پارک جنگلی کشپل نور ، مازندران | Nur

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

پارک جنگلی کشپل

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره پارک جنگلی کشپل صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی با این پارک جنگلی زیبا در شهرستان نور در ادامه با ما همراه باشید.

پارک جنگلی کشپل نور یکی از تفریحگاه های خانوادگی و از پارک های جنگلی باصفا در شهرستان نور استان مازندران است. این پارک جنگلی با چشمه‌ های متعدد، رودخانه‌های پرآب، درختان سر به فلک کشیده و دریاچه ای دیدنی و زیبا از شما میزبانی می کند. جنگل کشپل از شش گونه پوشش گیاهی و جنگلی از جمله درختان و گیاهان توسکا، لرک و توسکا، توسکا و بلوط، افرا و بلوط، ممرز، انجیلی و ممرز انجیل پوشانده شده است.

از دیدنی ترین بخش های این جنگل می توان به دریاچه سد الیمالات اشاره کرد که فضایی زیبا دارد و امکان قایق سواری و تجربه لحظاتی لذت بخش را به شما می دهد. چشمه کشپل نیز مسافران زیادی را به سوی خود می کشاند و دوستداران کمپینگ نیز بر روی جنگل کشپل حساب ویژه ای باز می کنند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


پارک جنگلی کشپل
پارک جنگلی کشپل

امكانات پارک جنگلی كشپل

از جمله امکانات و تجهیزات پارک می توان به آلاچیق، رستوران، قهوه خانه سنتی، فروشگاه مواد غذايی، چشمه های آب معدنی، راه پلكاني براي پياده روي به عرصه ي بالادست، تاسيسات روشنايي، آلاچيق، سكو براي استقرار چادر، نمازخانه، سرويس بهداشتي، تلفن عمومي، محيط بازي كودكان و… اشاره کرد.

جاذبه های اطراف

جاذبه های این منطقه بسیار زیاد است. در واقع شهرستان نور مازندران قدم به قدم از زیبایی و جاذبه طبیعی پوشیده شده است. برخی از این جاذبه ها عبارتند از؛

پارک جنگلی کشپل
پارک جنگلی کشپل

دسترسی

این پارک جنگلی در شهرستان نور، شهر چمستان درمسیر ییلاقی لاویج و در حد فاصل ۲/۵ کیلومتری از چمستان با موقعیتی که از شمال به جاده نور-چمستان، از جنوب به کوه و آب گرم لاویج، از شرق به جنگلهای چمستان واز غرب به لاویج رود و شهرک صنعتی چمستان منتهی می شود، واقع شده‌ است. این پارک جنگلی در ابتدای جاده آسفالته لاویج از سمت چمستان قرار گرفته است.

آدرس: استان مازندران، نور، 2.5 کیلومتری چمستان، پارک جنگلی کشپل

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨