چگونه پرواز در آسمان را هدیه کنیم؟

آیا تا کنون برای شما هم پیش آمده است که بخواهید با یک هدیه فوق‌العاده از کارکنان مجموعه خود قدردانی کنید؟ در این حالت بیش‌تر افراد در جستجوی یک الگوی تکراری برای خرید هدیه‌های سازمانی هستند. اما برای متفاوت به نظر رسیدن و بهبود روابط کاری و شغلی خود باید از یک ایده منحصربه‌فرد استفاده کنید. آیا تجربه میزبانی سفر را داشتید؟ چگونه پرواز در آسمان را هدیه کنیم؟ در این مطلب همراه ما باشید تا به شما بگوییم چگونه می‌توانید با اهدای یک فرصت سفر رایگان به کارکنان، مشتریان و شرکای تجاری خود به سود بیش‌تری برسید.

چگونه پرواز در آسمان را هدیه کنیم؟
چگونه پرواز در آسمان را هدیه کنیم؟

پرواز در آسمان را با سفر کارت علی بابا هدیه دهید!

احتمالا شما هم نام علی بابا را به‌عنوان یکی از مجموعه‌های گردشگری فعال شنیده‌اید. مجموعه‌ای که سال‌ها در زمینه فروش اینترنتی بلیط‌های هواپیما، قطار، اتوبوس، اجاره ویلا، رزرو اقامتگاه و هتل فعالیت دارد. اما بعد از سال‌ها فعالیت، از محصول جدیدی رونمایی کرد که فرصتی طلایی برای پیشرفت و توسعه روابط تجاری کسب‌وکارها به حساب می‌آید.

این محصول جدید، سفر کارت است. کارتی که اعتبار موجود در آن، این فرصت را در اختیار دریافت‌کنندگان قرار می‌دهد که با بودجه‌ای که در اختیار دارند به هر جایی سفر کنند و تجربه بی‌نظیری از سفر رایگان خود داشته باشند. حالا می‌توانید حدس بزنید که چگونه می‌توان پرواز در آسمان را به افراد مختلف هدیه داد. پشت هر یک از کارت‌های سفر علی بابا، دو کد زیر پوششی قرار دارند. پس این پوشش‌ها را خراش دهید. کد فعال سازی در صورت تسویه خریدار، فعال می‌شود و سریال خرید نیز کدی اختصاصی برای دریافت‌کننده این کارت است تا از اعتبار آن استفاده کند.

وفاداری بیش‌تر مشتریان با سفر کارت

قطعا در مجموعه شما هم مشتریان بالقوه و دائمی وجود دارند. حتی بعضی افراد هستند که قرار است جزء مشتریان شما قرار بگیرند. هدف گذاری روی افزایش تعداد مشتریان یکی از کارهایی است که باید هر مدیر کسب‌وکاری انجام دهد. همان‌طور که گفتیم بعضی از مشتریان شما بالقوه هستند. یعنی احتمالا قرار است جزء مشتریان شما باشند. اما بعضی از افراد به‌عنوان یک مشتری، خدمات کسب‌وکار شما را دریافت می‌کنند.

آیا می‌دانستید که این مشتریان واقعی شما تاثیر زیادی بر مشتریان بالقوه دارند. حتی این مشتریان می‌توانند بر جذب مشتریان جدید و کسانی که با کسب‌وکار شما آشنا نیستند نیز تاثیر بگذارند. پس شما باید تعدادی از مشتریان همیشگی خود را به‌عنوان مخاطبان خاصی انتخاب کنید. در مرحله بعد با تکمیل اطلاعات در صفحه سفارش سفر کارت علی بابا یک کارت سفر اختصاصی با لوگوی خود را در تعداد بالا سفارش می‌دهید. با اهدای این کارت‌ها به مشتریان دائمی و تجربه سفر رایگان، این مشتریان را به تبلیغ‌کنندگانی برای کسب‌وکار خود تبدیل می‌کنید.

چگونه پرواز در آسمان را هدیه کنیم؟
چگونه پرواز در آسمان را هدیه کنیم؟

بهبود روابط تجاری با سفر کارت علی بابا

مجموعه شما همان قدر که به مدیریت و استراتژی‌های بازاریابی نیاز دارد باید فضای خوبی برای کارکنان باشد تا بتوانند در محیطی ایمن و با آرامش کامل کار کنند. در حقیقت این کارمندان مجموعه شما هستند که در کسب سود بیش‌تر شما نقش دارند. اگر از کارکنان شرکت خود قدردانی کنید، قطعا آن‌ها هم با جدیت بیش‌تری به کار خود ادامه می‌دهند. از طرفی شرکای تجاری شما هم نقش مهمی در روابط تجاری و کسب‌وکار شما دارند. اهدای یک سفر کارت علی بابا به شریکان نیز باعث می‌شود روابط خود را بهبود ببخشید.

نحوه سفارش سفر کارت علی بابا

برای سفارش سفر کارت علی بابا می‌توانید راه‌های مختلفی را امتحان کنید. با جستجوی نام این کارت در اینترنتی صفحه آن در سایت اینترنتی علی بابا ظاهر می‌شود. با ورود به این صفحه و تکمیل اطلاعات آن، سفارش سفر کارت خود را ثبت می‌کنید. در صورتی که اطلاعات موردنیاز این سفر کارت‌ها را می‌دانید، کافی است تمامی اطلاعات موردنیاز سفارش را به نشانی ایمیل safarcard@alibaba.ir بفرستید. یکی دیگر از راه‌های ثبت سفارش و برقراری ارتباط با کارشناسان این مجموعه برای سفارش سفر کارت علی بابا، شماره تلفن‌های درج شده در سایت اینترنتی است.

احتمالا در ابتدای متن، شنیدن اینکه چگونه پرواز در آسمان را هدیه کنیم، کمی غیرمنطقی به نظر می‌رسید و از شنیدن آن تعجب کردید. ولی اکنون با پایان این مطلب متوجه می‌شوید که سفر کارت علی بابا نسخه کارتی امتیاز سفر به‌صورت رایگان است که می‌توانید آن را در اختیار مشتریان، کارکنان و شرکای تجاری قرار دهید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره این کارت‌ها و ثبت سفارش خود می‌توانید با مجموعه علی بابا نیز در ارتباط باشید.

چگونه پرواز در آسمان را هدیه کنیم؟
چگونه پرواز در آسمان را هدیه کنیم؟
دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨