گالری هنر دیجیتال دبی
گالری هنر دیجیتال دبی

گالری هنر دیجیتال در دبی | Infinity des Lumières

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

گالری هنر دیجیتال دبی

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با گالری هنر دیجیتال دبی (Infinity Des Lumieres) آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

Infinity Des Lumieres یک موزه هنر دیجیتال در دبی می باشد که در حال حاضر سه گالری مجزا دارد. گالری ونگوک، گالری رویای ژاپن و گالری Verse که هر کدام ویژگی های متفاوتی دارند. البته این تازه فاز اول مجموعه است و به زودی گالری های بیشتری با همین کیفیت در کنار گالری های موجود، شروع به کار خواهند کرد.

آثار نمایش داده شده در این مکان تنها نقاشی های ایستا نیستند، بلکه به وسیله ی نور و صدا به نمایش در آمده و در بعضی موارد به حضور شما نیز واکنش نشان می دهند، شما میتوانید در فضای بزرگ گالری ها حرکت کرده و این آثار را تماشا کنید. در این گالری با کمک ۱۳۰ پروژکتور و ۵۹ اسپیکر در سطحی به مساحت ۳,۳۰۰ متر مربع (شامل زمین و دیوارها)، شگفت‌انگیزترین آثار هنری از نقاشان بزرگ مانند ونگوگ از بوم‌ها خارج شده و وارد زندگی حقیقی می‌شوند.

محوطه همچنین با موسیقی‌های مرتبط با تصاویر و آثار هنری پر خواهد شد تا تجربه‌ی بازدید از Infinity des Lumières به یک تجربه‌ی رویایی تمام عیار بدل شود. همچنین راهنمای موزه نیز همیشه در جاهای مختلف حضور داشته، شما را راهنمایی می کنند و اطلاعات مفیدی از آثار به شما ارائه خواهید کرد. این گالری هنر دیجیتال از اول جولای در دبی مال فعالیتش را شروع کرده و بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین گالری هنر دیجیتال در منطقه می باشد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


گالری هنر دیجیتال دبی

گالری ونگوک

در این گالری هنری شما میتوانید در کنار بازدید از شاهکارهای هنری مهم این هنرمند بزرگ، رشد و ترقی وی در هنر را نیز به تماشا بنشینید. قدم زدن در آثار خاص ونگوگ به نوعی شما را وارد دنیای عجیب خلق شده به دست وی خواهد کرد و تجربه ای بسیار متفاوت از تماشای تابلوهای نقاشی او برایتان به ارمغان می آورد. این گالری در واقع بخش آثار کلاسیک موزه به حساب آمده و کاملا متفاوت از دیگر گالری هاست.

گالری هنر دیجیتال دبی

Verse

این گالری در بخشی مجزا از دو سالن دیگر قرار گرفته و البته تجربه ای متفاوت نیز خواهد بود. جایی که شما تصاویری شگفت انگیز از منظومه ها و دنیایها دیگر را می بینید که با موسیقی جذاب برای شما به نمایش گذاشته می شود. سعی شده تا تم هر کدام از این دنیاها کاملا متفاوت از هم بوده تا جذابیتی دو چندان به گالری بخشیده شود.

گالری هنر دیجیتال دبی

رویای ژاپن

این سالن به نسبت گالری ونگوگ کمی کوچکتر بوده اما خیلی متفاوت است. یک گالری رنگارنگ که ژاپن را در قرن نوزدهم میلادی برایتان به تصویر می کشد. البته شما تنها با نقاشی هایی از مردم و ساختمان ها مواجه نیستید و گاهی تصویر گلبرگ ها و مناظر زیبایی از ژاپن را تجربه خواهید کرد که شما را به واقع وارد یک رویای شرقی می کند. در این گالری، نمادهای این به بهترین شکل ممکن برای شما به تصویر کشیده شده و میتوانید از آنها لذت ببرید.

گالری هنر دیجیتال دبی

دسترسی و هزینه ورودی

اگر شما هم دوست دارید سری به این گالری بزنید، هزینه‌ی بلیط در حال حاضر ۱۰۰ درهم برای بزرگسالان و ۵۰ درهم برای کودکان است. حواستان باشد که این قیمت‌ها تنها تا مدت محدودی اعتبار دارند و پس از گذشت این زمان هر دو ۲۵ درهم افزایش می‌یابند.

گالری مستقیما از طریق دبی مال قابل دسترسی خواهد بود و در طبقه‌ی دوم واقع شده است.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)