پارک جنگلی گیسوم
پارک جنگلی گیسوم

پارک جنگلی گیسوم تالش | گیلان

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

پارک جنگلی گیسوم

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ توریست شما را با پارک جنگلی گیسوم در استان گیلان آشنا خواهیم کرد . با ما همراه باشید .

یکی از نقاط دیدنی استان گیلان و شهرستان تالش پارک جنگلی گیسوم است. مسیری زیبا و دیدنی درختان سر به فلک کشیده آن تونلی جنگلی را ایجاد کرده است که دل هر بیننده‌ای را با خود می‌برد. در جنوب گیسوم، رضوانشهر به فاصله ۱۴کیلومتر و شمال آن، شهر هشتپر (تالش) با فاصله حدود ۲۰کیلومتر قرار دارد.


جاده گیسوم تونلی جنگلی را با نسیم خنک کوهستان های تالش در هم آمیخته تا تن و جان هر رهگذری را آرامش ببخشد و روحش را آسایش دهد.گیسوم جایی است که جنگل و دریا به هم می رسند و سحر طبیعت به اوج خود می رسد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


پارک جنگلی گیسوم
پارک جنگلی گیسوم

در جنگل گیسوم، پوشش گیاهی متنوعی از 76 گونه که متعلق به 66 جنس و 44 خانواده است در منطقه ای جلگه ای و سرسبز شاهد هستیم که 21 گونه آن چوبی و ما بقی را گونه های علفی تشکیل می دهند که نمونه هایش را در تالاب انزلی می توان مشاهده کرد. یکی از نکات مهمی که در جنگل گردی گیسوم باید به آن توجه داشت، انبوه گونه های گیاهی به خصوص درختان انجیری است که چشم انداز رویایی شگفت انگیری را روبروی دیدگان گردشگران و رهگذران قرار می دهد.

پارک جنگلی گیسوم
پارک جنگلی گیسوم

یکی دیگر از جذابیت های جنگل گیسوم، ساحل شنی آن است که زیبایی های فراوانی برای ساحل گردها و عاشقان شنا دارد. قدم زدن در ساحل شنی گیسوم و که شن های نرمی دارد، هیجان انگیر بوده و البته ورزش های دریایی مانند جت اسکی نیز، بر این جذابیت ها می افزاید.

پارک جنگلی گیسوم
پارک جنگلی گیسوم

جنگل های گیسوم به دلیل امکانات رفاهی و تفریحی که برای گردشگران فراهم آورده در بین گردشگران بسیار محبوب شده است. در این منطقه امکاناتی نظیر رستوران، اقامتگاه های توریستی جهت زدن کمپ و همچنین آلاچیق و سرویس های بهداشتی مناسب وجود دارد. یکی از مهم ترین امکانات گیسوم پاسگاه پلیس امنیت آن است که باعث شده مسافران در مورد امنیت دچار دغدغه نشوند. اما به غیر از این ها امکانات تفریخی هم در این منطقه وجود دارد که گردشگران می توانند یک تفریح تمام عیار را تجربه کنند.

پارک جنگلی گیسوم
پارک جنگلی گیسوم

بهترین زمان سفر

برای سفر به استان های گیلان تقریبا هر زمانی که اراده کنید می توانید به آن سفر کنید. اما نیمه اول سال (یعنی اردیبهشت، مهر و آبان) می تواند بهترین زمان برای لذت بردن در این منطقه به شمار برود. اما این به دلیل آن نیست که در زمستان این جنگل مناسب سفر نباشد، درختان در فصل زمستان سفید پوش می شوند و جلوه ی جنگل گیسوم به نوعی غیرقابل وصف زیبا می گردد، اما لازم به ذکر که در صورتی که در فصل زمستان می خواهیم به این منطقه سفر کنید حتما جوانب احتیاط را رعایت فرمایید و لوازم مورد نیاز را همراه خودتان ببرید.

پارک جنگلی گیسوم
پارک جنگلی گیسوم

راه دسترسی

آدرس: استان گیلان، ۱۷ کیلومتری تالش



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)