کافه گردی در استانبول

کافه گردی در استانبول

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

می توان گفت فرهنگ قهوه در استانبول ابتدا به امپراتوری عثمانی برمی گردد. قهوه پس از ورود از یمن به استانبول، در دوران سلطان سلیمان، به نوشیدنی مرسوم در بین طبقات حاکم تبدیل شد و بعداً به مراسم و تشریفات خاص راه پیدا کرد. عطر و بوی قهوه فقط در قصر نماند و به سرعت به بخشی مشترک از زندگی همه تبدیل شد. از همین رو قهوه های ترکی همیشه از شهرت بالایی برخوردار بودند و ترکیه نیز به فرهنگ قهوه اش معروف است. بنابراین اگر با خرید بلیط هواپیما به استانبول سفر کردید، تجربه طعم بی نظیر قهوه های این شهر را از دست ندهید.

کافه گردی در استانبول

استانبول طی سالهای اخیر روند سریع جهانی شدن قهوه اش را طی کرده و هر روزه کافی شاپ های جدیدی در سراسر این شهر ظاهر می شوند. برخی از آن ها به دلیل فضای پر جنب و جوش، کارکنان صمیمی و بیش از همه، پیگیری های بی وقفه آنها در تهیه نوشیدنی های عالی بسیار معروف و برجسته شده اند.

شروع روز با یک فنجان قهوه عالی برای بسیاری از استانبولی ها یک رسم روزانه است. با ارائه یک استراحت کوتاه ولی ارزشمند از سبک زندگی شلوغ شهر، کافی شاپ ها مکان هایی هستند که مردم می توانند در آن معاشرت کنند و آرامش داشته باشند. از همین رو در سال های اخیر، تعداد کافه ها در این شهر در حال افزایش است. چه ترجیح می دهید خستگی خود را با یک لاته یا یک لیوان دمنوش عالی رفع کنید، تفاوتی ندارد زیرا کافه های شهر استانبول طیف گسترده ای از همه این نوشیدنی ها را در اختیار شما قرار می دهند. در این مطلب می خواهیم تعدادی از این کافه های خوب را به شما معرفی کنیم.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بهترین کافه های شهر استانبول

۱. کافه Petra Roasting co

Petra Roasting Co. با دکوراسیون داخلی منحصر به فرد و باریستاهای متخصص در صنعت قهوه مکانی ایده آل برای تأمین انرژی روز شماست. این مکان همچنین دارای یک گالری هنری کوچک و یک فروشگاه طراحی است که مملو از وسایل الکتریکی، عتیقه ها و گردنبند های متنوع است.

کافه گردی در استانبول

۲. کافه Cup of Joy

یک کافی شاپ کوچک واقع در داخل مرکز خرید یاسمین پاساجی در محله مجلل ببک. این کافی شاپ یک فضای آرام را در وسط یک منطقه خلوت ارائه می دهد. برای رفع خستگی بعد از ظهرتان، یک کورتادوی تازه دم کرده (اسپرسو با شیر) و یک دسر سفارش دهید. این کافه با طراحی داخلی گرم و چوبی و فضای دلنشین، برای فریلنسرهایی که می خواهند کار خود را انجام دهند بسیار مناسب است. این کافه به دلیل محبوبیت زیاد، شعبه دیگری در مرکز محبوب زورلو نیز افتتاح کرده است.

۳. کافه kronotrop

یکی از بهترین کافه ها برای خریداران بليط تهران به استانبول که از مراجعه کنندگانش با خوشمزه ترین قهوه ها پذیرایی می کند. Kronotrop یک کافه کوچک دنج است که هم دارای فضای داخلی و هم فضای خارجی است. در حالی که در خیابان Istiklal قدم می زنید، می توانید یک قهوه بخورید و از آن لذت ببرید. این کافه متفاوت از سایر کافی شاپ های استانبول است و قهوه های با کیفیت تری ارائه می دهد و در ضمن این کافه مشکلی با سگ ها و گربه های ولگرد ندارد و قیمت هایش نیز مناسب است.

۴. کافه Mums

داشتن حس در خانه بودن در یک کافه بسیار کمیاب است، اما این دقیقاً همان چیزی است که در این مکان کوچک و جالب خواهید یافت. اسم این کافه بیانگر همه چیز است؛ پرسنل خوش برخورد، غذاهایی که طعم آن ها مثل غذاهای مادرهاست و چای ها و قهوه های بسیار خوشمزه، تنها برخی از دلایلی است که شما باید از این کافه دوست داشتنی دیدن کنید. این کافه نزدیک به برج گالاتا، واقع در خیابان بی اوغلو است. در ضمن قیمت هایش نیز متوسط است.

۵. کافه Kev

 این کافه در محله خاص و جالب Kadıköy واقع شده است. کافه کیو فضای گرم و دنج و غذاهای بسیار متنوعی را ارائه می دهد. به این مجموعه قهوه ها و چای های خوشمزه آن اضافه کنید و به زودی متوجه دلیل محبوبیت بالای این کافی شاپ برای دارندگان پرواز چارتر استانبول خواهید شد. این مکان برای یک روز یا یک شب بیرون رفتن با خانواده یا دوستانتان ایده آل است و در ضمن همبرگرها و دسرها فوق العاده ای دارد. پرسنل، منطقه و کیفیت عالی غذا و نوشیدنی باعث می شود که بارها و بارها به این کافه سر بزنید.

۶. کافه Ara

نام این کافه از اسم خبرنگار و عکاس ارمنی-ترکیه‌ای «آرا گولر»، ملقب به «چشم استانبول» گرفته شده است. فضای داخلی بسیاری از عکسهای با شکوه او از شهر را نشان می دهد که باعث می شود عاشق این مکان شوید. اما بیشتر از طراحی داخلی ظریف و زیبایش، آنچه این مکان را بسیار خاص می کند این است که طعم قهوه هایش بی نظیر است. این کافه ای که در بی اوغلو واقع شده و قیمت های مناسبی دارد.

۷. کافه Dem Karakoy

Dem Karaköy فضای آرامش بخشی را ارائه می دهد که در آن می توانید از یکی از ۵۰ چای مختلف خود که همراه با یک کیک خوشمزه است لذت ببرید! این کافی شاپ مکان مناسبی برای فرار از خیابان های شلوغ Karaköy است. پرسنل خوش برخورد و مودب و فضای داخلی مدرن و مد روز چیزهایی هستند که می توانند شما را برای رفتن به این کافه ترغیب کنند. قیمت ها در این کافی شاپ در مقایسه با سایر مکان های Karaköy مقرون به صرفه است. همچنین در منوی خود گزینه های مناسبی برای گیاهخواران دارد.

۸. کافه Gatala Konak

شیرینی پزی Konak در سال ۱۹۷۵ در نیشانتاشی توسط خانواده آکی تاسیس شد و به خاطر کیک های ترد و خوراکی خوشمزه اش شهرت داشت. نسل جدید خانواده تصمیم گرفتند شیرینی پزی خود را به یک رستوران / کافه با منوی گسترده تر با غذاهای بین المللی تبدیل کنند و آنها این مکان را در سال ۲۰۰۶ افتتاح کردند.

این مکان که به طور شگفت آور رویایی است و می تواند ۱۵۰ نفر را در تراس پشت بام خود که درست در مرکز شهر واقع شده است، جای دهد. این مکان ترکیبی چشمگیر از آرامش و منظره ای با شکوه و ۳۶۰ درجه شامل برج گالاتا، بسفر و پل آن است.

کافه گردی در استانبول



 الی گشت    

                تور کیش