خرید صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی اصفهان

خرید صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی اصفهان برای سازمان ها و ارگان ها

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

تابلو میناکاری اصفهان با بهترین کیفیت و قیمت مناسب برای هدیه تبلیغاتی و کادویی

تابلو میناکاری

تابلو میناکاری اصفهان با قاب چوبی ساده و مشبک یکی از زیباترین و پرفروش ترین محصولات در دسته هدایای تبلیغاتی نفیس صنایع دستی ایران محسوب می شود. قاب تابلو میناکاری از چوب مصنوعی (پی وی سی یا پلاستیک فشرده) و یا متریال های طرح چوب بسیار مستحکم ساخته شده اند که دوام و ماندگاری آنها بسیار زیاد است. تابلو بشقاب میناکاری یا گلدان میناکاری شده با رنگ نیلگون و آبی رنگ و بدنه چوبی قهوه ای و پارچه جیر مشکی رنگی که در زمینه آن بکار رفته تضاد رنگ بسیار چشم نوازی ایجاد کرده به نحوی که کمتر کسی را می توان پیدا کرد که از چنین رنگ های بسیار زیبایی لذت نبرد. تابلو میناکاری شده گزینه بسیار مناسب با قیمت ارزان جهت خرید هدیه کادویی به عزیزان می باشد و حتی می توانید به تناسب سلیقه و موضوع و فرد هدیه گیرنده، تابلو وان یکاد میناکاری را خریداری نمایید.

خرید صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی اصفهان

علاوه بر کاربرد تابلو میناکاری به عنوان کادویی، می توان از آن به عنوان تزئین منزل و محل کار به شکل رومیزی یا دیوارکوب نیز استفاده نمود. قاب سه بشقابی میناکاری به گونه ای طراحی شده که می توانید به شکل افقی یا عمودی به صورت دیوارکوب در منزل یا محل کار نصب کنید. اما فروشگاه بازار مینا خبر خوبی هم برای سازمان و ارگان های خصوصی و دولتی کشور دارد. بسیاری از سازمان و شرکت های خصوصی و دولتی کشور برای خرید تابلو میناکاری اقدام می کنند چون علاوه بر قیمت مناسب و دریافت تخفیف ویژه در خرید عمده، امکان سفارشی سازی نیز دریافت می کنند. این شرکت ها با خرید عمده تابلو میناکاری یا قاب میناکاری شده می توانند پلاک یا نشان تجاری خودشان را بر روی آن نصب کنند که جلوه تبلیغاتی بسیار هوشمندانه و هنرمندانه ای پیدا می کند.

صنایع دستی اصفهان از متنوع ترین محصولات هنری مانند میناکاری اصفهان (تابلو میناکاری ، تندیس میناکاری) ،خاتم کاری ، فیروزه کوبی ، مس و پرداز، میناکاری روی سفال، قلم زنی و … تشکیل شده که گزینه های ایده آلی برای هدایای تبلیغاتی ارگانی بشمار می روند. ایجاد چرخه اقتصادی و همچنین رونق کسب و کارهای جامعه در پرتو حمایت از کالاهای ایرانی بوجود خواهد آمد. خرید مطمئن از فروشگاه صنایع دستی بازار مینا می تواند علاوه بر توجیه اقتصادی به ترویج فرهنگ کشورمان کمک نماید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


فروشگاه صنایع دستی بازار مینا     BazareMina.ir

تماس با واحد فروش  : 09019277512      03134651271

هدایای تبلیغاتی اصفهان

هدایای تبلیغاتی اصفهان با بسته بندی های زیبا و رنگ بندی فوق العاده چشم نواز در خدمت شما عزیزان است. اگر شما هم به دنبال هدایای تبلیغاتی ارزان و با قیمت مناسب ولی در عین حال بسیار با کیفیت می گردید تا برای انجام فعالیت های بازاریابی خود استفاده نمایید، قطعا هدایای تبلیغاتی اصفهان گزینه ایده­آل شما خواهد بود. هدایای تبلیغاتی به شکل تابلو یا باکس هدیه میناکاری که در آن از بشقاب و گلدان به صورت تکی یا ست استفاده شده چشم هر بیننده ای را به سمت خود جلب می کند. در ساخت بسته بندی و همچنین نوع بسته بندی و تنوع رنگ حساسیت زیادی صرف شده تا محصول نهایی کاملا مشتری پسند باشد. هدایای تبلیغاتی شامل تندیس های میناکاری، فیروزه کوبی و خاتم کاری نیز می شود که تنوع بی نظیر آنها گزینه های انتخاب زیادی برای هر یک از فعالیت های بازاریابی و جذب مشتری فراهم کرده است. هدایای تبلیغاتی اصفهان هدایایی هستند که با درج نشان و نام کسب و کارتان می توان با صرف کمترین هزینه و بیشترین تأثیرگذاری به برندسازی بپردازید. بد نیست بدانید که هدایای تبلیغاتی اصفهان پرفروش ترین و محبوب ترین هدایای تبلیغاتی صنایع دستی ایران محسوب می شوند.

صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی اصفهان

هزینه کردن برای تهیه این محصولات هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است و ارائه آنها به مشتریان، تجلیل از کارمندان یا افراد برگزیده در جشنواره و همایش های مختلف، شما را به عنوان یک برند مطرح و معتبر جلوه خواهد داد. ویژگی های هدایای تبلیغاتی اصفهان مثل ماندگاری، آگاهی از برند و ایجاد حس مثبت در مشتریان، برقراری ارتباط قوی و مؤثر با صرف هزینه بسیار کمتر و تنوع بی نظیر و سفارشی سازی، ویژگی هایی هستند که در هیچ نوعی از هدایای تبلیغاتی قابل مشاهده نیست. در خرید عمده هدایای تبلیغاتی اصفهان، فروشگاه بازار مینا تخفیف های بی نظیری در نظر گرفته است.

بازار مینا

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا از معتبر ترین مراکز فروش صنایع دستی در کشور است. در این فروشگاه هر نوع محصولی از صنایع دستی پرفروش بسیار محبوب ایران را که بخواهید، با تنوع کامل، قیمت مناسب مشاهده خواهید کرد. ارسال تمامی سفارشات به صورت تکی و به طور کلی در هر تیراژی با قیمت بسیار مناسب امکان پذیر می باشد. فروشگاه بازار مینا تمامی محصولات خود را با تضمین کیفیت و اصالت تقدیم شما عزیزان و هنردوستان می کند. برخی کالاهای این مجموعه بزرگ صنایع دستی ایران مثل میناکاری به شکل کاملا اختصاصی و زیر نظر استاد مرتضی اسماعیلی و تأیید اینجانب (پدر میناکاری ایران) در کارگاه های اختصاصی وابسته به آن تولید می گردند.

صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی اصفهان

 بازار مینا با این رویه کاری خود، محصولات صنایع دستی را به شکل مستقیم به دست خریدار می رساند و در نتیجه با حذف افراد واسطه، قیمت نهایی محصولات بسیار مناسبتر خواهد بود. ضمنا برندهای معروف هر یک از صنایع دستی مثل میناکاری مرتضی اسماعیلی همراه با شناسنامه هستند تا نسبت به اصالت و مرغوبیت بالای آنها اطمینان حاصل کنید. برای خرید ظروف صنایع دستی در بازار مینا می توانید از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان بگیرید. مشاوره رایگان به شکل تلفنی و یا به شکل آنلاین در واتس اپ امکان پذیر می باشد. سازمان و شرکت های خصوصی و دولتی سراسر کشور با این مجموعه طرف قرارداد می باشند و با دریافت تخفیف های ویژه، هدایای تبلیغاتی و تندیس های مناسبتی را با تخفیف ویژه و درج نشان تجاری خریداری می کنند. تابلو میناکاری از بهترین هدایای تبلیغاتی اصفهان بشمار می رود. تابلو میناکاری یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین هدایای تبلیغاتی اصفهان به شمار می رود که با تنوع بی نظیر و کیفیت ساخت بالای خود بهترین گزینه برای سازمان و شرکت های مختلف می باشند. تابلو میناکاری به شکل دیوارکوب و با بدنه طرح چوب و تضاد رنگ بسیار زیبای خود قابل استفاده در منزل و محیط کار می باشد و قیمت بسیار مناسبی هم دارد.

فروشگاه صنایع دستی اصفهان    bazaremina.ir



 الی گشت    

                تور کیش