتن مدرک تحصیلی بالا در مراحل بعدی همچون دریافت ویزا و مصاحبه لاتاری کمک بزرگی به شما میکند. حداقل مدرک تحصیلی برای ثبت نام در لاتاری دیپلم معادل 12 سال سابقه تحصیل است . با این حال نگران نباشید خوشبختانه در صورت نداشتن دیپلم با داشتن 2 سال سابقه کار تخصصی طی 5 سال اخیر میتونید در لاتاری شرکت کنید. علاوه بر این کسانی که دیپلم نداشته یا سابقه کار ندارند میتوانند به عنوان زیر مجموعه ثبت نام نمایند.

چطور میتونم در لاتاری شرکت کنم

برای شرکت در لاتاری کافیست از طریق صفحه ثبت نام لاتاری اطلاعات خود را در فرم ثبت نام وارد نمایید بعد از وارد کردن اطلاعات در فرم ثبت نام به مرحله بعد یعنی پرداخت مبلغ ثبت نام هدایت میشوید. بعد از پرداخت هزینه ثبت نام در سایت برتر مهاجر انجام شده و کارشناسان مهاجرتی پرونده شما رو به طور دقیق مورد بررسی قرار میدهند و چنانچه مشکلی در فایل ثبت نامی شما نباشد ثبت نام شما تکمیل میگردد و فایل ثبت نام برای شما ارسال میگردد.

مراحل شرکت در لاتاری گرین کارت آمریکا

برای شرکت در لاتاری ابتدا باید مطابق آموزش ثبت نام لاتاری فرم ثبت نام را پر کرده و فایل ثبت نام را نزد خود نگه دارید، بین 6 تا 12 ماه بعد از ثبت نام نتایج لاتاری اعلام میشود و شما با داشتن اطلاعات فایل ثبت نام میتوانید با وارد کردن کد conformation number و سایر اطلاعات ثبت نامی در صفحه نتایج لاتاری از برنده شدن خود مطلع شوید. برندگان لاتاری بعد از اطمینان از برنده شدن برای دریافت ویزا و مصاحبه و گرفتن وقت برای سفارت به صفحه راهنمای برندگان لاتاری مراجعه نمایند.

هزینه ثبت نام لاتاری

همان طور که میدانید ثبت نام لاتاری توسط اداره مهاجرت به صورت رایگان انجام میپذیرد اما از آنجایی که کلیه امور ثبت نام شما توسط برتر مهاجر و زیر نظر کارشناسان مهاجرتی انجام میشود لذا ثبت نام شما همراه با پرداخت هزینه است هزینه ثبت نام برای هر فرد بالای 18 سال 80 هزار تومان و برای هر فرد زیر 18 سال 40 هزار تومان میباشد.

مزیت های ثبت نام لاتاری توسط برتر مهاجر

1- افزایش شانس برنده شدن سالانه حدود 20 میلیون نفر در لاتاری شرکت میکنند و از این تعداد چیزی حدود 55,000 نفر برنده گرین کارت آمریکا میشوند بسیاری از افراد به دلیل اشتباه و خطا در ثبت نام یاعدم ارسال عکسم خصوص لاتاری در مرحله ثبت نام حذف شده و در قرعه کشی شرکت داده نمیشوند به همین خاطر انجام فرآیند ثبت نام به صورت تخصصی و زیر نظر کارشناس های مهاجرتی شانس شما را برای شرکت داده شدن و برنده شدن در لاتاری گرین کارت آمریکا بالا میبرد . 2-کارگزاری رایگان پس از ثبت نام لاتاری فایل ثبت نام شما برای شما ارسال شده نتایج لاتاری حداقل 6 ماه پس از ثبت نام برای شما ارسال میگردد در صورتی که جزو برندگان خوش شانس لاتاری باشید کلیه امور ضروری پس از برنده شدن همچون پر کردن فرم ds-260 توسط برتر مهاجر به صورت رایگان انجام میگیرد. 3- اطلاع رسانی به موقع برای دریافت ویزا یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد ثبت نام کننده در لاتاری با آن مواجه می شوند فراموش کردن زمان پیگیری نتایج و اخذ ویزاست خوشبختانه مجموعه ما با پیگری و اطلاع رسانی به موقع مانع از بروز چنین مشکلاتی میگردد. 4- راهنمایی و مشاوره افرادی که امور مربوط به ثبت نام لاتاری و انجام آن را به مجموعه برتر مهاجر می سپارند نه تنها ثبت نام آنها اصولی و درست انجام میگیرد بلکه یک مشاور و راهنمای متخصص همواره برای انجام کارهای مهاجرتی همراه آنهاست. . و میتوانند در صورت داشتن هرگونه سوال با مجموعه برتر مهاجر تماس حاصل نمایند

منبع : https://bartarmohajer.com/dv-lottery-register/what-is-lottery.php



 الی گشت    

                تور کیش